Page 14 - daily 2019-04-23
P. 14

TEST        Citroen C5 Aircross 2,0
                                                          BlueHDI 180 EAΤ8

            Εξοπλισμός - τιμή                                                                Ο 2λιτρος diesel
                                                                                             αποδίδει 180 άλογα
           ESP                           l
           Αυτόματο φρενάρισμα           l                                                   και εξασφαλίζει
           Αερόσακοι                      6                                                  καλές επιδόσεις. Η
           Ηλ. παράθυρα Ε/Π            l/l                                                   μέση κατανάλωση
           Κεντρικό κλείδωμα/Τηλεχειρισμός   l/l                                             είναι στα 8,8 λτ./100
           Ηλεκτρικοί καθρέπτες/                                                             χλμ.
           Hλεκτρική αναδίπλωση        l/l
           Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού   l/l
           Air Condition       Clima, διζωνικό
           Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής       l/l
           Cruise control                l         Καλό για το
           Ζάντες αλουμινίου    235/55 R18          χαρακτήρα
           Προβολείς ομίχλης             l          του C5 Air-
           Φώτα ημέρας                   l
           Εγγύηση μηχανικών μερών        5            cross το
           l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται  αυτόματο
                                                     κιβώτιο 8
            Έκδοση                     Feel          σχέσεων.
            Τιμή από (ευρώ)        36.750

           Με 36.750 ευρώ                                         Πρώτα  από  όλα  η  ανάρτηση,  η  οποία,  ακόμη
                                                                και στην ισχυρή έκδοση των 180 ίππων της δο-
            Συγκεκριμένα, το C5 Aircross 2,0 BlueHDI 180        κιμής, χάρη στα Progressive Hydraylic Cushions,
           PS EAT8 κοστίζει 36.750 ευρώ στη έκδοση Feel         σιδερώνει  τις  κακοτεχνίες  των  ελληνικών  δρό-

           και 42.500 ευρώ στην έκδοση Shine. Οι δύο εκ-        μων απευθυνόμενη έτσι στους οδηγούς που ανα-
           δόσεις έχουν μεγάλη διαφορά σε ευρώ μεταξύ           ζητούν πρωτίστως την άνεση. Γιατί ας είμαστε ει-
           τους  λόγω  του  παρανοϊκού  ελληνικού  τρόπου       λικρινείς, το C5 Aircross και σε αυτή την έκδοση
           φορολόγησης, όμως και μικρότερη να ήταν αυτή         θα πάρει κλίσεις αν το πιέσεις, δεν σε προδιαθέ-
           η απόσταση, πάλι την έκδοση Feel θα επιλέγα-         τει για γρήγορη οδήγηση παρά τον ισχυρό κινη-
           με αφού έχει όλα τα κομφόρ. Αναφέρουμε μερι-         τήρα του, η μούρη του θα «βουτήξει» και θα δεί-
           κά μόνο: Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με          ξει μια ελαφρά υποστροφή, όμως από την άλλη
           αναγνώριση πεζών και δικύκλων, κάμερα παρ-           είναι ασφαλές υπό πίεση, θα το διορθώσεις ση-
           καρίσματος, μπροστινά καθίσματα με ενισχυμέ-         κώνοντας ελαφρά το γκάζι ή στρί βοντας ένα κλικ
           νο αφρό υψηλής πυκνότητας που εξασφαλίζουν           νωρίτερα…

           ξεκούραστα  μακρινά  ταξίδια,  αυτόματο  διζωνι-
           κό κλιματισμό, αισθητήρα φώτων - βροχής, φι-
           μέ τζάμια, ατμοσφαιρικό φωτισμό στην καμπίνα,
           18άρες  ζάντες  αλουμινίου  κτλ..  Από  πλευράς
           εξοπλισμού  και  μόνο  λοιπόν,  το  C5  Aircross
           μπορεί να σε «κακομάθει».

           Advanced Comfort


            Δεν είναι όμως μόνο ο πλούσιος εξοπλισμός. Εί-
           ναι και άλλα πράγματα στο C5 Aircross που μπο-
           ρούν να σε «κακομάθουν» και τα οποία περικλείο-
           νται στη φιλοσοφία Advanced Comfort της μάρκας.      Ο πίνακας οργάνων μπορεί να διαμορφωθεί
           Ποια είναι αυτά;                                     ανάλογα με τα θέλω του οδηγού. Μας αρέσει…


                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19