Page 16 - daily 2019-04-23
P. 16

TEST        Citroen C5 Aircross 2,0
                                                          BlueHDI 180 EAΤ8
          και η διαδρομή για το «χωριό» φάνηκε μικρότερη
          από ό,τι συνήθως παρά την κίνηση που επικρατού- Η άποψή μας
          σε.
                                                                  Η  κορυφαία  πετρελαιοκίνητη  έκδοση  του
          180 άλογα και ΕΑΤ8                                    Citroen C5 Aircross μας άρεσε! Βέβαια, ξέραμε

                                                                από πριν τι ψάχνουμε, και εδώ το βρήκαμε στον
           Πρωταγωνιστής στο μοντέλο της δοκιμής μας εί-        υπερθετικό. Έτσι, πίσω από το τιμόνι του  κινη-
          ναι βέβαια ο κινητήρας. 2λιτρος, με ό,τι αυτό συνε-   θήκαμε αφενός σβέλτα, αφετέρου απερίγραπτα
          πάγεται για την ελληνική αγορά, με 180 άλογα και      άνετα και ξεκούραστα. Ταυτόχρονα, και αυτή η
          400 Nm ροπής διαθέσιμα στις 2.000 σ.α.λ. Σχετικά      έκδοση διατηρεί τα εν γένει πλεονεκτήματα του
          ψηλά, όμως από την άλλη έχεις ένα εξαιρετικό αυ-      μοντέλου που είναι η μοντέρνα σχεδίαση, τα 230

          τόματο κιβώτιο που δουλεύει γρήγορα και ομαλά.        χλστ. απόστασης από το έδαφος, το άνετο, ποιο-
           Με το χρονόμετρο στο χέρι οι επιδόσεις από στά-      τικό και ευρύχωρο εσωτερικό.
          ση και εν κινήσει είναι καλές, όχι κορυφαίες, ενώ
          αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα        Ολοκληρωμένη
          σου δίνεται η αίσθηση πως αυτός «τελειώνει» κά-           και ώριμη η   Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι
          πως ψηλά. Άρα συμφωνεί με τον γενικότερο χαρα-         οδική συμπερι-    Εμπρός ανάρτηση  Γόνατα ΜακΦέρσον
          κτήρα της έκδοσης που συνδυάζει την σβελτάδα                 φορά του                             με PHC
                                                                   Captur αφού
          και την άνεση. Όσο τέλος για την κατανάλωση; 8,8         τα καταφέρει    Πίσω ανάρτηση   Ημιάκαμπτος άξονας
                                                                                                            με PHC

          μετρήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής, νούμερο       στους σβέλτους     Εμπρός φρένα   Αεριζόμενοι Δίσκοι
          καλό αν αναλογιστείς πως έχεις 180 άλογα κάτω          ρυθμούς, είναι    Πίσω φρένα               Δισκοι
                                                                       άνετο και   100-0 χλμ./ώρα (μ.)       37,6
          από το καπό… n                                          ευέλικτο στην    Υποβοήθηση τιμονιού   Ηλεκτρική
                                                                  πόλη, ενώ και    Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)  1.601/1.630
                                                                εκτός έχει καλή    Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)  230
                                                                                                              2,9
                                                                  απόσταση από     Στροφές τιμονιού          10,7
                                                                                   Κύκλος στροφής (μ.)
                                                                     το έδαφος.    Διάσταση ελαστικών
                                                                                   δοκιμής            235/55 R 18






































                                                                               16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21