Page 13 - Daily 3-5-2019
P. 13
TEST Kia Rio 1,0 T-GDI 120
PS 7-DCT GT Line
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
(Μπ)ρίο και ευκολία
Το Kia Rio με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 120 ίππων συνδυάζεται μόνο το πακέτο
GT Line και προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε έναν συνδυασμό, που
εκτοξεύει τον σπορτίφ χαρακτήρα, αλλά και την τιμή του.
ο Kia Rio με τον 1,0 T-GDI κινητήρα των δίδει 120 ίππους με 172 Nm στις 1.500 – 4.000
120 ίππων προσφέρεται μόνο με το εξο- σ.α.λ.. Στην πράξη τραβάει δυνατά από χαμηλά
Τπλιστικό πακέτο GT Line, που χαρακτη- και μέχρι τις μεσαίες στροφές, κυρίως όμως συ-
ρίζεται από σπορτίφ λεπτομέρειες, όπως στά- νεργάζεται σωστά με το αγχολυτικό αυτόματο δι-
νταρ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και δυναμικό πλοσύμπλεκτο κιβώτιο. Οι επιδόσεις είναι ιδιαίτε-
body kit, αλλά και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης ρα ζωντανές, ειδικά οι ρεπρίζ χάρη στο kickdown
και ασφάλειας. Εκτός από το χειροκίνητο 6τά- του κιβωτίου με το τελευταίο να αφήνει τον κινη-
χυτο κιβώτιο διαθέσιμο είναι και το 7άρι αυτό- τήρα να φτάνει αρκετά ψηλά πριν αλλάξει σχέση.
ματο διπλού συμπλέκτη DCT με τη διαφορά Υπάρχει και δυνατότητα επιλογής χειροκίνητων
να είναι μόλις 730 ευρώ, οπότε η επιλογή του αλλαγών μόνο όμως από τον λεβιέ μιας και δεν
high-tech κιβωτίου και η ευκολία που αυτό προ- υπάρχουν paddles στο τιμόνι, τα οποία θα θέλα-
σφέρει φαντάζει μονόδρομος. Βέβαια σαν σύ- με. Με αυτά και με αυτά η κατανάλωση εμφανίζε-
νολο η τιμή των 17.720 ευρώ είναι αρκετά υψη- ται «τσιμπιμένη» μιας και η μέση τιμή της στη δι-
λή για ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας. άρκεια της δοκιμής ήταν γύρω από τα 8,0 λτ./100
Σπορτίφ ευκολία χλμ. Πέρα από τις επιδόσεις το κιβώτιο δρα σαν
Ο 3κύλινδρος turbo 1,0 T-GDI κινητήρας απο- αγχολυτικό μέσα στην πόλη, όπου το ήδη ευέλικτο
13