Page 14 - Daily 3-5-2019
P. 14
TEST Kia Rio 1,0 T-GDI 120
PS 7-DCT GT Line
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Εξοπλισμός - τιμή
ESP l
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος m
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π l/l
Κεντρικό κλείδωμα l
Ηλεκτρικοί καθρέπτες l
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού l/l
Air Condition l/clima
Ηχοσύστημα/Οθόνη l/7 ιντσών
Cruise control l
Ζάντες αλουμινίου l/17 ιντσών
Προβολείς ομίχλης l
Φώτα ημέρας l
Η σχεδίαση της Kia Rio (10,2 μ. κύκλος στροφής) γίνεται παιχνι- Εγγύηση μηχανικών μερών 7 χρόνια
καμπίνας δείχνει l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
αρκετά μοντέρνα δάκι. Πιο έξω, το Kia Rio της δοκιμής χάρη στο Έκδοση GT Line
με την οθόνη αφής πακέτο GT Line με τους στάνταρ τροχούς των 17 Τιμή από (ευρώ) 17.720
να κερδίζει τις ιντσών και 205/45 ελαστικά εμφανίζει πιο δυνα-
εντυπώσεις. Από μική συμπεριφορά με περισσότερη πρόσφυση, Τεχνικά χαρακτηριστικά
εκεί και πέρα, τα
πλαστικά έχουν καλύτερη σταθερότητα και πιο άμεση απόκριση Κινητήρας
καλό φινίρισμα και στις εντολές του οδηγού χωρίς να χάνει κάτι ιδι- Κυβισμός (κ.εκ.) 998
γερή συναρμογή, Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
με τους χώρους για αίτερο σε ποιότητα κύλισης. n Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός+turbo
τους επιβάτες και Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 120/6.000
τις αποσκευές να Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 172/1.500-4.000
είναι επαρκείς. Η άποψή μας Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.207
Το πακέτο GT Line κάνει το 120άρι Kia Rio
σπορτίφ στο μάτι και στο δρόμο, ενώ το αυτόμα- Eπιδόσεις
το κιβώτιο DCT φροντίζει για την ευκολία και την 182
άνεση. Ο συνδυασμός παρουσιάζει ενδιαφέρον,
ωστόσο απογειώνει την τιμή. Στα συν ο πλήρης 9,7΄΄ Τελική ταχύτητα
(χλμ./ώρα)
εξοπλισμός και η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση. 60-100 χλμ./ώρα με Kd (δλ.) 5,3
80-120 χλμ./ώρα με Kd (δλ.) 7,0
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση Eργοστασιακή 5,3
Μέση Δοκιμής 8,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 121
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Σπορτίφ διάκοσμος, λειτουρ-
γία κινητήρα-κιβωτίου, στι-
βαρότητα-εξοπλισμός κα-
μπίνας, οδική συμπεριφορά,
7ετής εγγύηση
Κατανάλωση στην πράξη,
απουσία paddles στο τιμόνι
Το Kia Rio της δοκιμής χάρη στο πακέτο GT Line με τους στάνταρ τροχούς
των 17 ιντσών και 205/45 ελαστικά εμφανίζει πιο δυναμική συμπεριφορά
με περισσότερη πρόσφυση. Συντάκτης: Παντελής Α. Πατέλος
14