Page 9 - Daily 2019-05-08
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           σε όλα τα βασικά επίπεδα μεγέθους. Βασικότατο  τότητες να ελέγχει την απόσταση, την ταχύτητα αλ-
           φυσικά στον τομέα των crossover θα είναι το CX- λά και τη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα του
           5. Αυτά είναι, με βάση και την πρώτη επίσημη ανα- κλπ, έρχονται να δείξουν ότι η ελληνική αντιπρο-
                                                                 σωπεία θα έχει στα χέρια της επίκαιρα και προηγ-
                                                                 μένα οχήματα.
                                                                  Το στοίχημα είναι η υποδοχή την οποία θα επι-

                                                                 φυλάξει το κοινό της χώρας μας στη Mazda. Η ια-
                                                                 πωνική φίρμα είχε μακρά ιστορία στη χώρα μας,
                                                                 ήδη από το 1980. Το κοινό, της ήταν ιδιαίτερα πι-
                                                                 στό. Ίσως το θυμάστε: οικογένειες που αγόραζαν
                                                                 Mazda δύσκολα άλλαζαν προτίμηση και έφευγαν.
                                                                 Το  καλό  όνομα  στον  τομέα  της  αξιοπιστίας  ήταν
                                                                 επίσης ένα βασικό ατού στις συζητήσεις ανάμεσα
                                                                 στους αγοραστές. Αυτό που μένει να δούμε είναι

                                                                 πόσο από το αρχικό, και αξιόλογο όπως είπαμε,
                                                                 έρεισμα συνεχίζει να υπάρχει και μπορεί να με-
                                                                 τουσιωθεί σε εμπορικό ενδιαφέρον και πωλήσεις.
                                                                  Φυσικά, η παρουσία του ομίλου Συγγελίδη στο
                                                                 νέο  αυτό  εγχείρημα  προσθέτει  σιγουριά  καθώς
           κοίνωση τα τρία μοντέλα τα οποία θα έχουν τον
           πρωταγωνιστικό ρόλο, έστω σε πρώτη φάση. Δι-
           ότι η γκάμα στο εξωτερικό έχει και συνέχεια, είτε
           με το μικρό το Mazda 2 είτε φυσικά με το B-SUV
           το CX-3.




             Το MX-5 είναι το τοτέμ της φίρμας και ένα από τα
              πιο διασκεδαστικά αυτοκίνητα παγκοσμίως. Εδώ
               βλέπετε την επετειακή έκδοση για τα 30 χρόνια
                                    του θρυλικού ρόουντστερ.



            Το τεχνολογικό επίπεδο, επίσης δείχνει ότι, η μα-
           μά-Mazda στο εξωτερικό, όχι απλώς δεν έχει χά-

           σει το βηματισμό της σε σχέση με τον ανταγωνι-
           σμό, αλλά είναι απολύτως στο ρυθμό της εποχής  πρόκειται για έναν από τους πιο έμπειρους φορείς
           της. Τα έξυπνα βοηθήματα π.χ. από τη νέα γενιά  του κλάδου στη χώρα μας.
           του Mazda 3, (την οποία είδαμε στη Γενεύη πρό-         Εσείς  τι  πιστεύετε;  Πώς  μπορεί  να  εξελιχτεί  η
           σφατα), για την παρακολούθηση της προσοχής του  επανεμφάνιση της Mazda στην Ελλάδα με επίση-
           οδηγού, το αυτόματο φρενάρισμα με έλεγχο της  μο εισαγωγέα; Ποιες είναι οι προκλήσεις και ποιες
           κάθετης κυκλοφορίας, η κάμερα 360 μοιρών, το  οι δυνατότητες που έχει το δημοφιλές σήμα από

           Cruising and Traffic Support το οποίο έχει δυνα- την Ιαπωνία; n

 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14