Page 8 - Daily 2019-05-08
P. 8

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Θα αγοράζατε Mazda σήμερα;





                                                                                                       H ιαπωνική
                                                                                                     εταιρεία είναι

                                                                                                         έτοιμη να
                                                                                              επιστρέψει πλήρως

                                                                                                    στην Ελληνική
                                                                                                   αγορά κι εμείς
                                                                                                      ψηλαφούμε

                                                                                                  κάποιες πρώτες
                                                                                               σκέψεις γύρω από

                                                                                                    το θέμα αυτό.




                                                                                                      Κοινοποίηση

                                                                                                            Σχόλια


                     ετά από ένα διάστημα αρκετών ετών η  διαστική ταυτότητα, εδώ και χρόνια μάλιστα, αλ-
                     Mazda αποκτά ξανά επίσημη παρουσία  λά έχει και πλήρες χαρτοφυλάκιο: διαθέτει το μι-
           Μκαι εκπροσώπηση στην Ελληνική αγορά.  κρομεσαίο της το Mazda 3, το οποίο άλλαξε φέτος,
           Ο στόχος είναι προφανώς να ξαναμπεί στο εμπο- έχει φυσικά το τοτέμ της το MX-5 και έχει και SUV
           ρικό παιχνίδι, εδώ στη δική μας γειτονιά και να δι-
           εκδικήσει ένα μερίδιο από τις πωλήσεις.

            Το παράδοξο με τη Mazda και ταυτόχρονα αυτό
           που σίγουρα βοηθάει τη νέα προσπάθεια στη χώ-
           ρα μας είναι ότι, το εργοστάσιο έξω συνέχισε να
           προχωράει και να προοδεύει. Υπάρχει δηλαδή το
           βασικό θεμέλιο που απαιτείται για να χτίσει τη νέα
           της πορεία: υπάρχει το προϊόν.
            Η Mazda είναι εταιρεία με κατασταλαγμένη σχε-

                  Το οικογενειακό μοντέλο της Mazda άλλαξε
            πρόσφατα, στην έκθεση της Γενεύης και σταδιακά
                              λανσάρεται σε όλη την Ευρώπη.



           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13