Page 3 - Daily 2019_05_16
P. 3

NONPAPER





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           Υβριδικά τα επόμενα GTI!



           Γιατί;               Γιατί τα υβριδικά



                                GTI είναι το μέλλον
               Κοινοποίηση      της κατηγορίας; Θα

                                καταφέρουν να μας
                 Σχόλια         «πορώσουν»;

                  ν η λέξη υβριδικό σας φέρνει στο μυαλό ένα
                  αυτοκίνητο με περίεργο σχήμα, χωρίς λεβιέ
           Αταχυτήτων και με έμφαση στην οικονομία, τό-

           τε το να συζητάμε για GTI ακούγεται απίθανο. Κι όμως,
           τα υβριδικά GTI είναι το μέλλον της κατηγορίας. Γιατί;  ένα GTI χωρίς το μοτέρ που το κάνει αυτό που είναι;
            GTI χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν γίνε-       Η λύση είναι απλή: υβριδική συνεργασία. Στη βάση θα
           ται. Τουλάχιστον όχι ακόμη. Και μέχρι να καταπιούμε   βρίσκεται ένα μοτέρ βενζίνης, μεσαίου κυβισμού, 1,5
           και χωνέψουμε την ηλεκτροκίνηση, η κατηγορία των      ή 1,6 λίτρα, με απόδοση από μόνο του κοντά στα 200
           GTI θα έχει ανάγκη από ένα μοτέρ που καίει βενζίνη.    άλογα, με τούρμπο φυσικά. Επειδή όμως τα 200 άλο-
           Όμως τα μοτέρ που καίνε βενζίνη δεν μπορούν να εί-       Γκάζι & μπαταρία, ισχύς τούρμπο & ηλεκτρική ρο-
           ναι πια αυτό που ήταν.                                πή, οικονομία στο καύσιμο και επιδόσεις, πολύ καλές
            Ήδη με τις νέες μετρήσεις ρύπων και κατανάλωσης  επιδόσεις. Έχει κανείς παράπονο; Μήπως το υβριδικό
           WLTP, τα μοτέρ που σχεδιάστηκαν με την προηγούμε-      GTI ακούγεται καλύτερο από ποτέ; Εσείς έχετε πρό-

           νη μέθοδο μέτρησης υπόψη, αρχίζουν να αποσύρο-          βλημα αν τα GTI το γυρίζουν σε υβριδική κίνηση;
           νται. Γιατί πολύ απλά οι νέες μετρήσεις είναι ρεαλιστι-
           κές, και τα μοτέρ αυτά περίμεναν να μετρηθούν στον    γα δεν είναι πια όσο πολλά ήταν κάποτε, δίπλα στον
           «πάγκο», σε προσομοίωση. Και άρα «έπαιζαν» το σύ-     βενζινοκινητήρα, παράλληλα, θα λειτουργεί ένα ηλε-
           στημα. Αυτά τελείωσαν.                                κτρικό μοτέρ η απόδοση του οποίου θα φέρνει το σύ-
            Ποιος  κατασκευαστής  αυτή  τη  στιγμή  μπορεί  να   νολο κοντά στα 300 άλογα, και πιο σημαντικά θα ενι-
           επενδύσει σε ένα μοτέρ με έμφαση την απόδοση; Μια     σχύει την απόδοση ροπής.

           τέτοια επένδυση θα είχε μηδενικό αντίκρισμα αφού       Αυτό το τελευταίο συστατικό αναμένεται να γίνει και
           ένα μοτέρ φτιαγμένο για μια έκδοση GTI δεν μπορεί     το σήμα κατατεθέν της νέας υβριδικής γενιάς GTI που
           να χρησιμοποιηθεί αλλού, ειδικά όταν η ηλεκτροκίνη-   έρχονται στα επόμενα δύο χρόνια. Η υψηλή ροπή, χά-
           ση αναμένεται να κυριαρχεί στα επόμενα πέντε χρό-     ρη στην υβριδική μετάδοση, αλλά και τα άλλα επιμέ-
           νια. Όσο δηλαδή χρειάζεται μια τέτοια επένδυση για    ρους χαρακτηριστικά που θα παραμείνουν, χάρη στον
           να κάνει απόσβεση και να ξεκινήσει το κέρδος.         βενζινοκινητήρα. Το χειροκίνητο κιβώτιο, όπου είναι
            Άρα τα νέα μοτέρ αποκλείονται. Πως θα γίνει όμως     θεμιτό, αλλά και ο ήχος και ο χαρακτήρας του αυτο-
                                                                 κινήτου. n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8