Page 8 - Daily 2019_05_16
P. 8

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

             Τελικά, το «premium»                                                                   Μέχρι τώρα η


                                                                                                     μετάδοση της
             θέλει πίσω κίνηση;                                                                  πίσω άξονα ήταν
                                                                                                     κίνησης στον



                                                                                                   ένας πυλώνας,
                                                                                                   βασικότατος σε
                                                                                                   ό,τι αφορά τον

                                                                                              ορισμό της έννοιας
                                                                                               premium. Ίσως όχι

                                                                                                    πλέον όμως…






                                                                                                      Κοινοποίηση


                                                                                                            Σχόλια


                  όρος  «premium»  είναι  ούτως  ή  άλλως  Σειρά 1, από την πρώτη της γενιά ήδη, είχε βάλει

                  κάτι θολό και δύσκολο να το ορίσει κα- στη «βιτρίνα» της την μετάδοση της κίνησης στον
           Ο  νείς. Για παράδειγμα, η αίσθηση πολυτέ- πίσω άξονα. Καλύτερο, «πιο καθαρό» σε αίσθηση
           λειας,  η  εφαρμογή  υψηλής  τεχνολογίας,  ο  ξε- τιμόνι, καλύτερο ζύγισμα της μάζας με τοποθέτη-
           χωριστός  και  exclusive  χαρακτήρας  (εν  μέρει  ση αρκετού βάρος και στον πίσω άξονα και φυσι-
           και  λόγω  της  υψηλής  τιμής  αγοράς),  το  ειδικό  κά η περίφημη «σπορτίφ» αίσθηση. Η νέα γενιά
           βάρος του σήματος της κάθε εταιρείας: όσους
           κι αν ρωτήσουμε θα έχουν σίγουρα όλοι κάτι δι-           Η BMW Σειρά 1 ανέκαθεν αποτελούσε σήμα κατα-
           αφορετικό να μας πουν για το τι είναι premium.         τεθέν της ευχάριστης οδηγικής αίσθησης χάρη στην

            Στο τεχνικό κομμάτι, ένα τέτοιο στοιχείο είναι         πίσω κίνηση, όντας ο «τελευταίος των Μοϊκανών»
           και η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα. Οι        στη μικρομεσαία κατηγορία. Αυτό στη νέα τρίτη γενιά
           λιμουζίνες και τα σεντάν κυρίως από τη μεσαία                      του μοντέλου θα αλλάξει.
           πολυτελή κλάση και πάνω, είθισται να είναι πι-
           σωκίνητα. Στα μικρομεσαία η λογική αυτή δέχε- της BMW Σειράς 1 βέβαια, τρίτη κατά σειρά στην
           ται «πολύ νερό στο κρασί» της και δεν προβάλει  ιστορία του μοντέλου, θα κινηθεί εντελώς διαφο-
           την πίσω κίνηση ως μια εντελώς απαραίτητη δο- ρετικά και θα είναι προσθιοκίνητη.
           μή πλαισίου.                                           Άρα;  Το  μεγάλο  οδηγικό  πλεονέκτημα,  η  δι-
            Ενδιαφέρον  παράδειγμα  αποτελεί  η  BMW.  Η  αφορετικότητα  (το  exclusive  που  λέγαμε)  πάει


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13