Page 9 - Daily 2019_05_16
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Άσος, με την κίνηση εμπρός, μπαίνει με περισ-
σότερα στις στροφές και έχει πιο γεμάτη αίσθη-
ση. Όπως ισχύει εξάλλου με τη Mercedes η
οποία ήθελε από την αρχή προσθιοκίνητη την A-
Class και η τελευταία της γενιά είναι για πολ-
λούς η κορυφαία σε οδηγική αίσθηση.
Οι Βαυαροί από την πλευρά τους, είχαν ήδη
δείξει με τη Σειρά 2 Active Tourer ότι μπορούν
να βγάλουν σπορτίφ αίσθηση όχι μόνο από ένα
προσθιοκίνητο «σασί» αλλά ακόμα κι αν από πά-
νω του μπαίνει ένα πολυχρηστικό αμάξωμα. Συ-
Η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα επέτρεψε στους νεπώς δικαιολογείται η αισιοδοξία και οι φανατι-
μηχανικούς της BMW να δημιουργήσουν ένα πιο
ευρύχωρο εσωτερικό.
Εσείς τι πιστεύετε; Ο προσανατολι-
περίπατο; Πάει το αβαντάζ; Η εταιρεία λέει «όχι» σμός της μετάδοσης της κίνησης ορίζει
και προσπαθεί να ηρεμήσει τους φανατικούς φί- την έννοια του premium; Ή είναι μια αρ-
λους της οι οποίοι θα βλέπουν όλο και πιο σπά- χιτεκτονική πλαισίου ή οποία χάνει σε
νια στο μικρομεσαίο επίπεδο τουλάχιστον, τον ισχύ στην αγορά και σταδιακά θα απαξι-
εμβληματικό εξακύλινδρο κινητήρα-συνυφα- ωθεί δίνοντας χώρο στην εμπρός κίνη-
σμένο με την πίσω κίνηση. ση και την τετρακίνηση;
Από την άλλη, οι πρώτες οδηγικές επαφές με
τη νέα Σειρά 1, όπως τις δημοσιεύσαμε προ με- κοί της BMW μπορούν να ηρεμήσουν.
ρικών εβδομάδων (AutoΤρίτη Νο 14/2019), ανα- Αυτό που μένει όμως είναι η αποδυνάμωση
φέρουν ότι όχι απλώς «όλα καλώς» αλλά ο νέος της πίσω κίνησης ως ιδέας. Ή μήπως το πλεονέ-
κτημα της Σειράς 1 μέχρι τώρα, δεν ήταν τελικά
και τόσο «πλεονέκτημα»;
Μια πισωκίνηρη πλατφόρμα απαιτεί περισσό-
τερο χώρο για το μηχανοστάσιο, μεταφέροντας
την καμπίνα προς τα πίσω με αποτέλεσμα να χα-
θεί κάποιος χώρος για επιβάτες και αποσκευές.
Με τη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, οι μηχανι-
κοί της BMW κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα
πιο ευρύχωρο εσωτερικό.
Να μην ξεχνάμε βέβαια και τον παράγοντα κό-
στος. Η BMW έφτιαξε μια νέα πλατφόρμα πά-
νω στην οποία θα χτίσει και τα μελλοντικά Mini.
Οπότε εξασφαλίζοντας υψηλούς αριθμούς πα-
ραγωγής και μεγάλο ποσοστό κοινών εξαρτημά-
Οι πρώτες οδηγικές επαφές με τη νέα Σειρά 1
αναφέρουν ότι ο νέος Άσος, με την κίνηση εμπρός, των θα ρίχνει κατά πολύ το κόστος εξέλιξης και
μπαίνει με περισσότερα στις στροφές και έχει πιο παραγωγής του κάθε μοντέλου. n
γεμάτη αίσθηση.
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9