Page 9 - Daily 2019_05_16
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
                                                                 Άσος, με την κίνηση εμπρός, μπαίνει με περισ-
                                                                 σότερα στις στροφές και έχει πιο γεμάτη αίσθη-
                                                                 ση.  Όπως  ισχύει  εξάλλου  με  τη  Mercedes  η
                                                                 οποία ήθελε από την αρχή προσθιοκίνητη την A-
                                                                 Class και η τελευταία της γενιά είναι για πολ-
                                                                 λούς η κορυφαία σε οδηγική αίσθηση.
                                                                  Οι  Βαυαροί  από  την  πλευρά  τους,  είχαν  ήδη
                                                                 δείξει με τη Σειρά 2 Active Tourer ότι μπορούν
                                                                 να βγάλουν σπορτίφ αίσθηση όχι μόνο από ένα

                                                                 προσθιοκίνητο «σασί» αλλά ακόμα κι αν από πά-
                                                                 νω του μπαίνει ένα πολυχρηστικό αμάξωμα. Συ-
           Η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα επέτρεψε στους          νεπώς δικαιολογείται η αισιοδοξία και οι φανατι-
           μηχανικούς της BMW να δημιουργήσουν ένα πιο
           ευρύχωρο εσωτερικό.
                                                                           Εσείς τι πιστεύετε; Ο προσανατολι-
           περίπατο; Πάει το αβαντάζ; Η εταιρεία λέει «όχι»            σμός της μετάδοσης της κίνησης ορίζει
           και προσπαθεί να ηρεμήσει τους φανατικούς φί-               την έννοια του premium; Ή είναι μια αρ-

           λους της οι οποίοι θα βλέπουν όλο και πιο σπά-               χιτεκτονική πλαισίου ή οποία χάνει σε
           νια  στο  μικρομεσαίο  επίπεδο  τουλάχιστον,  τον           ισχύ στην αγορά και σταδιακά θα απαξι-
           εμβληματικό  εξακύλινδρο  κινητήρα-συνυφα-                  ωθεί δίνοντας χώρο στην εμπρός κίνη-
           σμένο με την πίσω κίνηση.                                           ση και την τετρακίνηση;
            Από την άλλη, οι πρώτες οδηγικές επαφές με
           τη νέα Σειρά 1, όπως τις δημοσιεύσαμε προ με- κοί της BMW μπορούν να ηρεμήσουν.
           ρικών εβδομάδων (AutoΤρίτη Νο 14/2019), ανα-           Αυτό  που  μένει  όμως  είναι  η  αποδυνάμωση
           φέρουν  ότι όχι απλώς «όλα καλώς» αλλά ο νέος  της πίσω κίνησης ως ιδέας. Ή μήπως το πλεονέ-
                                                                 κτημα της Σειράς 1 μέχρι τώρα, δεν ήταν τελικά
                                                                 και τόσο «πλεονέκτημα»;

                                                                  Μια πισωκίνηρη πλατφόρμα απαιτεί περισσό-
                                                                 τερο χώρο για το μηχανοστάσιο, μεταφέροντας
                                                                 την καμπίνα προς τα πίσω με αποτέλεσμα να χα-
                                                                 θεί κάποιος χώρος για επιβάτες και αποσκευές.
                                                                 Με τη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, οι μηχανι-
                                                                 κοί της BMW κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα
                                                                 πιο ευρύχωρο εσωτερικό.
                                                                  Να μην ξεχνάμε βέβαια και τον παράγοντα κό-

                                                                 στος.  Η  BMW  έφτιαξε  μια  νέα  πλατφόρμα  πά-
                                                                 νω στην οποία θα χτίσει και τα μελλοντικά Mini.
                                                                 Οπότε  εξασφαλίζοντας  υψηλούς  αριθμούς  πα-
                                                                 ραγωγής και μεγάλο ποσοστό κοινών εξαρτημά-
           Οι πρώτες οδηγικές επαφές με τη νέα Σειρά 1
           αναφέρουν ότι ο νέος Άσος, με την κίνηση εμπρός,      των θα ρίχνει κατά πολύ το κόστος εξέλιξης και
           μπαίνει με περισσότερα στις στροφές και έχει πιο      παραγωγής του κάθε μοντέλου. n
           γεμάτη αίσθηση.
 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14