Page 15 - Daily 2019_05_28
P. 15

TEST        Nissan GT-R vs Aprilia RSV4 1100
                                                        Factory στην πίστα των Μεγάρων
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                                                             «Κολλάς» στο superbike
                                                                                             της Aprilia με τον 1,1
                                                                                             λτ. V4 κινητήρα των 217
                                                                                             ίππων. Μιλάμε για 0,92
                                                                                             κιλά/ίππο, χωρίς τον
                                                                                             αναβάτη.

                                                                                                   Ψηφιακός πίνακας
                                                                                              οργάνων για την Aprilia
                                                                                                  RSV4 1100 Factory,
                                                                                                     η οποία διαθέτει
                                                                                                    και αυτή επιλογή
                                                                                                  χαρτογράφησης για
                                                                                                  τον κινητήρα και τα
                                                                                                        ηλεκτρονικά.
            σφίγγει από την πρώτη μέχρι την τελευταία βίδα.

            Άδεια αριστερή λωρίδα, τα 20 χλμ. από τα διό-
            δια μέχρι την πίστα καλύπτονται εν είδη τηλεμε-
            ταφοράς και είμαι «κύριος» στο ραντεβού.
              Όλοι  πέφτουν  σαν  τις  μύγες  πάνω  στο
            GT-R.  To  χαζεύουν,  το  «γδύνουν»  με  τα  μάτια
            τους,  χαϊδεύουν  την  (έξτρα)  ανθρακονημάτινη
            αεροτομή, σα να το θέλουν να το καλοπιάσουν,
            να το ημερέψουν. Εγώ από την άλλη έχω «κολ-           κή.  Κυρίως  όμως  είναι  αποτελεσματική  και  το
            λήσει» στο superbike της Aprilia με τον 1,1 λτ.       (κακά τα ψέματα) βαρύ GT-R πετάγεται μπροστά
            V4 κινητήρα των 217 ίππων. Μιλάμε για 0,92 κι-        την ώρα, που ο Άρης προσπαθεί να διακόψει την

            λά/ίππο, χωρίς τον αναβάτη. Μήπως έχω κάψει           επικοινωνία της μπροστινής ρόδας της Aprilia με
            το χαρτί μου με το καλημέρα;                          τον… Θεό. Η δύναμη είναι τόσο ωμή που δυσκο-
                                                                  λεύομαι να διατηρήσω το πόδι στο γκάζι και πριν
            3,2,1… Goooooooooo!                                   το σκεφτώ καν φτάνω στο συνδυασμό στροφών
                                                                  Κ1-Κ2. Δυνατά φρένα και ω, τι ευτυχία, στρίβω
              Μετά  τους  απαραίτητους  γύρους  προθέρ-

            μανσης (ειδικά για την Aprilia) βρίσκομαι στην        πρώτος.  Στην  έξοδο  βυθίζω  το  γκάζι  και  προ-
            γραμμή  της  εκκίνησης  έχοντας  επιλέξει  φυσι-      σεύχομαι να έρθει η έκρηξη ισχύος, που ακο-
            κά την R λειτουργία (υπάρχει ακόμα η Normal           λουθεί την υστέρηση απόκρισης εκεί χαμηλά. Ο
            και  η  Comfort)  σε  ανάρτηση  (Damptronic  της      Godzilla  δεν  μου  χαλάει  το  χατήρι  και  αφενός
            Bilstein), μετάδοση, ηλεκτρονικά και κινητήρα.        δαγκώνω τη γλώσσα μου, αφετέρου διορθώνω
            Φαντάζομαι αντίστοιχα το ίδιο έχει κάνει και ο        την τάση ανεξαρτητοποίησης της ουράς. Το σύ-
            Άρης στην RSV4 1100 Factory (Sport, Track και         στημα μετάδοσης ATTESA E-TS έχει πισωκίνητα
            Race εκεί), που στέκει αριστερά μου. Το 6τάχυ-        χαρακτηριστικά και μόνο όταν υπάρχει ανάγκη
            το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του GT-R βρίσκε-          για πρόσφυση εμπρός μεταφέρει εκεί ποσοστό
            ται  στο  πίσω  μέρος  σε  διάταξη  transaxle  είναι   έως 50% μέσω ενός δεύτερου άξονα. Με απλά

            μαζί  με  το  σοφιστικέ  4Χ4  σύστημα  μετάδοσης      λόγια, το πίσω μέρος είναι αυτό που «σπρώχνει»
            ATTESA E-TS σε κατάσταση launch control. Το           το αυτοκίνητο διαμορφώνοντας τον χαρακτήρα
            πράσινο φως ανάβει και… καμπούμ!                      και κρύβοντας έως ένα σημείο το αυξημένο για
              H «κλοτσιά» στην εκκίνηση είναι συγκλονιστι-        supercar βάρος, που είναι μοιρασμένο σε ποσο-
                                                                  στό 54/46 ανάμεσα στους δύο άξονες.


                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20