Page 15 - Daily 2019_05_28
P. 15
TEST Nissan GT-R vs Aprilia RSV4 1100
Factory στην πίστα των Μεγάρων
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
«Κολλάς» στο superbike
της Aprilia με τον 1,1
λτ. V4 κινητήρα των 217
ίππων. Μιλάμε για 0,92
κιλά/ίππο, χωρίς τον
αναβάτη.
Ψηφιακός πίνακας
οργάνων για την Aprilia
RSV4 1100 Factory,
η οποία διαθέτει
και αυτή επιλογή
χαρτογράφησης για
τον κινητήρα και τα
ηλεκτρονικά.
σφίγγει από την πρώτη μέχρι την τελευταία βίδα.
Άδεια αριστερή λωρίδα, τα 20 χλμ. από τα διό-
δια μέχρι την πίστα καλύπτονται εν είδη τηλεμε-
ταφοράς και είμαι «κύριος» στο ραντεβού.
Όλοι πέφτουν σαν τις μύγες πάνω στο
GT-R. To χαζεύουν, το «γδύνουν» με τα μάτια
τους, χαϊδεύουν την (έξτρα) ανθρακονημάτινη
αεροτομή, σα να το θέλουν να το καλοπιάσουν,
να το ημερέψουν. Εγώ από την άλλη έχω «κολ- κή. Κυρίως όμως είναι αποτελεσματική και το
λήσει» στο superbike της Aprilia με τον 1,1 λτ. (κακά τα ψέματα) βαρύ GT-R πετάγεται μπροστά
V4 κινητήρα των 217 ίππων. Μιλάμε για 0,92 κι- την ώρα, που ο Άρης προσπαθεί να διακόψει την
λά/ίππο, χωρίς τον αναβάτη. Μήπως έχω κάψει επικοινωνία της μπροστινής ρόδας της Aprilia με
το χαρτί μου με το καλημέρα; τον… Θεό. Η δύναμη είναι τόσο ωμή που δυσκο-
λεύομαι να διατηρήσω το πόδι στο γκάζι και πριν
3,2,1… Goooooooooo! το σκεφτώ καν φτάνω στο συνδυασμό στροφών
Κ1-Κ2. Δυνατά φρένα και ω, τι ευτυχία, στρίβω
Μετά τους απαραίτητους γύρους προθέρ-
μανσης (ειδικά για την Aprilia) βρίσκομαι στην πρώτος. Στην έξοδο βυθίζω το γκάζι και προ-
γραμμή της εκκίνησης έχοντας επιλέξει φυσι- σεύχομαι να έρθει η έκρηξη ισχύος, που ακο-
κά την R λειτουργία (υπάρχει ακόμα η Normal λουθεί την υστέρηση απόκρισης εκεί χαμηλά. Ο
και η Comfort) σε ανάρτηση (Damptronic της Godzilla δεν μου χαλάει το χατήρι και αφενός
Bilstein), μετάδοση, ηλεκτρονικά και κινητήρα. δαγκώνω τη γλώσσα μου, αφετέρου διορθώνω
Φαντάζομαι αντίστοιχα το ίδιο έχει κάνει και ο την τάση ανεξαρτητοποίησης της ουράς. Το σύ-
Άρης στην RSV4 1100 Factory (Sport, Track και στημα μετάδοσης ATTESA E-TS έχει πισωκίνητα
Race εκεί), που στέκει αριστερά μου. Το 6τάχυ- χαρακτηριστικά και μόνο όταν υπάρχει ανάγκη
το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του GT-R βρίσκε- για πρόσφυση εμπρός μεταφέρει εκεί ποσοστό
ται στο πίσω μέρος σε διάταξη transaxle είναι έως 50% μέσω ενός δεύτερου άξονα. Με απλά
μαζί με το σοφιστικέ 4Χ4 σύστημα μετάδοσης λόγια, το πίσω μέρος είναι αυτό που «σπρώχνει»
ATTESA E-TS σε κατάσταση launch control. Το το αυτοκίνητο διαμορφώνοντας τον χαρακτήρα
πράσινο φως ανάβει και… καμπούμ! και κρύβοντας έως ένα σημείο το αυξημένο για
H «κλοτσιά» στην εκκίνηση είναι συγκλονιστι- supercar βάρος, που είναι μοιρασμένο σε ποσο-
στό 54/46 ανάμεσα στους δύο άξονες.
15