Page 3 - Daily 2019_06_04
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Οι νέοι «παίχτες»                                                        Κοινοποίηση             Σχόλια



           στα premium





           Πέρασε η εποχή που τα premium αυτοκίνητα

           ήταν προνόμιο συγκεκριμένων και λίγων
           κατασκευαστών. Κλασσικές μάρκες πέρασαν

           το κατώφλι των premium, ενώ ακόμα και
           οι mainstream κατασκευαστές λανσάρουν
           σήμερα τις δικές τους προτάσεις.
                                                                τας. Το 3008 και προσφάτως το 508 κάθε άλλο παρά
                    έχρι πριν λίγα χρόνια όταν λέγαμε για ένα  mainstream καθημερινά αυτοκίνητα είναι. Πολύ προ-
                    αυτοκίνητο πως είναι premium, αυτόματα το  σεγμένα κατασκευαστικά στο εσωτερικό τους, με απτή
           Μμυαλό όλων πήγαινε στις παραδοσιακές γερ- αίσθηση πολυτέλειας που θυμίζει αντίστοιχα γερμανι-
           μανικές φίρμες Mercedes, ΒΜW και Audi, οι οποίες εί- κά μοντέλα και κύλιση εξαιρετική για τα δεδομένα του
           ναι και η πραγματικότητα πως κατασκεύαζαν αυτοκί- ανταγωνισμού.
           νητα που τηρούσαν τα στάνταρ «πολυτελείας» για να      Βλέπουμε λοιπόν πως οι αρκετές είναι οι φίρμες που
           χαρακτηριστούν premium.                              κάνουν το step-up, κυρίως στα πιο μεγάλα μοντέλα
            Όμως χωρίς να αλλάξει το παραπάνω δεδομένο στην  τους στον τομέα της ποιότητας, καθώς κάτι αντίστοιχο
           αγορά εμφανίστηκαν και νέες φίρμες που διεκδίκησαν  με την Peugeot έχει κάνει η Honda με το CR-V, αλλά

           και κατάφεραν να σπάσουν αυτό το γερμανικό μονο- και η Nissan με το X-Trail.Τελευταία θα αφήσουμε την
           πώλιο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Lexus που  Mazda που προσφάτως εισήλθε εκ νέου στην ελληνική
           ανήκει στον όμιλο της Toyota. Όλα τα μοντέλα της εί- αγορά, με τις προτάσεις τις να είναι υψηλού επιπέδου
           ναι υπεράνω αμφισβήτησης σχετικά με το ποιοτικό τους  ποιότητας και φυσικά άνω του μέσου όρου.
           επίπεδο και φυσικά θεωρούνται «premium».               Παράλληλα όμως με την κατασκευή συγκεκριμένων
            Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με την DS, που ξεκίνησε ως  μοντέλων, μία ακόμη τάση είναι η δημιουργία πολυτε-
           η premium σειρά των μοντέλων της Citroen και έπει- λών εκδόσεων «καθημερινών» μοντέλων. Η Ford έχει
           τα αυτονομήθηκε, λειτουργώντας ως ανεξάρτητη φίρ- πετύχει υποδειγματικά την αναβάθμιση των μοντέλων

           μα κατασκευής πολυτελών μοντέλων. Υπάρχει κανείς  της σε premium, μέσω των εκδόσεων «Vignale», τις
           να αμφισβητεί πως το DS7 που είδαμε να χρησιμοποι- οποίες συναντάμε ακόμα στην κατηγορία των μικρών
           εί ο Γάλλος Πρωθυπουργός Μακρόν, δεν έχει να ζηλέ- μοντέλων με το Fiesta. Η τελευταία «Vignale» δημιουρ-
           ψει κάτι από τα ανταγωνιστικά του premium μοντέλα;   γία της είναι το Focus, το οποίο προίκισε με πολλά κα-
            Και  μια  που  αναφερθήκαμε  στον  όμιλο  PSA,  η  λούδια, όπως δερμάτινα καθίσματα και ποιοτικότερα
           mainstream Peugeot στα τελευταία μοντέλα που πα- υλικά, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι εφάμιλλο, αν

           ρουσίασε έχει κάνει άλματα στο κομμάτι της ποιότη- όχι καλύτερο από το Audi Α3 για παράδειγμα. n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8