Page 8 - Daily 2019_06_05
P. 8
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Οφείλει να είναι Κοινοποίηση Σχόλια
φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;
Η μεγάλη αλλαγή
της νέας BMW
Σειρά 1 είναι η
μετάβαση από
την πίσω στην
μπροστά κίνηση.
Και αν αυτό
περάσει στο
«ντούκου» από
τους αγοραστές
μήπως δεν πρέπει
να γίνει το ίδιο και
με την τιμή;
δώ και 2 γενιές η BMW Σειρά 1 είχε την ροπυρηνικοί μιλάνε για «ιεροσυλία». Είναι αλή-
αποκλειστικότητα της πίσω κίνησης στην θεια πως η πίσω κίνηση έχει συγκεκριμένα
Εμικρομεσαία κατηγορία. Η BMW όμως πλεονεκτήματα, που εντοπίζονται κυρίως στο
αποφάσισε να βασίσει τη νέα γενιά του μικρο- ζύγισμα του αμαξώματος, στην ικανότητα του τι-
μεσαίου της μοντέλου σε προσθιοκίνητη πλατ- μονιού να παραμένει «καθαρό» μακριά από οτι-
φόρμα. δήποτε έχει να κάνει με το πέρασμα της δύνα-
Ήδη για τους πωρωμένους η απερχόμενη Σει- μης στο δρόμο και φυσικά στην διασκεδαστική
ρά 1 είναι σχεδόν συλλεκτική και ήδη οι σκλη- και ενίοτε φαντασμαγορική οδική συμπεριφορά.
Από την άλλη η πίσω κίνηση έχει και συγκεκρι-
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Πρέπει να είναι φθηνότε- μένα μειονεκτήματα. Το πρώτο είναι η δυσκολία
ρη η νέα Σειρά 1 σε σχέση με την παλιά; Και αν ελέγχου στο όριο. Για τους περισσότερους είναι
δεν είναι έχοντας την ίδια τιμή εσείς θα την αγο- πιο εύκολο να ελέγξουν την υποστροφή σε ένα
ράζατε γνωρίζοντας πως ίσως και να πληρώνετε
παραπάνω από ότι ίσως αξίζει; προσθιοκίνητο με απλό άφημα του γκαζιού πα-
ρά να παλεύουν με την υπερστροφή προσπαθώ-
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
8