Page 9 - Daily 2019_06_05
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ντας να εφαρμόσουν την κατάλληλη πίεση στο έρχονται μπροστά. Ούτε έξτρα άξονας μετάδο-
γκάζι και ταυτόχρονα να κάνουν «ανάποδο τι- σης, ούτε ειδική πλατφόρμα. Μάλιστα η BMW
μόνι». έχει πάρει την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ήδη
στο τελευταίας γενιάς Μίni (όλων των αμαξωμά-
των), στην Χ1 και στη Σειρά Αctive 2 Tourer. Εί-
ναι απόλυτα λογικό λοιπόν το κατασκευαστικό
κόστος να είναι μειωμένο σε σχέση με την απερ-
χόμενη γενιά.
Σε γενικές γραμμές οι νέες γενιές μοντέλων
δεν διαφέρουν σε τιμή από τα προηγούμενα.
Συγκριτικά μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις εί-
ναι και φθηνότερα, αφού μια ίδια ή ελαφρώς
αυξημένη τιμή ισοσταθμίζεται με καλύτερο εξο-
πλισμό ή γενικότερα καλύτερο προϊόν. Με την
BMW Σειρά 1, που από την πίσω κίνηση περνά-
ει στη μπροστά περιμένουμε λοιπόν σημαντική
μείωση τιμής μιας και το κόστος κατασκευής θα
Η νέα γενιά της Σειράς 1 θα βασίζεται σε είναι μικρότερο. Το θέμα είναι να περάσει αυ-
νέα πλατφόρμα, με κίνηση μπροστά. τό και στον καταναλωτή με τη μορφή χαμηλότε-
ρης τιμής πώλησης και όχι… να υπάρχει αύξηση
Και αν αυτό αφορά του λίγους που θα κληθούν κερδών στην BMW.
να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις, η υψη- Γιατί μια ίδια ακόμη τιμή της νέας με την παλιά
λή τιμή είναι κάτι που αφορά τους πολλούς. Η Σειρά 1 κάτι τέτοιο θα κρύβει. Μπορεί να είναι
πίσω κίνηση απαιτεί ειδική πλατφόρμα και χρη- νόμιμο. Καθένας ορίζει το ποσοστό κέρδους που
σιμοποιεί περισσότερα κινούμενα και μηχανικά κρίνει. Θα είναι όμως ηθικό; Όπως με τις τιμές
μέρη. Άρα το αυξημένο κόστος σε σχέση με μια των τροφίμων που μετά τη μείωση του ΦΠΑ από
αντίστοιχη προσθιοκίνητη κατασκευή είναι δε- το 24% στο 13% αρκετοί δεν πέρασαν τη μείω-
δομένο. ση στο κοινό, αυξάνοντας σημαντικά το κέρδος
Στη νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 όμως τα πίσω τους διατηρώντας την τιμή ίδια με πριν. n
Η απερχόμενη
γενιά του «Ασσου»
της BMW ήταν ο
μοναδικός πισωκίνητος
εκπρόσωπος της
κατηγορίας των
μικρομεσαίων.
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9