Page 12 - Daily 2019_06_11
P. 12
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Η «άγρια» Porsche Δεν γίνεται να μην στραφούν τα βλέμματα
356 RSR πάνω σε αυτήν εδώ την Porsche 356 RSR
Χρειάστηκαν συνολικά 4 ολόκληρα
χρόνια για να γίνει το αυτοκίνητο
πραγματικότητα.
τον τομέα της κατασκευής μοναδικών μο- μέρειες, είχαμε ένα δεύτερο σκίτσο από τον Avedis
ντέλων Porsche, λίγες εταιρείες μπορούν Djinguelian για να φτιαχτούν τα τελικά πλάνα. Χρει-
Σνα είναι πιο δημιουργικές από την Emory άστηκαν συνολικά 4 ολόκληρα χρόνια για να γίνει
Motorsports. Το τελευταίο της project περιλαμβά- το αυτοκίνητο πραγματικότητα.»
νει μια 356 RSR 400 ίππων που αποτίει φόρο τιμής Το εμπρός και πίσω μέρος είναι κατασκευασμέ-
στις κλασσικές 935 που έτρεχαν σε αγώνες την δε- νο από αλουμίνιο ενώ έχουν τοποθετηθεί νέας σχε-
καετία του 1970. δίασης γρίλια, intercooler και καινούριοι αεραγω-
γοί για την καλύτερη ψύξη του μηχανικού συνόλου.
Κάποια μέρη του αμαξώματος χρειάστηκε να παρ-
θούν από μια Porsche 911 ενώ στα πλαϊνά τζάμια
τοποθετήθηκε Plexiglas. Το αυτοκίνητο είναι βαμ-
μένο σε Meteorite Matte Metallic χρώμα.,
Στον εσωτερικό διάκοσμο συναντάμε MOMO τι-
μόνι, προσαρμοζόμενα πεντάλ, επιλογέα ταχυτή-
των εμπνευσμένο από την 9147, καθίσματα 911
RSR, ζώνες ΜΟΜΟ, roll cage κ.α
Κάποια μέρη του αμαξώματος χρειάστηκε να Η ισχύς πηγάζει από έναν 2,4 λίτρων κινητήρα
παρθούν από μια Porsche 911. boxer της Emory-Rothsport με απόδοση 400 άλο-
γα που βασίζεται σχεδιαστικά στο 3,6 λίτρων μοτέρ
Ο άνθρωπος πίσω από το project, Rod Emory δή- της 911 της δεκαετίας του 1990. Πάνω στον κινη-
λωσε: «Όλα ξεκίνησαν το 2012 όταν ένας φίλος τήρα έχουν τοποθετηθεί δύο Garrett GT28R turbo
μου σκιτσογράφησε ένα concept που ήθελα να δω και intercooler ενώ η μετάδοση είναι χειροκίνητη 5
εδώ και αρκετό καιρό. Όταν μιλήσαμε για τις λεπτο- σχέσεων. n
12