Page 14 - Daily 2019_06_11
P. 14

TEST         Hyundai Tucson
                                                              1,6 D 48V 136 PS
                                                 l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ







                                                                                          Το σηματάκι 48V στο
                                                                                          πλάι και η σχετική
                                                                                          ένδειξη στον πίνακα
                                                                                          οργάνων είναι τα
                                                                                          μοναδικά στοιχεία
                                                                                          που υποδηλώνουν
                                                                                          πως πρόκειται για μία
                                                                                          υβριδική εκδοχή του Tuc-
                                                                                          son. O ηλεκτροκινητήρας
                                                                                          δεν μπορεί να κινήσει
                                                                                          αμιγώς ηλεκτρικά το
                                                                                          μοντέλο, όμως δίνει από
                                                                                          4 έως 12 kW και 55 Nm
                                                                                          συμβάλλοντας τόσο σε
                                                                                          κατανάλωση, όσο και
                                                                                          επιδόσεις.

           από το καπό και πως λειτουργεί. Μετά θα πού-
           με και τα υπόλοιπα. Κάτω από το καπό λοιπόν
           βρίσκεται  ένας  1.600άρης  κινητήρας  136  ίπ-
           πων  με  ροπή  320  Nm.  Αυτός  συνδυάζεται  με
           ένα ηλεκτροκινητήρα που παίζει το ρόλο γεννή-

           τριας-μίζας. Έτσι, όταν πατάς φρένο ή αφήνεις
           το  γκάζι,  ενέργεια  αποθηκεύεται  στο  48βολτο
           σύστημα και την μπαταρία των 9,7 Ah και 0,44
           kWh, ενώ όταν πατάς γκάζι ο κινητήρας δίνει
           από 4 έως 12 kW και έως 55 Nm ροπής. Προς
           τι όμως όλα αυτά; Μα φυσικά για τη μείωση της  θούν με τον ηλεκτροκινητήρα έστω και λίγα χι-
           κατανάλωσης και των ρύπων, η οποία σύμφω- λιόμετρα  ή  με  αρκετούς  περιορισμούς),  ενώ
           να με την Hyundai είναι στο 7%.                       παρότι  συνδυάζεται  με  αυτόματο  κιβώτιο  δι-

            Στην πράξη το εν λόγω σύστημα δεν έχει τη  πλού συμπλέκτη, δεν έχει λειτουργία coasting
           δυνατότητα να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το μο- (αυτά  ήταν  τα  σημαντικότερα  μειονεκτήματα
           ντέλο (σ.σ. αρκετά υβριδικά μπορούν να κινη- που  βρήκαμε).  Ωστόσο,  στην…  τελική  επιτυγ-
















           Νέα μάσκα και φανάρια οι σημαντικότερες              Ψεύτικες οι απολήξεις της εξάτμισης, δίνουν όμως
           αισθητικές αλλαγές στην ανανέωση του μοντέλου.       πόντους στην εμφάνιση.


                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19