Page 10 - Daily 2019_06_13
P. 10

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Μήπως το μικρό μοτέρ δεν                                                                   Κοινοποίηση



           είναι το πιο έξυπνο;                                                                             Σχόλια




                                                                                              Με τούρμπο, βενζίνη

                                                                                               και γύρω στους 100
                                                                                                 ίππους: οι βασικοί

                                                                                               κινητήρες στη μικρή
                                                                                               κατηγορία των SUV
                                                                                            δείχνουν ότι τα κάνουν

                                                                                              όλα τέλεια. Δεν είναι
                                                                                                  όμως πάντα έτσι.















                 ίναι γνωστό πια ότι, με 1.000 κ.εκ., άμεσο ψε-
                 κασμό  και  (συνήθως)  τούρμπο  οι  κινητήρες
           Εβενζίνης  μπορούν  να  κάνουν  θαύματα.  Και
           κάνουν. Οι επιδόσεις είναι θαυμάσιες και οι τιμές της
           κατανάλωσης περιορίζονται σε επίπεδα που αυτοκί-       Για παράδειγμα το SEAT Ibiza με τον 1.0 TSI
                                                                  κινητήρα, εκτός από καλύτερες επιδόσεις
           νητα ακόμα και ελάχιστα χρόνια πριν δε μπορούν να      καταφέρνει και καλύτερη κατανάλωση στην
           τις ακολουθήσουν με τίποτα.                            «ισχυρή» έκδοση με τους 115 ίππους, σε σχέση
                                                                  με αυτή των 95 ίππων.
                 Εσείς τι πιστεύετε; Ασπάζεστε τη λογική του
           rightsizing η οποία προβλέπει τη σωστή και όχι πάντα   δοση με το «μικρό» μοτέρ δε σημαίνει ότι είναι και
           τη χαμηλότερη ιπποδύναμη για το εκάστοτε μοντέλο;     η πιο έξυπνη. Συχνά το πιο ισχυρό μοτέρ συνθέτει
                                                                 μια πιο σοφή επιλογή. Και δεν αναφερόμαστε μόνο
            Στην  πλειοψηφία  των  περιπτώσεων  οι  κινητήρες    στη διαφορά των επιδόσεων, όπου η εικόνα θα εί-
           αυτοί έχουν από τον ίδιο κυβισμό και μια λίγο πιο     ναι προφανώς υπέρ του «μεγάλου» συνόλου. Εκεί η
           ισχυρή εκδοχή, κάπου εκεί ανάμεσα στους 110-115       εικόνα είναι ξεκάθαρη: ένα μοντέλο με 115 ίππους
           ή 120 ίππους.                                         (και συνήθως και καλύτερης κλιμάκωσης κιβώτιο έξι

            Όσο ολοκληρωμένη κι αν είναι όμως η βασική έκ-
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                               10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15