Page 11 - Daily 2019_06_13
P. 11

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           σχέσεων) έχει πανεύκολο έργο να βγάλει στο κατα- οξύμωρο.
           γραφικό των μετρήσεών μας καλύτερα νούμερα επι-        Κι αν στα κλασσικά μικρά η διαφορά δείχνει διαχει-
           δόσεων.                                               ρίσιμη (χωρίς να σημαίνει ότι είναι αποδεκτή) σκε-
            Το ζήτημα που δείχνει ότι για την κλάση των μικρών  φτείτε πώς θα διαμορφώνεται η κατάσταση στα μι-
           αλλά και των μικρών SUV ο λίγο πιο ισχυρός κινητή- κρά SUV. Όσο κι αν τα B-SUV βασίζονται στα μικρά
           ρας είναι και ο πιο ταιριαστός προκύπτει από μια λίγο  αδέρφια τους, δεν παύει και ο όγκος τους να είναι
           βαθύτερη ανάλυση. Ας πάρουμε για παράδειγμα το  σημαντικά  μεγαλύτερος  (λόγω  αυξημένου  ύψους

           SEAT Ibiza και τον 1.000άρη TSI των 95 και 115 ίπ- και μόνο) αλλά και το βάρος τους (γύρω στα 50 κι-
           πων. Στην πρώτη περίπτωση το 0-100 χλμ./ώρα γίνε- λά περίπου). Ανεβαίνοντας στο Arona λοιπόν η κατα-
           ται σε 10,7 δλ. και στη δεύτερη πέφτει ένα ολόκλη- νάλωση με τους 115 ίππους γίνεται 7,2 λτ./100 χλμ.
           ρο δλ. (9,7 δλ.). Στις ρεπρίζ, το 9,1 δλ. στο 60-100  οπότε και η έκδοση των 95 ίππων θα κινηθεί ανοδι-





                                                                                           Αντίστοιχες
                                                                                           διαφορές
                                                                                           βρίσκουμε και
                                                                                           στον 1,2  PureTech
                                                                                           της Peugeot, στις
                                                                                           δύο εκδόσεις με
                                                                                           τους 82 & 110
                                                                                           ίππους, όπου τόσο
                                                                                           οι επιδόσεις όσο
                                                                                           και η κατανάλωση
                                                                                           είναι με το μέρος
                                                                                           της δεύτερης.









           με 4η γίνεται 7,5 δλ. για τον 115άρη κινητήρα. Αντί-
           στοιχα, στη μεγάλη ρεπρίζ, 80-120 χλμ./ώρα με την
           5η σχέση, το 95άρι θέλει 14,1 δλ. ενώ το 115άρι μό-
           λις 11,0 δλ..
            Το ενδιαφέρον αρχίζει στις καταναλώσεις: η μικρή
           εκδοχή θέλει 6,8 λτ./100 χλμ.. ενώ η μεγάλη κερ-

           δίζει, έστω και για λίγο, με μέση τιμή τα 6,6 λτ./100
           χλμ.. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο πιο δυνατός  κά. Άλλο παράδειγμα, από πλευράς Peugeot: το 208
           κινητήρας βγάζει την ισχύ του πιο φυσικά και αβία- με 82 ίππους καίει 6,6 λτ./100 χλμ. ενώ το «110» λει-
           στα ενώ το μικρότερο μηχανικό σύνολο ίσως χρεια- τουργεί πιο ορθολογικά και θέλει μόλις 6,2 λτ./100
           στεί ο οδηγός να το πιέσει περισσότερο για να βρει  χλμ.. Στο επίπεδο του 2008 μάλιστα, η έκδοση των
           δύναμη στα σημεία που θέλει – με συνέπεια να ανε- 110 ίππων διατηρεί την τιμή των 6,2 λτ./100 χλμ. και

           βάζει την κατανάλωση και να δημιουργεί έτσι κάτι  δείχνει ότι είναι η σωστή επιλογή στη γκάμα. n

 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                               11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16