Page 13 - Daily 2019_06_19
P. 13

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ




                     ΣΥΜΠΑΓΗΣ
                   ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ


                    Tόσο έξω όσο και μέσα οι
                    διαστάσεις της C-Class θα
                 μεταβληθούν μέσα σε περιθώρια
                 χιλιοστών. Το επίπεδο των χώρων
                  για επιβάτες αλλά και το πορτ-
                μπαγκάζ (έως 1.510 λτ. στο στέισον
                 μοντέλο) θα μείνει σχεδόν ίδιο με                                        Χωρίς ακρότητες: Οπτικά,
                      τις σημερινές τιμές.                             θα υπάρχουν μόνο προσεκτικοί νεωτερισμοί.


                                         έως  υβριδικά  και  νες θα αναλαμβάνει τον έλεγχο ο υπολογιστής.
                                      από εκεί έως ηλεκτρι- Ο οδηγός θα μπορεί τότε να διαβάσει ένα βιβλίο,
           κά και υδρογονοκίνητα. Και φυσικά όλα τα μο- να απαντήσει στα e-mail του ή να δει τηλεόραση.
           τέρ θα έχουν τεχνολογία με δίκτυο 48 Volt και  Αυτό θα επιτρέπεται έως τα 130 χλμ./ώρα (την

           υβριδική  μονάδα  για  μείωση  της  κατανάλωσης  ώρα που η Audi έχει αντίστοιχα σχέδια αλλά μέ-
           και βελτίωση των επιδόσεων. Ένα e-Boost περί- χρι τα 60 χλμ./ώρα) και θεωρητικά, σε απόσταση,
           που 100 Nm θα μπορεί να δώσει έξτρα ζωντάνια  για εκατοντάδες χιλιόμετρα.
           ακόμα και στις βασικές τετρακύλινδρες εκδόσεις,        Σας ακούγονται συντηρητικά όλα αυτά; Τότε η
           βοηθώντας ταυτόχρονα την τήρηση των προδια- σχεδιαστική ομάδα του Γκόρντεν Βάγκενερ έχει
           γραφών ρύπων και για το μέλλον.                       ετοιμάσει κάτι για εσάς. Αυτό αφορά στο εσωτε-
            Παρόλο που όλες οι γραμμές κίνησης θα πρέ- ρικό, όπου η αλλαγή θα είναι πολύ πιο μεγάλη

           πει,  λόγω  της  ηλεκτρικής  βοήθειας,  να  ρυθμι- από ότι εξωτερικά και έχει ως στόχο να επισκι-
           στούν  εκ  νέου,  για  την  ανάρτηση  ένα  «απλό»  άσει την Tesla. H κεντρική κονσόλα θα κυριαρ-
           ραφινάρισμα θα είναι αρκετό. Όντως, η σημερι- χείται από ένα μάλλον θηριώδες μόνιτορ αφής.
           νή C-Class πείθει με την ισορροπία της ανάμεσα  Σε αυτό θα προστεθεί και η πιο εξελιγμένη εκ-
           σε άνεση και ευελιξία, ωστόσο στο άμεσο μέλ- δοχή του συστήματος φωνητικών εντολών με το
           λον το μοντέλο θα είναι ακόμα καλύτερο, ειδικά  κλασικό «Hey Mercedes!» η οποία θα καταστήσει
           στην απόσβεση. Στόχος είναι να κλείσει κι άλλο  περιττούς τους περισσότερους από τους υπόλοι-
           ο κλοιός γύρω από τη «στριφτερή» BMW Σειρά  πους διακόπτες.
           3. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους       Μπορεί  αυτό  να  φέρει  «πονοκέφαλο»  στην
           οποίους η Mercedes θα διατηρήσει την αερανάρ- Tesla; Πιθανώς. Σε κάθε περίπτωση, ο ανταγω-

           τηση,  στοιχείο  μοναδικότητας  στη  μεσαία  κλά- νισμός, η BMW Σειρά 3 και το Audi A4, θα ζουν
           ση. Και ειδικά για τη στέισον βάγκον έκδοση την  αμέριμνα στο λεγόμενο «Παλαιό Κόσμο». n
           οποία βλέπουμε εδώ, αυτό θα είναι μια επένδυ-
           ση η οποία σίγουρα αξίζει.                              Η άποψή μας
            Ως πρώτο μοντέλο μετά την S-Class, η C-Class           Η νέα ΒΜW Σειρά 3 φάνηκε μάλλον ιδιαίτερα
           θα αποκτήσει (προφανώς και από τη λίγο μεγα-            συντηρητική, όπως και το πρόσφατα
           λύτερη E-Class) τη νέα γενιά των ηλεκτρονικών           ανανεωμένο Αudi A4. Aντιθέτως, η Mercedes
                                                                   δείχνει να παίρνει ένα ρίσκο, ειδικά σε ό,τι
           βοηθημάτων. Μελλοντικά το επίπεδο αυτονομί-             αφορά το εσωτερικό, σε προσπάθεια να ζυγίσει
           ας  θα  είναι  Επιπέδου  3  και  αυτό  για  τον  αυτο-  καλά το σπαγγάτο ανάμεσα στον «παλιό Κόσμο»

           κινητόδρομο  σημαίνει  τα  εξής:  σε  συγκεκριμέ-       και τον καινούριο, στο στιλ τις Tesla.


                                               13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18