Page 13 - Daily 2019_06_19
P. 13
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
ΣΥΜΠΑΓΗΣ
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ
Tόσο έξω όσο και μέσα οι
διαστάσεις της C-Class θα
μεταβληθούν μέσα σε περιθώρια
χιλιοστών. Το επίπεδο των χώρων
για επιβάτες αλλά και το πορτ-
μπαγκάζ (έως 1.510 λτ. στο στέισον
μοντέλο) θα μείνει σχεδόν ίδιο με Χωρίς ακρότητες: Οπτικά,
τις σημερινές τιμές. θα υπάρχουν μόνο προσεκτικοί νεωτερισμοί.
έως υβριδικά και νες θα αναλαμβάνει τον έλεγχο ο υπολογιστής.
από εκεί έως ηλεκτρι- Ο οδηγός θα μπορεί τότε να διαβάσει ένα βιβλίο,
κά και υδρογονοκίνητα. Και φυσικά όλα τα μο- να απαντήσει στα e-mail του ή να δει τηλεόραση.
τέρ θα έχουν τεχνολογία με δίκτυο 48 Volt και Αυτό θα επιτρέπεται έως τα 130 χλμ./ώρα (την
υβριδική μονάδα για μείωση της κατανάλωσης ώρα που η Audi έχει αντίστοιχα σχέδια αλλά μέ-
και βελτίωση των επιδόσεων. Ένα e-Boost περί- χρι τα 60 χλμ./ώρα) και θεωρητικά, σε απόσταση,
που 100 Nm θα μπορεί να δώσει έξτρα ζωντάνια για εκατοντάδες χιλιόμετρα.
ακόμα και στις βασικές τετρακύλινδρες εκδόσεις, Σας ακούγονται συντηρητικά όλα αυτά; Τότε η
βοηθώντας ταυτόχρονα την τήρηση των προδια- σχεδιαστική ομάδα του Γκόρντεν Βάγκενερ έχει
γραφών ρύπων και για το μέλλον. ετοιμάσει κάτι για εσάς. Αυτό αφορά στο εσωτε-
Παρόλο που όλες οι γραμμές κίνησης θα πρέ- ρικό, όπου η αλλαγή θα είναι πολύ πιο μεγάλη
πει, λόγω της ηλεκτρικής βοήθειας, να ρυθμι- από ότι εξωτερικά και έχει ως στόχο να επισκι-
στούν εκ νέου, για την ανάρτηση ένα «απλό» άσει την Tesla. H κεντρική κονσόλα θα κυριαρ-
ραφινάρισμα θα είναι αρκετό. Όντως, η σημερι- χείται από ένα μάλλον θηριώδες μόνιτορ αφής.
νή C-Class πείθει με την ισορροπία της ανάμεσα Σε αυτό θα προστεθεί και η πιο εξελιγμένη εκ-
σε άνεση και ευελιξία, ωστόσο στο άμεσο μέλ- δοχή του συστήματος φωνητικών εντολών με το
λον το μοντέλο θα είναι ακόμα καλύτερο, ειδικά κλασικό «Hey Mercedes!» η οποία θα καταστήσει
στην απόσβεση. Στόχος είναι να κλείσει κι άλλο περιττούς τους περισσότερους από τους υπόλοι-
ο κλοιός γύρω από τη «στριφτερή» BMW Σειρά πους διακόπτες.
3. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους Μπορεί αυτό να φέρει «πονοκέφαλο» στην
οποίους η Mercedes θα διατηρήσει την αερανάρ- Tesla; Πιθανώς. Σε κάθε περίπτωση, ο ανταγω-
τηση, στοιχείο μοναδικότητας στη μεσαία κλά- νισμός, η BMW Σειρά 3 και το Audi A4, θα ζουν
ση. Και ειδικά για τη στέισον βάγκον έκδοση την αμέριμνα στο λεγόμενο «Παλαιό Κόσμο». n
οποία βλέπουμε εδώ, αυτό θα είναι μια επένδυ-
ση η οποία σίγουρα αξίζει. Η άποψή μας
Ως πρώτο μοντέλο μετά την S-Class, η C-Class Η νέα ΒΜW Σειρά 3 φάνηκε μάλλον ιδιαίτερα
θα αποκτήσει (προφανώς και από τη λίγο μεγα- συντηρητική, όπως και το πρόσφατα
λύτερη E-Class) τη νέα γενιά των ηλεκτρονικών ανανεωμένο Αudi A4. Aντιθέτως, η Mercedes
δείχνει να παίρνει ένα ρίσκο, ειδικά σε ό,τι
βοηθημάτων. Μελλοντικά το επίπεδο αυτονομί- αφορά το εσωτερικό, σε προσπάθεια να ζυγίσει
ας θα είναι Επιπέδου 3 και αυτό για τον αυτο- καλά το σπαγγάτο ανάμεσα στον «παλιό Κόσμο»
κινητόδρομο σημαίνει τα εξής: σε συγκεκριμέ- και τον καινούριο, στο στιλ τις Tesla.
13