Page 8 - Daily 2019_06_21
P. 8

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Αξιόπιστο αυτοκίνητο ή                                                                     Κοινοποίηση



           αξιόπιστο after sales;                                                                           Σχόλια






                                                                                                 Πότε νομίζεις πως
                                                                                                 το αυτοκίνητό σου

                                                                                                    είναι αξιόπιστο;
                                                                                                     Όταν όντως δε
                                                                                               βγάζει προβλήματα,

                                                                                                        ή όταν αυτά
                                                                                                  αντιμετωπίζονται
                                                                                                άμεσα και γρήγορα

                                                                                                    δημιουργώντας
                                                                                                 σου την εντύπωση

                                                                                                 πως πρόκειται για
                                                                                                      «ψιλολόγια»;
           Η κάθε αντιπροσωπία έχει τη δική της πολιτική όταν έρχεται η ώρα να
           αντιμετωπίσει μία βλάβη και αναφερόμαστε στην ταχύτητα και το κόστος με
           το οποίο επισκευάζεται μια ζημιά.

                 χετε σκεφτεί ποτέ κατά πόσο το αυτοκί- μην χαλάσει ποτέ, σχεδόν αδύνατον βέβαια, αλ-
                 νητό σας είναι όντως αξιόπιστο ή αν απλά  λά το μεγαλύτερο ζήτημα είναι πως ανταποκρί-
           Έ οι after sales υπηρεσίες λειτουργούν τό- νεται η εταιρεία όταν της αναφέρεις τη βλάβη.
           σο  υποδειγματικά  που  το  κάνουν  να  φαίνεται
           αξιόπιστο;  Τι φτιάχνει το όνομα μιας μάρκας;                     «Η ουσία πίσω από το «after
           Η αξιοπιστία της ή μήπως η άριστη εξυπηρέτη-                   sales», είναι η δημιουργία μιας
           ση σε πλαίσιο after sales η οποία επιτρέπει την               σχέσης εμπιστοσύνης, που θα σε

           άμεση επιδιόρθωση μιας βλάβης; Πρόκειται για                 κάνει πιστό στην εταιρεία και πρε-
           δύο τελείως διαφορετικά πράγματα που όμως                           σβευτή της παραέξω»
           φαίνεται ότι συγχέουμε συχνά βαφτίζοντας και
           στις δύο περιπτώσεις μια εταιρεία «αξιόπιστη».         Η κάθε αντιπροσωπία έχει τη δική της πολι-
            Το να προκύψει μια βλάβη είναι κάτι που μπο- τική όταν έρχεται η ώρα να πληρώσει η ίδια τα
           ρεί να συμβεί ακόμα και σε ένα καινούργιο αυ- σπασμένα.  Και  δε  μιλάμε  μόνο  για  τις  εγγυή-
           τοκίνητο. Οκ, δεν διαφωνούμε το θέμα είναι να  σεις. Μιλάμε για την ταχύτητα και το κόστος με


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13