Page 9 - Daily 2019_06_21
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           το  οποίο  επισκευάζεται  μια  ζημιά.  Γιατί  βάσει
           ψυχολογίας, όταν μια εταιρεία δώσει λύση σε              Πάμε και στην ουσία όμως. Τελικά τι ισχύει βλέ-
           ένα πρόβλημα χωρίς να κουράσει τον πελάτη,            ποντας το θέμα σε βάθος. Ξεχωρίζετε που τελειώ-
           τότε στο μυαλό του τελευταίο το πρόβλημα αυ-          νει η αξιοπιστία και αρχίζει το «after sales»; Το μύ-
                                                                 θο του αξιόπιστου το χτίζουν τα ίδια τα αυτοκίνητα
           τό καταγράφεται ως «ανύπαρκτο». Πολλές εται-                   ή οι After Sales υπηρεσίες τους;
           ρείες επένδυσαν τόσο πολύ σε αυτόν τον τομέα
           που έχτισαν ένα όνομα ακλόνητο. Τόσο ισχυρό           καινούριου  οχήματος  αντιμετώπισε  5  φορές
           που ξεπέρασε το ζήτημα της αξιοπιστίας.               κάποια  βλάβη,  αλλά  η  εταιρεία  «Β»  τον  έχει
            Σκεφτείτε για παράδειγμα στο καινούριο σας           αντιμετωπίσει με ευγένεια και φιλικά και εντός

           αυτοκίνητο  να  παρουσιαστεί  βλάβη.  Από  τη         μιας ώρας έχει το αυτοκίνητό του έτοιμο.
                                                                  Η διαφορά όμως ανάμεσα στις δύο καταστά-
                                                                 σεις είναι παραπάνω από εμφανής. Από τη μία
                                                                 δηλαδή  το  αυτοκίνητο  χάλασε  μία  φορά.  Από

                                                                 την άλλη όλο και κάτι πάει στραβά. Όλο και κά-
                                                                 ποια μικροεπισκευή εμφανίζεται, αλλά σε πολύ
                                                                 λίγο και με μηδενικό (ή ελάχιστο) κόστος το αυ-
                                                                 τοκίνητο ξαναβγαίνει στο δρόμο και ο οδηγός
                                                                 του νοιώθει όχι πως του «έβγαλε» ζημιά αλλά
                                                                 πως έκανε και αναβάθμιση. Σε ποιανού τη θέση
                                                                 θα  θέλατε  να  είσαστε;  Μάλλον  του  δεύτερου
                                                                 και ας έχει υποστεί περισσότερες βλάβες, γιατί
                                                                 απλά η εταιρεία τον έχει κερδίσει και ξέρει πως
                                                                 ότι και αν συμβεί θα είναι δίπλα του.

                                                                  Αυτή  είναι  και  η  ουσία  πίσω  από  το  «after
                                                                 sales»,  η  δημιουργία  μιας  σχέσης  εμπιστοσύ-
                                                                 νης,  που  θα  σε  κάνει  πιστό  στην  εταιρεία  και

           Όταν κάποια μικροεπισκευή εμφανίζεται                 πρεσβευτή της παραέξω. Ένας πελάτης που εί-
           και άμεσα διορθώνεται και το αυτοκίνητο               ναι  τρισευτυχισμένος  για  την  επιλογή  του  και
           ξαναβγαίνει στο δρόμο και ο οδηγός του                θα διαδώσει τα καλύτερα λόγια για το αυτοκί-
           νοιώθει όχι πως του «έβγαλε» ζημιά, αλλά πως
           έκανε και αναβάθμιση                                  νητο  που  αγόρασε.  Δεν  είναι  τυχαίο  άλλωστε
                                                                 πως οι εταιρείες που πέτυχαν μεγάλο σκορ στο
           μία, η «A» εταιρεία σας αντιμετωπίζει με τουπέ        Autocheck,  είτε  κυριαρχούν  στις  πωλήσεις,
           (LINK VW???), όπως ανέφεραν πολλοί ιδιοκτή-           όπως η Toyota είτε αυξάνουν με ραγδαίο ρυθ-
           τες στις αναφορές τους στην έρευνα αξιοπιστί-         μό το μερίδιό τους στην αγορά, όπως η Kia και
           ας Autocheck του AutoΤρίτη, ενώ παράλληλα             η Hyundai. n

           σας τσαμπουνάει πως φταίτε εσείς για τη ζημιά
           και  δεν  περιλαμβάνεται  στην  εγγύηση  κ.λπ..              «Όταν μια εταιρεία δώσει λύση σε ένα
           Και όταν τελικά το αποδεχτούν περιμένετε ένα              πρόβλημα χωρίς να κουράσει τον πελάτη,
           μήνα να έρθει το ανταλλακτικό.                            τότε στο μυαλό του τελευταίο το πρόβλημα
            Από την άλλη ένας άλλος ιδιοκτήτης επίσης                   αυτό καταγράφεται ως «ανύπαρκτο».


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14