Page 3 - Daily 2019_07_04
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           TT τέλος! Θα λείψει                                                        Κοινοποίηση           Σχόλια


           σε κανέναν;





           Μετά από 20 χρόνια, το Audi TT δείχνει
           αποσύρεται από τους αγωνιστικούς χώρους,
           καθώς η Audi δεν το έχει πια τόσο ανάγκη.

           Μεγάλη απώλεια ή δεν θα λείψει σε κανέναν;

                  οιος  δεν  ξεχωρίζει  ένα  Audi  TT  στο  δρόμο;   σε μια αγορά που η σχεδίαση ήταν στο ζενίθ. Μοντέλα
                  Ποιος δεν το βλέπει από μακριά και καταλαβαί-  όπως το Fiat Coupe, η Alfa GTV, αλλά και πιο λιτά όπως
           Πνει αμέσως ότι πρόκειται για το μοναδικό (βασι-      το Ford Puma είχαν σπορ αέρα και εκπληκτική σχεδία-
           κά) προσθιοκίνητο διθέσιο μοντέλο της αγοράς; Ποιος   ση, και όμως το ΤΤ ξεχώρισε (και επέζησε).
           όμως ακόμη το χαζεύει, το θαυμάζει και το επιθυμεί;    Εντάξει, το ΤΤ δεν κέρδισε ποτέ βραβεία στην οδή-
           Και ακόμη λιγότερο, ποιος το αγοράζει;                γηση. Εξάλλου βασίστηκε πάντα σε μία προσθιοκίνητη
            Αυτή η τελευταία ερώτηση φαίνεται πως φέρνει και το   πλατφόρμα σχεδιασμένη για οικονομικά μικρομεσαία,
           τέλος στον κύκλο της ζωής ενός μοντέλου που συγκλό-   όπως η Skoda Octavia και το Seat Leon. Στην πρώτη

           νισε την αυτοκίνηση με την διαφορετικότητά του, ειδικά   του γενιά η προσθιοκίνητη έκδοση είχε ημιάκαμπτο πί-
           την εποχή που παρουσιάστηκε.
                                                                 σω, ενώ ο 1,8 20βάλβιδος τούρμπο, παρά το απίστευτο
              Θα θέλατε να δείτε το ΤΤ να συνεχίζει; Θα το αγο-  γκάζι του, δεν ήταν ιδιαίτερα ρυθμίσιμος και έτσι έμενε
           ράζατε; Θα αγοράζατε ένα παλιότερο για να το κρατή-   μόνο στο κοντό μεταξόνιο και το χαμηλό ύψος να κά-
            σετε; Και τελικά αν γίνει ηλεκτρικό, θα έχει τόση αξία   νουν την εμπειρία ενδιαφέρουσα.
                          στα μάτια σας; Τι λέτε;                 Οι επόμενες γενιές βελτίωσαν πολύ τα δυναμικά χα-
                                                                 ρακτηριστικά, όμως αυτή τη στιγμή ο ανταγωνισμός εί-
            Μιλάμε για τα τέλη της δεκαετίας του 90, όταν η γκά-  ναι δύσκολος. Από τη μία έχεις μικρομεσαία GTI, στα
           μα της Audi είχε μόνο τα Α3, Α4, Α6 και Α8. Συμβατικά,   ίδια λεφτά, με περισσότερη πρακτικότητα και πιθανώς
           λιτά, σοβαρά και συγκρατημένα αυτοκίνητα. Και ξαφνι-  καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά. Από την άλλη έχεις

           κά, μετά από ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο ως πρότυπο,    καθαρόαιμα σπορ μοντέλα όπως η Toyota GT86 και το
           το ΤΤ ήρθε στην παραγωγή. Κοντό, διθέσιο, όμορφο.     δίδυμο της Subaru, αλλά και μοντέλα ένα κλικ πιο πά-
           Όμορφο και διαχρονικό, τόσο, που ακόμη και σήμερα η   νω, όπως η Cayman, οι νέες Ζ4 και Supra που παραμέ-
           πρώτη γενιά είναι μακράν η καλύτερη σχεδιαστικά και   νουν στο εύρος τιμής του ΤΤ, αλλά και η Ford Mustang.
           αυτή που φαίνεται πως προτιμούν όσοι το διαλέγουν      Την ίδια στιγμή η Audi έχει μεταμορφωθεί σε μία μάρ-
           για να το κρατήσουν για κλασσικό.                     κα γεμάτη ενέργεια, σχεδιαστικά και τεχνολογικά, και
            Και φυσικά το εσωτερικό του. Με τους στρογγυλούς     το ΤΤ δεν είναι πια ο ηγέτης σε αυτούς τους δύο το-
           αεραγωγούς, το πολεμικό τιμόνι, τα στενά παράθυρα     μείς. Μετά από 20 χρόνια, η Audi δεν το χρειάζεται πιά.

           και μια καμπίνα που σε αγκαλιάζει. Το ΤΤ εντυπωσίασε,
                                                                 Εσείς; n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8