Page 5 - Daily 2019_07_04
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
                                                                  Η σχεδίαση του πισωκίνητου μικρομεσαίου της
                                                                  Alfa Romeo θα επηρεαστεί, αφού οι αναλογίες
                                                                  θα τροποποιηθούν, διότι ο κινητήρας θα
                                                                  τοποθετείται πλέον κατά το διαμήκη άξονα.

                                                                 Δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε και τον Τ3 τρικύλιν-
                                                                 δρο 1.000άρη των 120 ίππων με 190 Nm ροπής σε μια
                                                                 προσπάθεια περαιτέρω downsizing, που επικρατεί άλ-
                                                                 λωστε στις τάξεις των μικρομεσαίων (βλ. Ford Focus

                                                                 1.0 Ecoboost, Audi A3 1.0 TFSI, VW Golf 1.0 TSI κ.λπ.).
           νέο  δάπεδο.  Τα  τινά  είναι  δύο:  η  πλατφόρμα  Small   Για το άνω άκρο, η κορυφαία Giuletta Q αναμένεται να
           Wide του FCA Group, η οποία χρησιμοποιείται από τα    χρησιμοποιήσει μια βελτιωμένη εκδοχή του δίλιτρου
           Fiat 500X και Jeep Renegade, ή μια κοντύτερη version   συνόλου των 200 ίππων της Giulia, αν θέλει να κοιτά-
           του δαπέδου Giorgio της Giulia. Σε κάθε περίπτωση θα   ξει στα μάτια μοντέλα όπως η Mercedes-AMG A 35, το
           υπάρχει δυνατότητα κίνησης στους πίσω τροχούς, αλ-    Audi S3, το Ford Focus ST κ.λπ. ενώ σημαντικό ατού εί-

           λάζοντας ουσιαστικά ό,τι ξέραμε μέχρι σήμερα για το   ναι και η stand by τετρακίνηση που θα έχει λόγω δαπέ-
           μικρομεσαίο της Alfa Romeo.                           δου, υποθέτοντας ότι στοχεύει ακόμα ψηλότερα (AMG
             Η «στροφή» αυτή θα επηρεάσει σαφώς και τη σχεδία-   A 45, Audi RS3 κ.ο.κ.).
           ση, αφού οι αναλογίες θα τροποποιηθούν, διότι ο κινη-  Εν κατακλείδι, η νέα Giulietta και η Giulia φαίνεται να
           τήρας θα τοποθετείται πλέον κατά το διαμήκη άξονα. Το   έχουν πολλά σημεία επαφής, με την πρώτη να διαθέτει
           καπό θα μεγαλώσει, θα μακρύνει και θα δίνει ένα στιλ   επιπλέον και το αβαντάζ των πιστών ακολούθων. Η αλ-
           περισσότερο αναγνωρίσιμο σε κουπέ σχήματα. Και θα     λαγή σελίδας με την κίνηση στον πίσω άξονα, μόνο κα-
           αλλάζουν και οι λεπτομέρειες. Για παράδειγμα: η από-  λό μπορεί να κάνει στη μάρκα που αυτή τη στιγμή χρει-

           σταση ανάμεσα στην εμπρός κολώνα και τον εμπρός       άζεται πιο πολύ από ποτέ ένα κερδισμένο στοίχημα. Θα
           τροχό θα μεγαλώσει και θα φτάνει ή και θα ξεπερνά τους   το καταφέρει όμως;
           20 πόντους. Μέσες άκρες η Giuletta θα έρθει πιο κοντά   Και, τελικά, εσείς θέλετε να δείτε τη νέα Giulietta να
           στο σουλούπι της Giulia, χωρίς φυσικά τον τρίτο όγκο στο   μένει στην κατηγορία των μικρομεσαίων ή μήπως θα
           πίσω μέρος. Πάμε τώρα και στο πιο σημαντικό.          ήταν καλύτερα να περάσει στα SUV με ό,τι αυτό σημαί-
             Η νέα Alfa Romeo Giulietta, αν επιβεβαιωθούν τα πα-  νει για την αύξηση της απόστασης της από το έδαφος
           ραπάνω  προγνωστικά,  θα  παίζει  κυριολεκτικά  χωρίς   και την προσθήκη πιο off road χαρακτηριστικών, μια
           αντίπαλο στα πισωκίνητα μικρομεσαία, μετά και την πα-  συνταγή δοκιμασμένη στη μεγαλύτερη Stelvio; n
           ρουσίαση της νέας προσθιοκίνητης Σειράς 1 της BMW.
           Τι μένει, λοιπόν, για να πετύχει η συνταγή και να δημι-

           ουργηθούν οι κατάλληλες προοπτικές για κορυφαία αί-
           σθηση οδήγησης, ευελιξίας και σπορ χαρακτήρα, που
           είναι και τα στοιχεία ταυτότητας της ιταλικής φίρμας;
           Σωστοί κινητήρες από το κάτω έως το άνω άκρο. Και
           η Alfa Romeo τους έχει. Η καινούργια Giulietta μπορεί
           να πάρει εκδόσεις του «φρέσκου» Τ4 τετρακύλινδρου
           turbo  βενζινοκινητήρα  χωρητικότητας  1,33  λίτρων
           ισχύος 180 ίππων με 270 Nm ροπής και του γνώριμου

           1,6 λτ. ντίζελ με 120 άλογα (σ.σ. μην ξεχνάμε ότι υπάρ-  Τα δάνεια από την μεγαλύτερη αδελφή Giulia θα
                                                                  είναι πολλά και σε σχεδόν όλα τα πεδία: δάπεδο,
           χουν σενάρια για το πέρασμα του Τ4 και στη Giulia).    κινητήρας, ντιζάιν κ.λπ.


                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10