Page 14 - Daily 2019_07_09
P. 14
TEST Renault Captur
1,3 TCe 130 PS
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Κινητήρας: Αισθητή βελτίωση σε όλους τους τομείς Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Ο νέος κινητήρας του 1,3 λίτρου καταφέρνει να ξε- Κυβισμός (κ.εκ.) 1.333
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4/16
περάσει τον προκάτοχό του σε μεγάλο βαθμό, βελτι- Τροφοδοσία turbo+άμεσος ψεκασμός
130/5.000
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
ώνοντας τα σημεία που χρειάζονταν και τονίζοντας τα Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 220/1.500-3.500
NAI
Start/Stop
θετικά του ακόμα περισσότερο. Βάρος (κιλά)* 1.304
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, πλέον είναι στα Eπιδόσεις
7,8 λτ./100 χλμ. από το τσιμπημένο νούμερο των 8,6 200
λτ. που είχε ο προηγούμενος κινητήρας. Η μείωση αυ- 9,6΄΄ Τελική ταχύτητα
(χλμ./ώρα)*
τή επετεύχθη μάλιστα, ενώ οι μηχανικοί κατάφεραν 60-100 χλμ./ώρα με KD 6,9/9,5
να προσφέρουν ακόμα πιο καλές επιδόσεις. Το 0-100 80-120 χλμ./ώρα με KD 10,1/13,0
χλμ./ώρα από 10,4 έπεσε στα 9,6 δλ., ενώ ακόμα πιο Γραμμικός, ήσυχος Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,6
Μέση εργοστασιακή
και με μειωμένες
εντυπωσιακή είναι η βελτίωση των ρεπρίζ. Έτσι το 60- απαιτήσεις σε καύσιμο Μέση δοκιμής 7,8
45
Ρεζερβουάρ (λτ.)
100 χλμ./ώρα έρχεται στα 6,9 δλ. από 8,4 και το 80- είναι ο νέος κινητήρας Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 128
120 στα 10,1 από 12,4 δλ.. Νούμερα τα οποία είναι 1,3 λτ. του Captur. *Εργοστασιακές μετρήσεις
από τα κορυφαία συγκριτικά με τον ανταγωνισμό και
τα συναντάμε σε μοντέλα όπως το Arona FR των 150 κό τράβηγμα με πολύ γραμμικό τρόπο, σε μεγάλο
ίππων. Βεβαίως υπάρχει πάντα και η επιλογή ECO, φάσμα περιστροφής. Η διαθέσιμη μέγιστη ροπή των
που προσφέρει περισσότερη οικονομία καυσίμου θυ- 220 Nm (από 205 Nm) έρχεται από τις 1.500 σ.α.λ.,
σιάζοντας τις επιδόσεις. συνεπώς δεν θα χρειαστεί συχνά να κατεβάζετε σχέ-
Στις καλές επιδόσεις συμβάλλει και ο συνδυασμός ση στο κιβώτιο. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε τα αρκε-
με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με το ικανοποιη- τά χαμηλά νούμερα θορύβου που κατέγραψε το ντε-
τικό κούμπωμα, προσφέροντάς του παράλληλα θετι- σιμπελόμετρο μας.
Τα νούμερα των επιδόσεων του Captur, ειδικά αυτά των
ενδιάμεσων επιταχύνσεων είναι από τα κορυφαία της
κατηγορίας.
14