Page 8 - Daily 2019_07_09
P. 8

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


           Μήπως να συνδεθούν τα                                                                      Κοινοποίηση


           ασφάλιστρα με το point system;                                                                   Σχόλια






                  όσο ισχύει το point system στο δίπλωμα; Μα-       Ποιος οδηγός νοιάζεται για τους πόντους στο
                  ζεύει κανείς πόντους; Τους σημειώνει κανείς;     δίπλωμα σήμερα; Μήπως αν συνδεθούν με τα
           ΠΤους μετράει κανείς και τελικά έχει εφαρμογή             ασφάλιστρα βάλουν μυαλό σε κάποιους και
           το σύστημα; Μήπως θα πρέπει να το επαναφέρουμε        μειωθεί η παραβατική συμπεριφορά στο δρόμο;
           για να μειώσουμε την κακή συμπεριφορά στο δρόμο;

            Ποια είναι η λογική της τιμωρίας με ένα πρόστιμο αν   Σε άλλες χώρες το point system είναι το σημαντι-
           την επόμενη μέρα μπορείς να κάνεις ακριβώς την ίδια  κότερο κριτήριο συνεχούς αξιολόγησης των οδηγών.
           παρανομία; Ξανά και ξανά, μέχρις ότου η παρανομία  Ποιος τους αξιολογεί; Πρώτοι απ’όλους οι ασφαλιστι-
           αυτή να γίνει τρόπος οδήγησης και να μη σε νοιάζει.  κές εταιρείες. Γιατί να πληρώνει τα ίδια ασφάλιστρα
           Υπάρχει όμως τρόπος η υποτροπή να προστίθεται και η  ένας οδηγός με μηδέν πόντους και κάποιος που έχει
           τιμωρία να είναι αθροιστική. Το σύστημα αυτό λέγεται  συστηματικά πόντους στο δίπλωμά του; Αν οι πόντοι
           point system ή Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδη- δείχνουν, όπως φαίνεται και από το όνομα ΣΕΣΟ, τη
           γών (ΣΕΣΟ).                                           συμπεριφορά ενός οδηγού πίσω από το τιμόνι, τότε

                                                                 δεν είναι λογικό ένας καλός οδηγός να πληρώνει λιγό-
                                                                 τερα ασφάλιστρα από έναν κακό;
                                                                  Σε άλλες χώρες οι πόντοι καθορίζουν τα ασφάλι-
                                                                 στρα, ενώ κάθε φορά που χρεώνονται σε έναν οδηγό,
                                                                 εκτός από το πρόστιμο, ο οδηγός θα πρέπει να περιμέ-
                                                                 νει και υψηλότερα ασφάλιστρα την επόμενη φορά, ή
                                                                 ακόμη και μείωση ή απώλεια του bonus malus.
                                                                  Τα αυξημένα ασφάλιστρα των οδηγών  αυτών επι-
                                                                 τρέπουν να γίνονται εκπτώσεις στους οδηγούς με κα-

            Με το point system, κάθε φορά που παραβιάζεις τον  θαρό σκορ. Εσάς πως σας φαίνεται όμως αυτό; n
           ΚΟΚ (και σε πιάνουν) εκτός από το πρόστιμο, ανάλογα
           με την παράβαση, προστίθενται κάποιοι πόντοι. Όταν ο       Είναι το point system κάτι που πρέπει να
           αριθμός των πόντων φτάσει τους 15 έρχεται η ειδοποί-   εφαρμόζεται για τη συμμόρφωση των οδηγών;
           ηση και στους 25 αφαιρείται η άδεια οδήγησης. Μετά     Νομίζετε πως μετράει κανείς; Εσείς ξέρετε πό-
           από έξι μήνες ο οδηγός μπορεί να την επανακτήσει με  σους πόντους έχετε; Και τελικά πρέπει να το λαμ-
           το 50% των εξετάσεων. Τουλάχιστον αυτό προβλέπει       βάνουν υπόψη οι ασφαλιστικές για να υπολογί-
           ο ΚΟΚ. Όμως ποιος μετράει;                                      ζουν τα ασφάλιστρα; Τι λέτε;



           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13