Page 14 - Daily 2019_07_10
P. 14

OΔΗΓΟΥΜΕ



            ακρότητες και εύκολους εντυπωσιασμούς. Αφ’ε-
            νός διότι αυτό δεν ταιριάζει συνολικά με την τωρι-
            νή γενιά, αφ’ετέρου διότι πάντα θα υπάρχει το πε-
            ριθώριο για κάτι πιο δυνατό και «άγριο» (λέγε με
            RS) και αυτό είναι κάτι που καλό είναι να το κρατή-
            σουμε στη σκέψη μας.
             To κλασσικό μπλε αλλά και τοπορτοκαλί χρώμα,
            επίσης τυπικό για Focus ST από τη δεύτερη γενιά
            και μετά, δίνουν με το δικό τους ξεχωριστό τρό-

            πο την πληροφόρηση ότι αυτό είναι το γρήγορο μι-
            κρομεσαίο της Ford, με την παλέτα ωστόσο να έχει    Το νέο Focus ST, στην βενζινοκίνητη έκδοση
            και άλλες προτάσεις.                                φοράει τον γνωστό EcoBoost των 2,3 λίτρων,  με
                                                                280 ίππους και μέγιστη ροπή 420 Nm.
             Τεχνικά, οι επιλογές περιστρέφονται γύρω από
            τον τετρακύλινδρο EcoBoost κινητήρα με 280 ίπ- ων, με ένα αυτόματο εφτάρι να προστίθεται αργό-
            πους ενώ δίπλα του στις εκθέσεις θα σιγοντάρει  τερα στη λίστα με τις επιλογές διαμόρφωσης. Σε
            και ένας ντίζελ EcoBlue, με 190 ίππους σε αυτήν  ό,τι αφορά το πέρασμα της δύναμης, υπάρχει ηλε-

            την γενιά. Και όπως στην Ευρώπη ο ανταγωνισμός  κτρονικά  ελεγχόμενο  διαφορικό  περιορισμένης
            στα hothatchεπιβάλει ουσιαστικά και ντίζελ, έτσι  ολίσθησης με υδραυλικούς συμπλέκτες να ανοι-
            καθιστά βασική και τη στέισον βάγκον έκδοση. Και  γοκλείνουν και να μεταφέρουν τη ροπή στον τρο-
            τέτοιο Focus ST θα μπορεί να ζητηθεί λοιπόν, για  χό με την καλύτερη πρόσφυση. Αυτά για τη βενζί-
            το πελατολόγιο που συχνά αποκαλούμε «ανήσυ- νη, διότι για την ΕcoBlue έκδοση, η επιλογή είναι
            χους οικογενειάρχες».                                λιγότερο σοφιστικέ, με ηλεκτρονικό σύστημα κα-
             Η άφιξη στην Ελλάδα θα γίνει προς το φθινόπω- τανομής της ροπής το οποίο φρενάρει όσο πρέπει
            ρο, με τιμές που ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές.      τον εσωτερικό τροχό. Στην πράξη και σε ό,τι αφο-
                                                                 ρά στη βενζίνη, στην οποία στεκόμαστε περισσό-
            Κινητήρες: Με δύο πλούσιες επι-                      τερο, αυτό που εισπράττει ο οδηγός είναι μια μο-

            λογές                                                ναδική αίσθηση άμεσης απόκρισης, με το μοτέρ


             Ανέβηκε σε κυβισμό το Focus ST, το οποίο χρη-       να «αρπάζει» από πολύ χαμηλά, να σε ενθουσιά-
            σιμοποιεί πλέον τον τετρακυλινδρο βενζινοκινητή-     ζει με τον πλούτο του κυβισμού και να στροφάρει
            ρα των 2,3 λίτρων, ένα μοτέρ το οποίο εμπιστεύε-     ελεύθερα μέχρι τα πιο ψηλά επίπεδα του στροφό-
            ται η φίρμα για πολλές τέτοιες αποστολές. Η ισχύς    μετρου. Πολύ ευχάριστος, μπάσος και έντονος εί-
            έχει οριστεί στους 280 ίππουςκαι η μέγιστη τιμή      ναι ο ήχος και αισθητά και τα σκαλοπάτια των αλ-
            της ροπής είναι 420 Nm στις 3.000 σ.α.λ., με ένα     λαγών στα χαρακτηριστικά του μοτέρ, ανάλογα με
            πολυ  μεγάλο  ποσοστό  αυτής  να  είναι  διαθέσιμο   το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεχθεί.
            από πολυ πιο χαμηλά βέβαια. Φυσικά και υπάρχει       Εσωτερικό: Με μικρές σπορτίφ
            άμεσος ψεκασμός και τούρμπο με όσο το δυνα-
            τόν μικρότερη αδράνεια ενώ το «παρών» δίνει και      πινελιές

            το φίλτρο σωματιδίων. Η έκδοση ντίζελ είναι δίλι-     Η εικόνα εδώ είναι πολύ ισορροπημένη και έχει
            τρη με 190 ίππους και 400 Nm ροπή στρέψης στις  τις σπορτίφ λεπτομέρειες που χρειάζονται για να
            2.000 σ.α.λ.. Και στις δύο περιπτώσεις η μετάδο- δώσουν στο εσωτερικό τον «ST» χαρακτήρα.  Η
            ση γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσε- καμπίνα είναι γένικα όμοια με των απλών εκδό-



                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19