Page 15 - Daily 2019_07_10
P. 15

OΔΗΓΟΥΜΕ




                                                                 Tεχνολογια: Με LaunchControl

                                                                  Φυσικά και δε λείπουν οι τεχνολογίες ασφάλειας

                                                                 για τη διατήρηση της λωρίδας, τη διατήρηση της τα-
                                                                 χύτητας με στάσεις και εκκινήσεις και αναγνώριση
                                                                 σημάτων, το αυτόματο φρένο, την αναγνώριση επι-
                                                                 κειμενης  σύγκρουσης,  την  αναγνώριση  πεζών  και
                                                                 ποδηλατών και πολλά ακόμα. Στο αμιγώς οδηγικό
                                                                 κομμάτι όμως συναντούμε Launch Control για τις κα-
                                                                 λύτερες δυνατές εκκινήσεις αλλά και ένα πολύ καλό
            Ισορροπημένο με σπορτίφ λεπτομέρειες το              λειτουργικά  σύστημα  rev-matching  (αμφότερα  μέ-
            εσωτερικό του Focus ST. Ξεχωρίζουν τα σπορ           ρος του προαιρετικού Performance pack). Το σύστη-
            καθίσματα και η ανθρακονημάτινη επένδυση.
                                                                 μα με τα προγράμματα οδήγησης (για πρώτη φορά
            σεων, όμως τα σπορ καθίσματα με το έντονο ανά- σε Focus ST) έχει επιλογές Wet, Normal και Sport
            γλυφο σε έχουν βάλει από νωρίς στο νόημα. Στο  ενώ το προαναφερθέν Performance Pack προσθέ-
            ταμπλό μια φάσα σε στιλ ανθρακονημάτων είναι
            μια γνώριμη προσθήκη ενώ μόλις βρεθείς αντίκρυ
            στο τιμόνι δε γίνεται να μη δεις δεξιά το μπουτόν
            που σε περνάει απευθείας στο σπορ πρόγραμμα
            οδήγησης ή το αντίστοιχο με το οποίο κινείσαι ανά-
            μεσα στα υπόλοιπα mode. Kλασσικός ο επιλογέας
            με τη μεταλλική επένδυση και το όμορφο δερμάτι-

            νο «φουστανάκι» και απόλυτα λειτουργικό και εύ-
            χρηστο το infotainment. Φυσιολογικά και οι χώροι
            δε φαίνεται να έχουν μεταβολή, με το πορτ-μπα-
            γκάζ να δηλώνεται στα 375 λίτρα (5θυρη έκδοση).
            Ωστόσο, όποιος έχει τόσο μεγάλη πια ανάγκη να       Στο δεξί μέρος του τιμονιού υπάρχει πλέον το
            συνδυάσει το Focus ST με ένα πολύ μεγάλο πορτ- χαρακτηριστικό μπουτόν για άμεση αλλαγή στο
            μπαγκάζ, έχει την επιλογή του Wagonμε 608 λί-       σπορ πρόγραμμα οδήγησης.
            τρα.                                                 τει  και  την  πιο  εστιασμένη  δέσμη  ρυθμίσεων,  την

                                                                 «Track». Εδώ επηρεάζονται τα πάντα, από το γκάζι
                                                                 και τον ήχο, μέχρι το διαφορικό, το τιμόνι, την ανάρ-
                                                                 τηση με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και, προς το τέ-
                                                                 λος της χρονιάς, και το ρυθμό αλλαγής των σχέσε-
                                                                 ων όταν θα μπει στο παιχνίδι και το αυτόματο σαζμάν.

                                                                 Στο δρόμο: Κορυφαία αίσθηση

                                                                 και αστραπιαία αμεσότητα


                                                                  Όπως συνέβη με το Fiesta, έτσι και με το Focus
                                                                 ST το αποτέλεσμα οφείλει πολλά στις αρχικές επι-
                                                                 λογές που έγιναν και για τα πιο απλά μοντέλα. Στο


                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20