Page 15 - Daily 2019_08_29
P. 15
TEST Lexus UX
250h AWD
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
λούς crossover φυσικά είναι αφενός οι χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης Τεχνικά χαρακτηριστικά
(γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ.) και αφετέρου η δυνατότητά του όταν οι απαιτή- Κινητήρας
σεις σε απόδοση είναι μικρές και στα σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, να κινηθεί Κυβισμός (κ.εκ.) 1.987
4/16
Κύλινδροι/Βαλβίδες
αποκλειστικά με την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύει στην μπαταρία του Συνδυαστική ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 184/-
Ροπή θερμ. κινητήρα
(ακόμα και μέχρι την ταχύτητα των 115 χλμ./ώρα). Έτσι στην πόλη η κατα- (Nm/σ.α.λ.)* 190/4.400-5.200
NAI
νάλωση μπορεί να πέσει εύκολα κάτω και από τα 6 λτ./100 χλμ. σε αντίθε- Start/Stop 1.675
Βάρος με οδηγό (κιλά)*
ση με το ταξίδι στην εθνική που χρειάζεται αυτοσυγκράτηση και ελαφρύ πό- Κιβώτιο-Μετάδοση
δι για να μην ανέβει ψηλά. Τύπος κιβωτίου Αυτόματο e-CVT
Κίνηση Στους 4 τροχούς
Xάρη στους Eπιδόσεις
184 ίππους 177
που αποδίδει
συνδυαστικά 9,4΄΄ Τελική ταχύτητα
(χλμ./ώρα)
το υβριδικό
σύστημα, το UX 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,1
6,2
80-120 χλμ./ώρα (δλ.)
250h κινείται
σβέλτα, αλλά Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
και οικονομικά Μέση εργοστασιακή* 4,5
43
ειδικά μέσα Ρεζερβουάρ (λτ.) 955
Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.)
στην πόλη. Μέση δοκιμής 7,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 106
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εσωτερικό: Όμορφο, premium και high tech Εξοπλισμός - τιμή
Αριστερά από τον πίνακα οργάνων είναι το Yπάρχουν και συμβατικοί διακόπτες για ESP l
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος l
κουμπί για το ESP και δεξιά αυτό του Drive τον έλεγχο βασικών λειτουργιών, όπως Αερόσακοι 7
Select. ο διζωνικός κλιματισμός. Ηλ. παράθυρα Ε/Π l/l
Κεντρικό κλείδωμα l
Ηλεκτρικοί καθρέπτες l
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού l/l
Κλιματισμός l (2ζωνών)
Ηχοσύστημα/Οθόνη l/10,25 ιντσών
Cruise control l (Αdaptive)
Ζάντες αλουμινίου l (17 ιντσών)
Προβολείς ομίχλης l
Φώτα ημέρας l
Εγγύηση μηχανικών μερών l
l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Έκδοση Dynamic Navi
Τιμή από (ευρώ) 41.100
Το touchpad για τον
χειρισμό του info-
tainmnent είναι σε
βολική θέση για τον
οδηγό. Εύχρηστο το
συμβατικό χειριστήριο
για βασικές λειτουργίες
Όμορφο σχεδιαστικά είναι το πολυτελές, high-tech και οδηγοκεντρικό του ήχου.
εσωτερικό του Lexus UX 250h. Το ηχοσύστημα, ένα από τα έξτρα, που θα
επιλέγαμε με κλειστά μάτια.
15