Page 11 - Daily 2019_08_30
P. 11

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Στο Μεξικό η παραγωγή του


           Mazda CX-30





           Στο Μεξικό θα κατασκευάζονται όλα Mazda
           CX-30, όπως μαρτυρούν πηγές κοντά στο
           στρατόπεδο της μάρκας.


                 το  εργοστάσιο  που  διατηρεί  η  Mazda  στη
                 Salamanca,  στην  περιοχή  του  Guanajuato
           Στου Μεξικό, θα κατασκευάζονται όλα τα νέα
           CX-30  σύμφωνα  με  τις  τελευταίες  πληροφορίες  Το CX-30 βασίζεται σε μία εξελιγμένη μορφή της
           που έρχονται στο φως της δημοσιότητας.                αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda.
                                                                 μακρύτερο και ελαφρώς πλατύτερο από το CX-3. Η

                                                                 εταιρεία υπόσχεται ότι οι επιβάτες θα επωφελού-
                                                                 νται από μεγαλύτερους χώρους και άνεση σε σχέ-
                                                                 ση με το CX-3 και θα φτάνουν σχεδόν αυτούς του
                                                                 μεγαλύτερου CX-5. O χώρος αποσκευών μετράται
                                                                 στα 430 λίτρα.
                                                                  Το CX-30 θα δανειστεί την ίδια παλέτα μηχανικών
                                                                 συνόλων που συναντάμε και στη πρόταση της εται-

                                                                 ρείας στα μικρομεσαία. Ο 2λιτρος SkyActiv-G απο-
           Το CX-30 θα δανειστεί την ίδια παλέτα                 δίδει 122 άλογα και 213 Νm ροπής ενώ ο SkyActiv-
           μηχανικών συνόλων που συναντάμε και στη               X αναμένεται και εδώ να αποδίδει 180 άλογα και
           πρόταση της εταιρείας στα μικρομεσαία.
                                                                 224 Νm ροπής. Και οι δύο αυτοί κινητήρες βενζίνης
            Οι εγκαταστάσεις αυτές αποτελούν το πρώτο ση- θα επωφελούνται από το M Hybrid ήπια υβριδικό
           μείο κατασκευής αυτοκινήτων της μάρκας που βρί- σύστημα των 24 Boλτ. Στο diesel, η μόνη επιλογή
           σκονται εκτός Ιαπωνίας. Το Μεξικό επιλέχθηκε για- είναι ο 1.800άρης SkyActiv-D αποδίδει 116 άλογα
           τί η χώρα διατηρεί εμπορικές σχέσεις με παραπάνω  και 270 Nm ροπής. Όλες οι επιλογές θα συνδυάζο-
           από 45 χώρες και γιατί είναι ένα σημείο που μπο- νται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτό-
           ρεί εύκολα να εξυπηρετήσει την αποστολή αυτοκι- ματη μετάδοση ενώ προαιρετικό θα είναι το i-Activ

           νήτων τόσο στην αμερικανική ήπειρο όσο και στην  σύστημα τετρακίνησης. n
           Ευρώπη. Η απόφαση αυτή δεν προκαλεί ιδιαίτερες

           αντιδράσεις, αφού στο ίδιο εργοστάσιο κατασκευά-
           ζεται το νέας γενιάς Μazda3 που βασίζεται άλλω-
           στε και στην ίδια πλατφόρμα.
            Το CX-30 βασίζεται σε μία εξελιγμένη μορφή της
           αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda. Οι δι-
           αστάσεις  του  μετρούνται  σε  4.395  χιλιοστά  μή-
           κος, 1.795 πλάτος, 1.540 χλστ. ύψος και μεταξό-
           νιο 2.655 χιλιοστά, γεγονός που καθιστά σημαντικά



                                               11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16