Page 14 - Daily 2019_08_30
P. 14

TEST        Jeep Renegade 1,3
                                                            GSE 180 PS 4χ4 ΑΤ9
                                                l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           Kινητήρας-Κιβώτιο-Τετρακίνηση: Πλήρες πακέτο Jeep…


                                                                                     Τεχνικά χαρακτηριστικά

                                                                                     Κινητήρας
                                                                                     Κυβισμός (κ.εκ.)         1.332
                                                                                     Κύλινδροι/Βαλβίδες   4 σε σειρά/16
                                                                                     Τροφοδοσία       άμεσος ψεκασμός
                                                                                                       βενζίνης + turbo
                                                                                     Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   180/5.750
                                                                                     Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*    270/1.850
                                                                                     Start/Stop                 NAI
                                                                                     Βάρος με οδηγό (κιλά)*   1.430

                                                                                                           Eπιδόσεις

                                                                                                             201
                                                                Τιμές, τεχνικά,
                                                                 περισσότερα                    9,4΄΄  Τελική ταχύτητα
                                                                                                           (χλμ./ώρα)
                                                                    αρθρα
                                                                                     60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   4,7
                                                                                     80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   6,1
           Iκανότατος και τηρουμένων των αναλογιών, οικονομικός (4κίνητο με
           βάρος 1.430 κιλά και αεροδυναμικό συντελεστή 0,34 cd), είναι ο νέος       Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
           1,3 λτ. κινητήρας των 180 ίππων του Renegade.                             Μέση εργοστασιακή          7,0
                                                                                     Μέση δοκιμής               9,8
                               Το σύστημα τετρακίνησης του Renegade το καθιστά       Ρεζερβουάρ (λτ.)           48
                                  ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας,           Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   160
                                     ενσωματώνοντας και λειτουργία κλειδώματος
                                      του ποσοστού ανά άξονα.                                   *Εργοστασιακές μετρήσεις


                                         Ο  1.332  κ.εκ.  κινη- με έναν εκκεντροφόρο στην εξαγωγή, ενώ φυσι-
                                       τήρας  του  Renegade  κά εφοδιάζεται με υπερτροφοδότη χαμηλής αδρά-
                                       ανήκει στην οικογένεια  νειας, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και ένα

                                      κινητήρων ΜultiAir 3ης  ικανότατο σύστημα ψύξης (intercooler).
                                    γενιάς  του  ομίλου  FCA      Στην πράξη ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει με
                                 και διακρίνεται για το τεχνο- τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά επιδεικνύοντας
                           λογικό του προφίλ και την απόδοσή  θετικό τράβηγμα από τις 1.500 σ.α.λ. και πολύ καλή
           του. Αυτός συμπληρώνει τη νέα γκάμα κινητήρων  απόκριση σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ η
           στο Renegade και συνδυάζεται με 9τάχυτο αυτόμα- μέγιστη τιμή της ισχύος αποδίδεται στις 5.750 σ.α.λ.
           το κιβώτιο αντί του 6τάχυτου διπλού συμπλέκτη της  γεγονός  που  του  προσδίδει  «ζωντάνια»  σε  ευρύ
           μικρότερης έκδοσης των 150 ίππων και αυτό για- φάσμα λειτουργίας. Οι επιδόσεις επιβεβαιώνουν το
           τί το DDCT δεν συνδυάζεται με σύστημα τετρακί- ικανό του προφίλ αφού είναι σε θέση να κρύψουν
           νησης.                                                τα αδύνατα σημεία της έκδοσης που είναι ο υψηλός

            Αρχικά το 4κύλινδρο αυτό μοτέρ διακρίνεται για  αεροδυναμικός συντελεστής (Cd:0,34) και το αυξη-
           το χαμηλό του βάρος και έχει υποτετράγωνη αρ- μένο του βάρος (1.430 κιλά).
           χιτεκτονική  κυλίνδρων  (διάμετρος  Χ  διαδρομή  =     Το κιβώτιο είναι το γνωστό 9τάχυτο αυτόματο του
           70 Χ 86,5 χλστ.) με όγκο 0,33 λτ. για τον καθένα.  ομίλου το οποίο διακρίνεται για την πολιτισμένη του
           Διαθέτει φίλτρο σωματιδίων, μεταβλητό χρονισμό  τις περισσότερες φορές λειτουργία και την διατή-
           και  ανεξάρτητο  έλεγχο  στις  βαλβίδες  εισαγωγής  ρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά αναλογικά επί-



                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19