Page 14 - Daily 2019_08_30
P. 14
TEST Jeep Renegade 1,3
GSE 180 PS 4χ4 ΑΤ9
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Kινητήρας-Κιβώτιο-Τετρακίνηση: Πλήρες πακέτο Jeep…
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία άμεσος ψεκασμός
βενζίνης + turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 180/5.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 270/1.850
Start/Stop NAI
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.430
Eπιδόσεις
201
Τιμές, τεχνικά,
περισσότερα 9,4΄΄ Τελική ταχύτητα
(χλμ./ώρα)
αρθρα
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,7
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,1
Iκανότατος και τηρουμένων των αναλογιών, οικονομικός (4κίνητο με
βάρος 1.430 κιλά και αεροδυναμικό συντελεστή 0,34 cd), είναι ο νέος Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
1,3 λτ. κινητήρας των 180 ίππων του Renegade. Μέση εργοστασιακή 7,0
Μέση δοκιμής 9,8
Το σύστημα τετρακίνησης του Renegade το καθιστά Ρεζερβουάρ (λτ.) 48
ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 160
ενσωματώνοντας και λειτουργία κλειδώματος
του ποσοστού ανά άξονα. *Εργοστασιακές μετρήσεις
Ο 1.332 κ.εκ. κινη- με έναν εκκεντροφόρο στην εξαγωγή, ενώ φυσι-
τήρας του Renegade κά εφοδιάζεται με υπερτροφοδότη χαμηλής αδρά-
ανήκει στην οικογένεια νειας, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και ένα
κινητήρων ΜultiAir 3ης ικανότατο σύστημα ψύξης (intercooler).
γενιάς του ομίλου FCA Στην πράξη ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει με
και διακρίνεται για το τεχνο- τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά επιδεικνύοντας
λογικό του προφίλ και την απόδοσή θετικό τράβηγμα από τις 1.500 σ.α.λ. και πολύ καλή
του. Αυτός συμπληρώνει τη νέα γκάμα κινητήρων απόκριση σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ η
στο Renegade και συνδυάζεται με 9τάχυτο αυτόμα- μέγιστη τιμή της ισχύος αποδίδεται στις 5.750 σ.α.λ.
το κιβώτιο αντί του 6τάχυτου διπλού συμπλέκτη της γεγονός που του προσδίδει «ζωντάνια» σε ευρύ
μικρότερης έκδοσης των 150 ίππων και αυτό για- φάσμα λειτουργίας. Οι επιδόσεις επιβεβαιώνουν το
τί το DDCT δεν συνδυάζεται με σύστημα τετρακί- ικανό του προφίλ αφού είναι σε θέση να κρύψουν
νησης. τα αδύνατα σημεία της έκδοσης που είναι ο υψηλός
Αρχικά το 4κύλινδρο αυτό μοτέρ διακρίνεται για αεροδυναμικός συντελεστής (Cd:0,34) και το αυξη-
το χαμηλό του βάρος και έχει υποτετράγωνη αρ- μένο του βάρος (1.430 κιλά).
χιτεκτονική κυλίνδρων (διάμετρος Χ διαδρομή = Το κιβώτιο είναι το γνωστό 9τάχυτο αυτόματο του
70 Χ 86,5 χλστ.) με όγκο 0,33 λτ. για τον καθένα. ομίλου το οποίο διακρίνεται για την πολιτισμένη του
Διαθέτει φίλτρο σωματιδίων, μεταβλητό χρονισμό τις περισσότερες φορές λειτουργία και την διατή-
και ανεξάρτητο έλεγχο στις βαλβίδες εισαγωγής ρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά αναλογικά επί-
14