Page 3 - Daily 2019_09_06
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Πως άλλαξε η Citroen τώρα που η DS
έγινε ξεχωριστή μάρκα;
Ποιος κέρδισε περισσότερο από την απόσχιση
της DS από την Citroen; Πως επηρεάστηκαν
οι φίρμες του PSA group και τελικά είναι
καλύτερα έτσι;
μία γκάμα μοντέλων που κάλυπταν μια σειρά χαρα-
κτηριστικών, κάποια μέρος του DNA της Citroen, κά-
ποια όμως όχι. Έτσι το C4 και το C5 είχαν κατακριθεί
για «γερμανοποίηση», ενώ ακόμη και η τελευταία C6,
παρά τον έντονο γαλλικό της χαρακτήρα αναγκάστη-
κε να προσφέρει «γερμανική» ποιότητα που δεν ήταν
απαραίτητα συμβατή με το πως θα έπρεπε να είναι μια
οιος κέρδισε περισσότερο από την απόσχι- Citroen.
ση της DS από την Citroen; Ο όμιλος Peugeot Με την DS να αναλαμβάνει αυτό το κομμάτι της αγο-
Παπέκτησε τη δική του πολυτελή μάρκα, η ράς, η Citroen βρέθηκε απαλλαγμένη, χωρίς την υπο-
Citroen έχασε ένα κομμάτι του εαυτού της, όμως κέρ- χρέωση να έχει «πλήρη» γκάμα με την κλασσική έν-
δισε την ελευθερία να επικεντρωθεί σε αυτά που κάνε νοια της λέξης, κάτι που εδώ που τα λέμε δεν ταιριάζει
καλύτερα. Είναι όμως η Citroen καλύτερη μάρκα έτσι; με το ύφος της μάρκας. Έτσι τα προηγούμενα 4 χρόνια
Η DS ξεκίνησε να ξεχωρίζει από τη Citroen to 2010 η Citroen λανσάρισε τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της
και αποσχίστηκε πλήρως ως ανεξάρτητη μάρκα το πρόσφατης ιστορίας της. Το C4 Cactus άνοιξε το δρό-
2015. Σε αυτά τα χρόνια, και ειδικά τα τελευταία τέσ- μο, και από κοντά ήρθαν το C3, το C3 Aircross και τώ-
σερα, πόσο άλλαξε η Citroen και τελικά βοηθήθηκε ρα το C5 Aircross.
από αυτή την αλλαγή; Χωρίς παραδοσιακά μοντέλα, χωρίς συμβατική σχε-
Τα εμπορικά αποτελέσματα και οι ιθύνοντες του δίαση, χωρίς κλασσικές συνταγές, η Citroen μπορεί
ομίλου PSA θεωρούν πως ήταν ότι καλύτερο. Φυσι- να κάνει αυτό που κάνει καλύτερα, να διαφέρει. n
κά είναι καλύτερα για τον όμιλο, γιατί τώρα μία μάρ-
κα μπορεί να επικεντρωθεί στα πολυτελή μοντέλα, να Εσείς τι λέτε; Πως βλέπετε την αλλαγή
εστιάσει την έρευνα και εξέλιξή της γύρω από την ποι- της Citroen με την απόσχιση της DS; Είναι
ότητα και την τεχνολογία. η μάρκα καλύτερα; Είναι τα μοντέλα της πιο
Όμως η μεγάλη διαφορά είναι αυτή που φάνηκε στη κοντά στο DNA της; Είστε εσείς πιο ευχαρι-
Citroen. Μέχρι το 2015 η Citroen έπρεπε να διατηρεί στημένη με τη γκάμα της; Τι λέτε;
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3