Page 3 - Daily 2019_09_06
P. 3

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια

           Πως άλλαξε η Citroen τώρα που η DS



           έγινε ξεχωριστή μάρκα;





                                                                Ποιος κέρδισε περισσότερο από την απόσχιση
                                                                της DS από την Citroen; Πως επηρεάστηκαν
                                                                οι φίρμες του PSA group και τελικά είναι

                                                                καλύτερα έτσι;

                                                                μία γκάμα μοντέλων που κάλυπταν μια σειρά χαρα-
                                                                κτηριστικών, κάποια μέρος του DNA της Citroen, κά-
                                                                ποια όμως όχι. Έτσι το C4 και το C5 είχαν κατακριθεί

                                                                για «γερμανοποίηση», ενώ ακόμη και η τελευταία C6,
                                                                παρά τον έντονο γαλλικό της χαρακτήρα αναγκάστη-
                                                                κε να προσφέρει «γερμανική» ποιότητα που δεν ήταν
                                                                απαραίτητα συμβατή με το πως θα έπρεπε να είναι μια
                  οιος  κέρδισε  περισσότερο  από  την  απόσχι-  Citroen.
                  ση της DS από την Citroen; Ο όμιλος Peugeot     Με την DS να αναλαμβάνει αυτό το κομμάτι της αγο-
           Παπέκτησε  τη  δική  του  πολυτελή  μάρκα,  η        ράς, η Citroen βρέθηκε απαλλαγμένη, χωρίς την υπο-

           Citroen έχασε ένα κομμάτι του εαυτού της, όμως κέρ-  χρέωση να έχει «πλήρη» γκάμα με την κλασσική έν-
           δισε την ελευθερία να επικεντρωθεί σε αυτά που κάνε   νοια της λέξης, κάτι που εδώ που τα λέμε δεν ταιριάζει
           καλύτερα. Είναι όμως η Citroen καλύτερη μάρκα έτσι;   με το ύφος της μάρκας. Έτσι τα προηγούμενα 4 χρόνια
            Η DS ξεκίνησε να ξεχωρίζει από τη Citroen to 2010   η Citroen λανσάρισε τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της
           και  αποσχίστηκε  πλήρως  ως  ανεξάρτητη  μάρκα  το   πρόσφατης ιστορίας της. Το C4 Cactus άνοιξε το δρό-
           2015. Σε αυτά τα χρόνια, και ειδικά τα τελευταία τέσ-  μο, και από κοντά ήρθαν το C3, το C3 Aircross και τώ-
           σερα, πόσο άλλαξε η Citroen και τελικά βοηθήθηκε     ρα το C5 Aircross.
           από αυτή την αλλαγή;                                   Χωρίς παραδοσιακά μοντέλα, χωρίς συμβατική σχε-

            Τα  εμπορικά  αποτελέσματα  και  οι  ιθύνοντες  του   δίαση, χωρίς κλασσικές συνταγές, η Citroen μπορεί
           ομίλου PSA θεωρούν πως ήταν ότι καλύτερο. Φυσι-      να κάνει αυτό που κάνει καλύτερα, να διαφέρει. n
           κά είναι καλύτερα για τον όμιλο, γιατί τώρα μία μάρ-
           κα μπορεί να επικεντρωθεί στα πολυτελή μοντέλα, να           Εσείς τι λέτε; Πως βλέπετε την αλλαγή
           εστιάσει την έρευνα και εξέλιξή της γύρω από την ποι-     της Citroen με την απόσχιση της DS; Είναι
           ότητα και την τεχνολογία.                                η μάρκα καλύτερα; Είναι τα μοντέλα της πιο
            Όμως η μεγάλη διαφορά είναι αυτή που φάνηκε στη          κοντά στο DNA της; Είστε εσείς πιο ευχαρι-
           Citroen. Μέχρι το 2015 η Citroen έπρεπε να διατηρεί           στημένη με τη γκάμα της; Τι λέτε;


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8