Page 5 - Daily 2019_09_06
P. 5
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
έντονες νευρώσεις περιμετρικά και ζάντες έως και 19
ίντσες, ενώ προαιρετικά υπάρχει και ένα ολοκαίνουρ-
γιο πακέτο αναβάθμισης N-Design με πολλούς συν-
δυασμούς χρωμάτων για το αμάξωμα, την οροφή και
τον εσωτερικό χώρο, προσαρμόσιμους προφυλακτή-
ρες και πλαϊνά ένθετα.
Κλείνουμε με την καμπίνα, εκεί που το άρτι αφιχθέν
Juke αποκτά ένα εντελώς νέο πρόσωπο: η διάταξη
στο ταμπλό αλλάζει πλήρως με προεξάρχον στοιχείο
Ριζική αλλαγή στην καμπίνα του νέου Juke με την «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών του συστή-
μαλακά υλικά στο άνω μέρος του ταμπλό και μια ματος NissanConnect ψηλά στο κέντρο, υπερισχύο-
«αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών σε πρώτο πλάνο.
ντας όπως είναι φυσικό του προκατόχου. Η απτή ποι-
κλείεται να δούμε κάτι σε diesel αν και επικρατέστερο ότητα έχει, όπως όλα δείχνουν, αναβαθμιστεί καθώς
σενάριο είναι η προσθήκη μιας εξηλεκτρισμένης έκ- γίνεται χρήση μαλακού υλικού στο άνω μέρος του τα-
δοσης εφοδιασμένης με την τεχνολογία e-Power (σ.σ. μπλό, ενώ παράλληλα βλέπει κανείς όλα τα νεότερα
το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης παρέχει 100%
ηλεκτρική κίνηση με τον βενζινοκινητήρα να παίζει το
ρόλο range extender για έξτρα αυτονομία). Στον αντί-
ποδα τώρα, η πρώτη γενιά του μοντέλου είχε στο παλ-
μαρέ της ατμοσφαιρικούς και turbo τετρακύλινδρους
κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας από 1,2
έως και 1,6 λτ. με απόδοση από 94 έως και 190 άλο-
γα (σ.σ. υπήρχε και η κορυφαία έκδοση Juke NISMO
RS των 218 ίππων).
Αισθητικά τώρα, το νέο Juke έχει αρκετές διαφο-
ρές σε σχέση με το προηγούμενο, αν και ενσωματώ- επιμέρους στοιχεία της μάρκας: τριάκτινο πολυλει-
νει πλήθος μοντέρνων και τολμηρών στοιχείων, όπως τουργικό τιμόνι, χειριστήρια κλιματισμού, πίνακας ορ-
ακριβώς και η πρώτη γενιά. Πιο συγκεκριμένα το νέο γάνων με ψηφιακές ενδείξεις στο κέντρο κ.ο.κ. Επι-
Juke διαθέτει μεγαλύτερη μάσκα V-Motion, ανασχε- πλέον, ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής το Juke
διασμένους κυκλικούς προβολείς με τη νέα υπογρα- προσφέρεται με περισσότερες τεχνολογίες στην υπη-
φή σχήματος Y τεχνολογίας LED, νέα φώτα πίσω που ρεσία της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας, της διασυν-
θυμίζουν εκείνα του Micra, πιο αθλητικές γραμμές και δεσιμότητας και της ασφάλειας των επιβατών έχοντας
μάλιστα για πρώτη φορά στη φαρέτρα του την προ-
ηγμένη τεχνολογία ProPilot, η οποία προσφέρει ηλε-
κτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και
την πέδηση.
Πλέον αυτό που πρέπει να αποδείξει η 2η γενιά του
Nissan Juke είναι ότι μπορεί να ακολουθήσει μια επι-
Το εσωτερικό του τυχημένη εμπορική πορεία, κάτι που ήδη έχει στη φα-
απερχόμενου ρέτρα του το παλιό μοντέλο στις ευρωπαϊκές αγορές.
Nissan Juke Θα τα καταφέρει; Ο χρόνος θα δείξει. n
5