Page 3 - Daily 2019_09_13
P. 3

NONPAPER





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           Μπορεί ένα Peugeot να χτυπήσει



           Passat και Arteon μαζί;                                                  Κοινοποίηση             Σχόλια




           Πιο premium από ένα Passat και πιο φθηνό

           από ένα Arteon, το νέο 508 κάθεται σφήνα
           ανάμεσα στα δύο μοντέλα και καταφέρνει να
           πουλάει περισσότερο και από τα δύο μαζί.

           Πως το καταφέρνει;

                  Peugeot δεν το έκρυψε από την αρχή πως το νέο
                  508 θέλει να το πλασάρει πιο πάνω από κάθε άλ-
                  λο
           Η μεγάλο-μεσαίο  μοντέλο  της  στο  παρελθόν.
           Κατά της διάρκεια της σχεδίασης και της εξέλιξης του μο-  Passat. Και αν κερδίζει αυτό το στοίχημα, τότε δεν έχει
           ντέλου δεν έγινε καμία περικοπή και έτσι το αυτοκίνητο   λόγο να φοβηθεί και το επόμενο.
           απέσπασε άριστες κριτικές. Όμως το υψηλό κόστος πα-    Βλέπεις η VW άφησε όλη την σχεδιαστική της φαντα-

           ραγωγής δεν κρύβεται και έτσι το νέο 508 ξεκινάει μάλ-  σία και δημιουργικότητα για το Arteon. Το Arteon έχει
           λον ακριβό, μια ανάσα κάτω από τα 30.000 ευρώ.        την κουπέ σχεδίαση και τον premium χαρακτήρα που θα
            Η τιμή αυτή το φέρνει στο άνω άκρο της γκάμας του    ήθελε κανείς στο Passat, όμως έρχεται με μία τιμή αρκε-
           Passat, 8.000 ευρώ ακριβότερο από τη βασική του με-   τά τσιμπημένη. Τόσο τσιμπημένη που με την αρχική του
           σαίου της VW. Δεν είναι λίγο, ειδικά σε μία αγορά που   τιμή αγοράζεις σχεδόν δύο Passat στη βασική έκδοση.
           είναι συνηθισμένη να βάζει τα γερμανικά αυτοκίνητα σε   Και είναι 10.000 ευρώ ακριβότερο από το 508.
           άλλη κατηγορία από τα υπόλοιπα μόνο και μόνο γιατί εί-  Με δεδομένο τον κοινό χαρακτήρα του Arteon με το
           ναι γερμανικά.                                        508 από πλευράς σχεδίασης και ποιότητας, το Peugeot
            Έτσι με πρώτη ματιά ένα 508 τόσο ακριβότερο από      έχει με το μέρος του την χαμηλότερη τιμή και έτσι μπο-
           το Passat θα ακουγόταν μάλλον παράλογο. Η Peugeot     ρεί και πουλάει τέσσερα για κάθε ένα Arteon. Δεν είναι

           όμως ξέρει τι κάνει. Το 508 έχει κερδίσει τη μάχη της ει-  άσχημα.
           κόνας. Από πλευράς σχεδίασης, το Peugeot έχει μια γνή-  Μπαίνοντας σφήνα ανάμεσα στα δύο μεσαία της VW, η
           σια κουπέ γραμμή με το πίσω παρμπρίζ σε μεγαλύτερη    Peugeot βρήκε τη χαραμάδα που κάνει το 508 σημαντι-
           κλίση από το εμπρός. Μέσα η διαφορά είναι η μέρα με   κό ανταγωνιστή όχι ενός αλλά δύο μοντέλων. n
           τη νύχτα σε σχέση με το Passat. Μαζί με την αναβαθμι-
           σμένη ποιότητα σε κάθε τομέα, το 508 μπορεί και δείχνει   Εσείς όμως πως το βλέπετε; Είναι το 508 ένα με-
           τα λεφτά του, και έτσι στέκεται πιο πάνω από το Passat.   σαίο που θα αγοράζατε έναντι του Passat με δεδομένη
            Αυτή η εικόνα αντανακλάται και στην αγορά. Στην Ελά-  την υπεροχή στη σχεδίαση και την ποιότητα; Θα το προ-
                                                                 τιμούσατε όμως έναντι του Arteon, ή θα δίνατε 10.000
           δα τουλάχιστον, αν και τα νούμερα είναι μικρά στην κα-  παραπάνω για το premium μοντέλο της VW; Τι λέτε;
           τηγορία, το 508 έκλεισε το εξάμηνο μπροστά από το
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8