Page 8 - Daily 2019_09_13
P. 8
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Fiat 500X
Sport
Στο εσωτερικό του Fiat 500X Sport είναι αι- μινένιο επιλογέα ταχυτήτων αλλά και paddles πί-
σθητή η προσθήκη νέων στοιχείων που υπο- σω από το τιμόνι για την έκδοση με το DCT κι-
βώτιο. Προαιρετικά διαθέσιμη είναι και η επιλογή
της επένδυσης του πίνακα οργάνων και του τιμο-
νιού με Alcantara, ένα στοιχείο που ενισχύει πε-
ραιτέρω την αίσθηση δυναμισμού και πολυτέλει-
ας και παραπέμπει στις εκδόσεις Abarth του Fiat
500. Κατά τα λοιπά, η έκδοση Sport παραμένει
δηλώνουν τον σπορτίφ χαρακτήρα του. Πιο συ- καλό ποιοτικά και σύγχρονο με πληθώρα συστη-
γκεκριμένα συναντάμε νέο flat-bottomed τιμόνι μάτων άνεσης και ασφάλειας, ενώ οι χώροι του
με κόκκινες ραφές και επένδυση με Alcantara, είναι επαρκείς με ικανοποιητικό πορτ-μπαγκάζ
σκούρα επένδυση στις εμπρός κολόνες και αλου- όγκου 350 λτ..
Οδική συμπεριφορά: Ένα –υπερυψωμένο- καρτ…
Κάτω από το όμορφο περιτύλιγμα του Fiat 500X ντως άνετο. Η ανάρτηση έχει την τάση να διαβάζει τις
Sport κρύβεται και ένας ευχάριστος σπορ οδηγικός έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες όμως τις απορρο-
χαρακτήρας που προκύπτει τόσο από την νέα πιο σφι- φά εντυπωσιακά και έτσι παραμένει άνετο αλλά και
χτή ρύθμιση της ανάρτησης και την πιο κοντή δια- σταθερό σε όλες τις περιπτώσεις. Το σύστημα διεύ-
δρομή της, όσο και από αλλαγές και επεμβάσεις στο θυνσης έχει θετική αίσθηση αλλά ακόμα περισσότε-
σύστημα διεύθυνσης καθώς και από τους μεγάλους ρο ακρίβεια, ενώ τέλος τα φρένα έδειξαν στη σύντο-
τροχούς. Στην πράξη το 500X Sport είναι αισθητά πιο μη οδηγική μας επαφή να ανταποκρίνονται και με το
σφιχτό και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζε- παραπάνω σε σπορτίφ αναζητήσεις. n
ται πιο άμεσο και ακρι-
βές στις εντολές του
οδηγού του, παραμέ-
νοντας όμως την ίδια
στιγμή και αρκού-
Το Fiat 500X Sport
είναι ιδιαίτερα
ευχάριστο οδηγικά
παραμένοντας
βιδωμένο στο
δρόμο και
προσφέροντας καλή
οδηγική αίσθηση.
Παράλληλα παρά
το πιο σφιχτό
setup της
ανάρτησης, είναι
και άνετο.
8