Page 3 - Daily 2019_09_25
P. 3

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση





                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια
               Πως η Hyundai έφτιαξε το καλύτερο



               hot hatch;                                            έναν πολύ δυνατό «παίκτη». Μετά από την επί-


                                                                     θεσή  της  όμως  σε  αυτές  τις  κατηγορίες  που

               Το Hyundai i30 N τείνει να γίνει το σημείο            «πουλάνε» αμάξια, ήρθε η ώρα να μπει στο μά-
               αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων              τι του ανταγωνισμού και σε πιο ειδικές προτά-
               hot hatch. Πως κατάφερε η Hyundai να μπει             σεις. Και τα κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο…
                                                                      Ο λόγος για το i30N που αποτελεί το πρώτο
               στο μάτι του ανταγωνισμού με το πρώτο της             GTi μοντέλο της εταιρείας έπειτα από 32 χρό-
               ουσιαστικά τέτοιο μοντέλο;
                                                                     νια. Το οποίο όχι μόνο δεν ήρθε ως άλλη μια
                                                                     πρόταση με fun to drive χαρακτήρα, αλλά κα-
                                                                     ταφέρνει να αμφισβητήσει πολλές αντίστοιχες
                                                                     προτάσεις  με  μακρά  ιστορία  και  βαρύ  όνομα.
                                                                     Αλλά  και  σημαντικά  μεγαλύτερη  τιμή.  Και  το

                                                                     καλύτερο είναι πως δεν τα χτυπάει εκεί που πο-
                                                                     νάνε (στην τιμή δηλαδή) αλλά σε χαρακτήρα…
                                                                      Στην πράξη λοιπόν το i30N είναι τόσο «ψαγ-
                                                                     μένο» σε κάθε λεπτομέρεια που συνδυάζει όσο
                                                                     ελάχιστα  αυτοκίνητα  της  κατηγορίας  την  απο-
                                                                     τελεσματικότητα με τον fun to drive χαρακτή-
                                                                     ρα. Όπως το εξαιρετικό Honda Civic Type-R και
                                                                     το Megane Renault Sport ή και το VW Golf GTI

                                                                     ΤCR  edition.  Μιλάμε  για  την  αφρόκρεμα  της
                      ίναι  πολύ  δύσκολο  να  μπεις  «σφήνα»        προσθιοκίνητης –τουλάχιστον- λίγκας των hot
                      στις  παραδοσιακές  δυνάμεις  μιας  κατη-      hatch  αυτοκινήτων.  Μιας  ιδιαίτερα  κλειστής
               Ε γορίας  και  ακόμα  πιο  δύσκολο  αν  πρό-          παρέας  που  τα  βρίσκει  σκούρα  απέναντι  στο
               κειται για ειδική κατηγορία. Όπως αυτή των hot        i30N και μαύρα αν στην εξίσωση μπει και η τι-
               hatch μικρομεσαίων αυτοκινήτων… H Hyundai
               έχει  καταφέρει  ωστόσο  και  με  την  συνολική       μή. n

               αναβάθμιση των μοντέλων της να στέκεται ισά-
               ξια απέναντι στους ανταγωνιστές της στις βα-               Πως κατάφερε όμως η Hyundai να κάνει
               σικές κατηγορίες προσφέροντας πάντα το συ-              «πλάκα» στους ανταγωνιστές της; Και τι πρε-
                                                                      σβεύει τελικά το i30N στην γκάμα της; Μήπως
               γκριτικό  πλεονέκτημα  του  εξαιρετικού  value        είναι ένα μοντέλο με την λάμψη αλλά και τη δι-
               for money χαρακτήρα.                                  άρκεια μιας «φωτοβολίδας»; Εσείς θα το επιλέ-
                 Από το i10, το i20 και το i30 μέχρι τα Tucson              γατε ή όχι; Και για ποιους λόγους;
               και  το  νέο  Kona,  διαθέτει  σε  κάθε  κατηγορία

               NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    3




          #DAILY 25-09-19_ALL.indd   3                                                                            25/9/2019   3:52:23
   1   2   3   4   5   6   7   8