Page 8 - Daily 2019_09_25
P. 8

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση





                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια

               Τι δε σας αρέσει στα υβριδικά;



               Το σχήμα ή η τιμή τους;




                      ταν ακούτε τη λέξη υβριδικό, ποιό μοντέ-               Τι απέγιναν τα υβριδικά στην Ελλάδα;
                      λο  σας  έρχεται  πρώτο  στο  νου;  Τι  σχήμα   Πέρασε η μόδα ή δεν ήρθε ποτέ; Μήπως δεν

               Όέχει; Το πιθανότερο να σκέφτεστε ένα αυ-              φταίει η τεχνολογία αλλά το σχήμα; Μήπως
               τοκίνητο ενός όγκου με σχεδόν παράλληλο πίσω          τα υβριδικά που το «φωνάζουν» με το σχήμα
               παρμπρίζ και απότομο τελείωμα. Ένα μοντέλο που
               ταιριάζει σε περιγραφή με το Toyota Prius στα βα-                   τους απλά δεν αρέσουν; Τι λέτε;
               σικά του χαρακτηριστικά, ή το ελαφρώς μικρότερο
               Hyundai Ionic. Πρόκειται για τα δύο μοντέλα αυ-
               τή τη στιγμή που έχουν το «υβριδικό» σχήμα για το
               οποίο μιλάμε.
                 Το  σχήμα  αυτό  είναι  αποτέλεσμα  της  αυξημέ-
               νης αεροδυναμικής που αυτά τα αυτοκίνητα δια-

               θέτουν. Το άμεσα αναγνωρίσιμο πίσω μέρος με το
               κόψιμο “Kammback” είναι απαραίτητο για να βελ-
               τιώνει την απόδοση και να μειώνει την κατανάλω-
               ση. Εξάλλου τα υβριδικά αυτά μοντέλα κάνουν το        μεγάλη,  αν  σκεφτεί  κανείς  πόσο  καλή  εμπορική
               παν για να μειώσουν την κατανάλωση, ακόμη και         πορεία έχουν και τα δύο μοντέλα. Όχι όμως και
               αν αυτό σημαίνει πως έχουν λίγο ιδιαίτερα σχήμα-      στην Ελλάδα. Στη χώρα μας, τα δύο μοντέλα μαζί,
               τα.                                                   στο πρώτο εξάμηνο του 2019 έχουν πουλήσει συ-
                 Αλλά  δεν  είναι  μόνο  η  αεροδυναμική.  Τόσο  η   νολικά 3 αυτοκίνητα. Τρία.

               Toyota, όσο και η Hyundai τώρα, θέλουν ένα μο-         Εντάξει, μιλάμε για αυτοκίνητα φορτωμένα με τε-
               ντέλο  που  να  «φωνάζει»  υβριδικό.  Ένα  μοντέλο    χνολογία που έχουν και το αντίστοιχο αντίτιμο. Δεν
               που  είναι  άμεσα  αναγνωρίσιμο  στο  δρόμο.  Βλέ-    είναι φθηνά και παρά τις εξαιρέσεις από τέλη κυ-
               πεις υπάρχει μερίδα της αγοράς που θέλει η οι-        κλοφορίας, η τιμή του Prius που εισάγεται κανονι-
               κολογική της επιλογή να είναι εμφανής. Και είναι      κά (το Ionic όχι ακόμη) ξεκινά μια ανάσα πριν τις
                                                                     30.000 ευρώ. Και στα λεφτά αυτά η αγορά μπορεί
                   Τι θα χρειαστεί όμως για να προτιμήσετε ένα τέ-   να μην έχει άλλα υβριδικά, έχει όμως ένα σωρό άλ-
                τοιο υβριδικό; Είναι η τιμή ή το σχήμα που δίνουν στο   λα αυτοκίνητα. Με τόσα λεφτά είναι πιο εύκολο να
                Prius, ένα best seller σε άλλες αγορές, τόσο μικρές   κερδίσει τον μέσο οδηγό ένα αυτοκίνητο πλούσιο,
               πωλήσεις στην Ελλάδα; Τι λέτε; Το υβριδικό σας το θέ-  παρά ένα αυτοκίνητο-έμβλημα για την οικολογική
                   λετε φθηνότερο; ή πιο συμβατικό στο σχήμα;
                                                                     του συνείδηση και χαμηλή κατανάλωση. n


               NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                                                    8




          #DAILY 25-09-19_ALL.indd   8                                                                            25/9/2019   3:52:33
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13