Page 14 - Daily 2019_10_01
P. 14
TEST Mercedes GLE
300 d 4MATIC
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
πορεί η Mercedes να μην μας τα είχε πει έχει μεγαλώσει κατά οκτώ πόντους ανεβαίνοντας
και πολύ καλά με την πρώτη τουλάχιστον πια σχεδόν στα τρία μέτρα. Με μια λέξη; Επιβλητι-
ΜM-Class πίσω στο μακρινό 1997 -η ποιό- κή. Όχι όμως μόνο στα νούμερα, αλλά και στην όψη
τητα της κατασκευής ήταν κατώτερη των προσδοκι- μιας και από την πρώτη ματιά δείχνει πως πρόκειται
ών από ένα μοντέλο με το «αστέρι»-, η ουσία όμως σίγουρα για μια σύγχρονη Mercedes με την «ψα-
είναι πως με αυτό το μοντέλο η γερμανική φίρμα ρωτική» μάσκα, όπου δεσπόζει το «αστέρι». Το κα-
κύρους έκοψε πρώτη την κορδέλα στην κατηγο- πό φέρει δυναμικές γραμμές που κάνουν πιο σκλη-
ρία των πολυτελών μεγάλων SUV. Τα χρόνια πέ- ρή τη νέα GLE, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι
ρασαν, οι ανταγωνιστές παρουσίασαν τις αντιπρο- δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
τάσεις τους με τα Audi Q7, BMW X5 και το Volvo
XC90, η Mercedes όμως ούσα πρώτη διδάξασα Με κορυφαία αεροδυναμική
κατάφερνε να έχει ένα λόγο παραπάνω. Το όνομα Πίσω από την δυναμική εικόνα, η νέα Mercedes
M-Class διατηρήθηκε μέχρι και στην ανανέωση της GLE κρύβει όμως και ουσία, όπως αυτή αποτυπώ-
3ης γενιάς, η οποία και ονομάστηκε για πρώτη φο- νεται στο απίστευτο τεχνολογικό της υπόβαθρο και
ρά GLE. Στην ουσία όμως ήταν απλά μια ανανέωση στην κορυφαία της (για την κατηγορία) αεροδυνα-
της M-Class. Σήμερα η Mercedes παρουσίασε με μική. Παρά τα όριο που βάζει ένα όχημα αυτού του
δόξα και τιμή την πρώτη εντελώς νέα GLE, η οποία ύψους και μεγέθους, οι σχεδιαστές κατάφεραν να
διαθέτει πλέον ότι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει ρίξουν τον συντελεστή οπισθέλκουσας από το 0,32
η Mercedes. Βασισμένη στην πλατφόρμα MRA, η της προηγούμενης γενιάς στο 0,29! Και δεν είναι
νέα GLE έχει πάρει πέντε πόντους στο μήκος, φτά- μόνο αυτό. Είναι γεγονός ότι, αν έπρεπε να εξηγή-
νοντας σχεδόν τα πέντε μέτρα, ενώ στο μεταξόνιο σουμε όλο το σοφιστικέ τεχνικό υπόβαθρο της νέας
GLE θα έπρεπε να τυπώσουμε μαζί με το περιοδι-
κό ένα συνοδευτικό τόμο εγκυκλοπαίδειας. Ενδει-
κτικά ανάφερουμε πως το μέγεθος των ηλεκτρικών
Πίσω από την δυναμική είναι τριπλάσιο της προηγούμενης και μόνο τα κα-
εικόνα, η νέα Mercedes GLE λώδια που έχει μέσα της η νέα GLE ζυγίζουν 60 κι-
κρύβει όμως και ουσία, όπως λά. Και μαζί βέβαια αναρίθμητες μονάδες ελέγχου
και συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλει-
αυτή αποτυπώνεται στην ας. Πραγματικά, δε μπορώ φανταστώ πόσο χοντρό
κορυφαία της αεροδυναμική. θα είναι το βιβλίο οδηγιών χρήσεως και τι εκπαί-
δευση χρειάζεται να κάνουν οι πωλητές για αυτό το
αυτοκίνητο.
14
#DAILY 01-10-19_ALL.indd 14 1/10/2019 3:43:55