Page 14 - Daily 2019_10_11
P. 14

TEST         VW Polo 1,0
                                                                 MPI EVO 80PS
                                                    l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           Κινητήρας-Επιδόσεις: Με πολιτισμένη λειτουργία                            Τεχνικά χαρακτηριστικά

           και αστικό προσανατολισμό                                                 Κινητήρας                 999
                                                                                     Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                     Κύλινδροι/Βαλβίδες       3/12
            Ο  3κύλινδρος,  ατμοσφαιρικός  λή  και  παράλληλα  στις  χαμηλές         Τροφοδοσία   Πολλαπλών ψεκασμών
                                                                                                                80
           1,0 MPI βενζινοκινητήρας του VW  στροφές  λειτουργίας  του  δείχνει       Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   93/3.750
                                                                                     Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
           Polo της δοκιμής μας, αποδίδει 80  «ζωντανός». Ωστόσο όσο ανεβαί-         Start/Stop                 NAI
           ίππους με μέγιστη ροπή 95 Nm δι- νουν οι στροφές και τα χιλιόμετρα,       Βάρος με οδηγό (κιλά)*   1.125
           αθέσιμη  στις  3.000  σ.α.λ..  Στην  η απόδοσή του μειώνεται αισθητά                            Eπιδόσεις
           πράξη, ο κινητήρας αυτός δε δι- και αυξάνεται ο θόρυβος αποκα-
           ακρίνεται για την απόλυτα πολιτι- λύπτοντας  τον  αστικό  του  προο-                              171
           σμένη  του  λειτουργία  αλλά  ούτε  ρισμό.  Το  5άρι  μηχανικό  κιβώτιο             16,0΄΄  Τελική ταχύτητα
                                                                                                          (χλμ./ώρα)*
           και για την πλήρη απουσία του χα- από  την  πλευρά  του  έχει  σχετι-     60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   16,8
           ρακτηριστικού κροταλίσματος των  κά  αραιή  κλιμάκωση,  κρατώντας         80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   25,7
           3 κυλίνδρων. Επωφελείται ωστό- χαμηλά  τη  μέση  κατανάλωση,  η           Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
           σο, από την καλή ηχομόνωση. Το  οποία μετρήθηκε στα  5,7 λτ./100          Μέση Δοκιμής               5,8
           μοτέρ είναι ελαστικό, με την από- χλμ.,  μην  ευνοώντας  ωστόσο  τις      Μέση Eργοστασιακή NEDC/WLTP  4,7/5,0
                                                                                                                60
                                                                                     Ρεζερβουάρ (λτ.)
           κρισή του στο γκάζι να είναι κα- ρεπρίζ.                                  Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
                                                                                     NEDC/WLTP             106/125
                                                                                                *Εργοστασιακές μετρήσεις

                                                                                    Ο 1,0 λτ κινητήρας έχει
                                                                                    ικανοποιητική απόκρισή
                                                                                    στο γκάζι και ελαστική
                                                                                    λειτουργία χαμηλά, ωστόσο
                                                                                    όσο ανεβαίνουν οι στροφές
                                                                                    αποκαλύπτεται το αστικό του
                                                                                    προφίλ.






           Εξοπλισμός - τιμή

           ESP                          l
           Αερόσακοι                    6
           Αυτόνομο Φρενάρισμα          l
           Ηλ. παράθυρα Ε/Π           l/l
           Κεντρικό κλείδωμα            l
           Ηλεκτρικοί καθρέπτες/
           ηλεκτρική αναδίπλωση        l/-
           Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού   l/l
           Air Condition                l
           Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής    l/6,5’’
           Cruise control               m   Η καμπίνα του Polo αν και με αποκλειστικά
           Ζάντες αλουμινίου            m   σκληρά υλικά, είναι από τις ποιοτικότερες
           Προβολείς ομίχλης            l
           Φώτα ημέρας                  l   στην κατηγορία, με εξαιρετική συναρμογή και
           Eγγύηση μηχανικών μερών   2 χρόνια  οθόνη αφής για το σύστημα Infotainment.
           l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται  Ανάλογα θετικοί είναι και οι χώροι, ικανοί να
                                            φιλοξενήσουν ακόμα και 5 ενήλικες, όπως και
            Έκδοση               Trendlilne
            Τιμή από (ευρώ)       13.900    το κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ των 350 λίτρων.


                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19