Page 15 - Daily 2019_10_11
P. 15

TEST         VW Polo 1,0
                                                                MPI EVO 80PS
                                                   l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           Στο δρόμο: Εξαιρετική ποιότητα κύλισης


            Όπως έχουμε δει και στις υπόλοιπες εκδόσεις του  το βοηθάει ο κινητήρας του. Τέλος, τα φρένα με τα-
           Polo που έχουμε δοκιμάσει, έτσι και σε αυτή η ποι- μπούρα πίσω, χρειάζονται 39,9 μ. για να ακινητοποι-

           ότητα κύλισης του γερμανικού μικρού κινείται στα  ήσουν το Polo από τα 100 χλμ./ώρα. n
           άνω όρια της κατηγορίας. Αντίστοιχα σε πολύ υψη-
           λά επίπεδα βρίσκεται και η άνεση της ανάρτησης, η  Η άποψή μας

           οποία «σβήνει» αθόρυβα και αποτελεσματικά τις κα-        Η συγκεκριμένη έκδοση του Polo, απευθύνεται
           κοτεχνίες του δρόμου. Αρκετά αποτελεσματική είναι      σε όσους αναζητούν ένα μικρό μοντελό, ικανό

           η συμπεριφορά της ανάρτησης, όπως και του αμα-         ωστόσο να βολέψει τις ανάγκες μιας οικογένει-
           ξώματος σε πιο πιεστικές καταστάσεις, με πολύ ψηλά     ας,  για  να  ικανοποιήσουν  τις  αστικές  του  ανά-
           περιθώρια πρόσφυσης, με το τιμόνι να παρέχει σω-       γκες.  Με  1.000  ευρώ  πάνω  θα  προτιμούσαμε
           στή πληροφόρηση κάθε στιγμή και ικανοποιητικό βά-      την τούρμπο έκδοση με τον 1,0 TSΙ 95 ίππων στο
           ρος. Από την άλλη το fun to drive στοιχείο λείπει από   επόμενο εξοπλιστικό επίπεδο Comfortline.
           το ρεπερτόριο του συγκεκριμένου Polo, καθώς δεν



                                                                                   Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι


                                                                                   Εμπρός ανάρτηση   Γόνατα ΜακΦέρσον,
                                                                                    αντιστρεπτική
                                                                                   Πίσω ανάρτηση   Ημιάκαμπτος άξονας
                                                                                   Εμπρός φρένα         Αερ. Δίσκοι
                                                                                   Πίσω φρένα             Ταμπούρα
                                                                                   100-0 χλμ./ώρα (μ.)       39,9
                                                                                   Υποβοήθηση τιμονιού    Ηλεκτρική
                                                                                   Στροφές τιμονιού           2,7
                                                                                   Κύκλος στροφής (μ.)       10,6
                                                                                   Θόρυβος στα
                                                                                   100/120  χλμ./ώρα (db)   69,0/72,0
                                                                                   Διάσταση ελαστικών
                                                                                   δοκιμής             185/65 R15



















                                                                                         Οδική συμπεριφορά,
                                                                                         ποιότητα, χώροι,
                                                                                         λειτουργία κινητήρα
             Η ποιότητα κύλισης του Polo κινείται στα άνω
             όρια της κατηγορίας. Πολύ καλή και η άνεση                                   Επιδόσεις, απουσία
             της ανάρτησης, η οποία «σβήνει» αθόρυβα και                                  μαλακών πλαστικών στο
             αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου.                                   εσωτερικό




                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20