Page 5 - Daily 2019_10_15
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           λει 30 νέα ηλεκτρικά μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό της,  μό με το ID.3 της VW, το οποίο έκανε επίσημη πρεμιέρα
           έως το 2025. Αυτά θα χωριστούν σε 4 πλατφόρμες  στη Φρανκφούρτη, μόλις προ ολίγων εβδομάδων και θα
           και θα συνθέσουν το μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών  πωλείται κανονικά από την άνοιξη του 2020. Και κάπως

           οχημάτων ανάμεσα στους premium κατασκευαστές.  έτσι θα κλείσει ο κύκλος της ιστορίας και του παρελθό-
           Κι αυτό μπορεί να το εμποδίσει μόνο η μαμά-VW, η  ντος. Κι αυτό γιατί το πρώτο ΤΤ δεν ήταν καν ένα Audi.
           οποία έλέγχει και το πεντάλ του φρένου σε ό,τι αφορά  Ήταν η σπορ εκδοχή του NSU Prinz από τη δεκαετία του
           τα κόστη. Ο πρόεδρος πάντως, ο οποίος αποκάλεσε το  ’60. Κι εκείνο το μοντέλο, όπως και η βασική έκδοση του
           σχέδιο ως «eTTron», έδειξε ότι το νέο ΤΤ είναι ήδη μέ- νέου ηλεκτρικού της Audi, θα έχει τον κινητήρα στο πί-
           ρος αυτής της προϊοντικής επίθεσης.                  σω μέρος. Φυσικά, η ισχύς θα είναι πολύ υψηλότερη. Το
                                                                «αρχαίο» εκείνο μοντέλο είχε 55 ίππους και πέρναγε ως
             TO ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΈΛΟ                                    σπορ μοντέλο, ενώ το eTTron θα ξεκινά από τους 204 ίπ-
             ΑΠΟ ΤΟ 1998                                        πους και θα συνεχίζει με μια σπορ εκδοχή με τετρακίνη-
                                                                ση και 400 ίππους – όσους δηλαδή έχει και το σημερινό
              Το ΤΤ ξεκίνησε να εξελίσσεται το Σεπτέμβριο       ΤΤ RS με τον πεντακύλινδρο βενζινοκινητήρα.
            του  1994  στο  σχεδιαστικό  κέντρο  της  εταιρεί-    Η λέξη-κλειδί πάντως στο μέλλον δε θα είναι πια η
            ας στην Καλιφόρνια, υπό την επίβλεψη του Πέ-        «ισχύς», αλλά η «αυτονομία». Κι εδώ τα στοιχεία θα

            τερ Σρέιερ, σημερινού υπεύθυνου σχεδιασμού          είναι όμοια με της VW: θα υπάρχουν τρία μεγέθη μπα-
            των Hyundai-Kia. Mέχρι σήμερα, το μοντέλο αυ-       ταριών που θα δίνουν ακτίνα δράσης από 350 έως
            τό αποτελεί το βασικό εκφραστή των αξιών της        550 χλμ.. Ταχύτερη οδήγηση αλλά και ταχύτερη φόρ-
            Audi. Aκολούθησαν δύο γενιές ακόμα, το 2006         τιση: κι αυτό γίνεται. Σε μισή ώρα λοιπόν θα μπορεί
            και το 2014. Η ισχύς πλέον φτάνει τους 400 ίπ-      η μπαταρία να φτάσει το 80% ή, για να το πούμε αλ-
            πους στην περίπτωση του ΤΤ RS.                      λιώς, κάθε δέκα λεπτά θα περνάει μέσα ενέργεια για

                                                                100 χλμ..
                2η γενιά                         3η γενιά
                                                                  Το… aTTack βέβαια θα συνεχιστεί και στο εσωτερι-
                                                                κό. Το σημερινό ΤΤ είναι ένας πρωτοπόρος αφού έβα-
                                                                λε μεν ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά χωρίς οθό-
                                                                νη στο κέντρο του ταμπλό. Όλα αυτά θα ενισχυθούν
                                                                στην επόμενη γενιά, καθώς η Audi θα εστιάσει όλο και
                                                                πιο πολύ στη μείωση των διαφόρων μπουτόν και θα
                                                                εγκρίνει ακόμα πιο πολλές οθόνες. Ακόμα και τα φώ-
                                                                τα θα ανάβουν από το touchpad.

                                                                  Θα αρκεί αυτό για να γίνει το μοντέλο ξανά το σύμ-
            Θα πρόκειται για ένα σπορτίφ Crossover το οποίο,  βολο της Audi; Θα το δούμε. n
           θα είναι πολύ λιγότερο SUV από το Q3 ενώ, με μήκος
           στα 4,35 μέτρα θα είναι και μια γεμάτη παλάμη μικρό-   Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
           τερο σε μήκος. Και ταυτόχρονα θα είναι και σημαντικά     Αργά αργά λοιπόν, τα σπορ μοντέλα και ειδικά τα μι-
           πιο χαμηλό ενώ, όπως είναι λογικό, δε θα πρόκειται     κρότερα και πιο προσιτά, γίνονται ολοένα και πιο σπά-
           φυσικά για κάποιο θαύμα από πλευράς χώρων.             νια. Αν το νέο ηλεκτρικό Crossover Audi θα κερδίζει
            Από την άλλη πλευρά, η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα        με το σπαθί του το όνομα «TT», είναι θέμα προοπτι-

           της VW θα φροντίζει ώστε το όχημα να μην είναι και πο-  κής και οπτικής γωνίας. Με τα πρώτα τρία TT πάντως
           λύ στενόχωρο. Αυτή θα είναι η βάση του «eTTron», το    σίγουρα ο διαχωρισμός είναι πολύ μεγάλος.
           οποίο, με πιο απλά λόγια θα συγγενεύει έως κάποιο βαθ-


                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10