Page 7 - Daily 2019_10_15
P. 7

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Σκέψεις να μετονομαστεί CUPRA



           κάνει η SEAT!





           Σκέψεις να

           πραγματοποιήσει μία
           επαναστατική κίνηση με
           αλλαγή της ονομασίας της

           σε CUPRA, προκειμένου
           να τονώσει ακόμα
           περισσότερο τις παγκόσμιες

           πωλήσεις της και να γίνει
           premium μάρκα κάνει η
           SEAT, σύμφωνα με όσα

           αναφέρουν βρετανικά μέσα
           ενημέρωσης.
                                               Οι Βρετανοί παρουσιάζουν τη SEAT να σκέφτεται να βάλει τέλος
                                               στην ονομασία της και να υιοθετήσει το όνομα της CUPRA.
                 υγκεκριμένα,  οι  Βρετανοί  παρουσιάζουν  αυτοκίνητα που πωλήθηκαν.

                 τη SEAT να σκέφτεται να βάλει τέλος στην         Από  κει  και  πέρα  να  σημειωθεί  πως  κατά
           Σονομασία της και να υιοθετήσει το όνομα  την  παρουσίαση  του  νέου  εμπορικού  σήμα-
           της CUPRA, η οποία ως αυτόνομη μάρκα τώρα  τος  της  CUPRA,  ο  πρόεδρος  των  δύο  ισπανι-
           ξεκινάει το «ταξίδι» της στις παγκόσμιες αγορές.  κών (CUPRA και SEAT) εταιρειών αυτοκινήτων,
           Μάλιστα τα ίδια μέσα θυμούνται τις δηλώσεις του  Luca  de  Meo,  δήλωσε:  «Η  SEAT  έχει  επικε-
           πρόεδρου της VW, Herbert Diess, ο οποίος στο  ντρωθεί στην ανάπτυξη και την αξιοπιστία, αλλά
           περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φραν- σε ορισμένες αγορές, εξακολουθεί να υπάρχει
           κφούρτης υπαινίχθηκε αυτό το σενάριο.                 κάποια  απόρριψη  της  μάρκας.  Αυτό  μπορού-
            Τότε ο Diess δήλωσε ότι η καλύτερη πιθανό- με  να  διορθώσουμε,  αλλά  χρειαζόμαστε  χρό-
           τητα  της  SEAT  να  επιβιώσει  μακροπρόθεσμα  νο. Η CUPRA ξεκινά από το μηδέν με κάτι νέο

           είναι να τοποθετηθεί πάνω από το τμήμα επι- και ίσως με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να προ-
           βατικών αυτοκινήτων της Volkswagen, ως μία  σελκύσουμε πελάτες οι οποίοι σε άλλες περι-
           premium  μάρκα,  κάτι  παρόμοιο  με  την  Alfa  πτώσεις  δεν  θα  επέλεγαν  την  SEAT.  Η  πώλη-
           Romeo της FCA.                                        ση τέτοιων αυτοκινήτων για εμάς είναι πολύ πιο
            Ο κύριος λόγος για τη δυνητική ριζοσπαστι- κερδοφόρα. Αυτό μας επιτρέπει να αυξήσουμε
           κή απόφαση είναι το γεγονός ότι η SEAT εξα- τη δυναμική της μάρκας».
           κολουθεί να μην έχει εδραιωθεί με τον τρόπο            Τέλος  σημειώνεται  πως  από  τη  στιγμή  που
           που θέλει στις δυτικές αγορές, όπως η Γαλλία  συμβεί κάτι τέτοιο, τότε πιθανότατα η νέα SEAT

           και η Ιταλία, παρά την πετυχημένη πορεία που  (CUPRA) θα εξετάσει το ενδεχόμενο να εισέλθει
           διέγραψε πέρυσι, με περισσότερα από 500.000  σε νέες αγορές. n


                                                7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12