Page 14 - Daily 2019_10_16
P. 14
TEST Citroen C5 Aircross 1,6
PureTech 180 PS EAΤ8
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ελέγχου πρόσφυσης Grip Control με 5 προγράμ-
ματα λειτουργία και Hill Assist Descent. H αμέ-
σως πιο πλούσια έκδοση Feel κοστίζει 33.100
ευρώ και μεταξύ άλλων προσφέρει επιπλέον σύ-
στημα αυτόματου φρεναρίσματος με λειτουργία
αναγνώρισης πεζών, ποδήλατων και λειτουργία
νυκτός και Front Cross Traffic Alert, ενεργό σύ-
στημα επιτήρησης τυφλού σημείου, κάμερα οπι-
σθοπορείας, Advanced Comfort Seats και ζά-
ντες αλουμινίου 18 ιντσών. Η κορυφαία έκδοση
Shine της δοκιμής κοστίζει 35.950 ευρώ και από Οι επιδόσεις του C5 Aircross 1,6 PureTech είναι
τα καλούδια που προσφέρει ξεχωρίζουμε τους γαργαλιστικές με το 0-100 να γίνεται σε 8,9 δλ. και
τροχούς των 19 ιντσών, την ασύρματη φόρτιση το προσπέρασμα με 60-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ.
κινητού, τους full LED προβολείς, τον προσαρ- ρησης πορείας σε αυτοκινητόδρομο, το σύστη-
μοζόμενο ρυθμιστή και περιοριστή ταχύτητας με μα 3D Navigation με φωνητικές εντολές και wifi
λειτουργία Stop & Go, το ενεργό σύστημα διατή- και την keyless είσοδο/λειτουργία.
Kινητήρας-επιδόσεις: Δυνατός κινητήρας, εξαιρετικό κιβώτιο
Πρωταγωνιστής στο μοντέλο της δοκιμής μας είναι το χρονόμετρο στο χέρι οι επιδόσεις από στάση και
βέβαια ο κινητήρας, που έχει τη φορολογική ασυλία εν κινήσει είναι γαργαλιστικές. Όσο για την κατανά-
των 1.600 κ.εκ. και ταυτόχρονα αποδίδει 180 άλο- λωση; Γύρω στα 9,5 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε κατά τη
γα με 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.650 σ.α.λ. διάρκεια της δοκιμής, νούμερο που μπορεί να απέ-
Καλύτερος από τα παραπάνω specs είναι ο στάνταρ χει αρκετά από τα
συνδυασμός με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 5,7 λτ./100 χλμ. Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΕΑΤ8, το οποίο δουλεύει γρήγορα και ομαλά. Μάλι- που υπόσχεται η Κινητήρας
1.598
στα με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία, που διανθί- Citroen, όμως εί- Κυβισμός (κ.εκ.) 4 σε σειρά/16
Κύλινδροι/Βαλβίδες
ζει τον θόρυβο με ευχάριστες νότες, οι αλλαγές με ναι καλό αν ανα- Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός+turbo
τέρμα γκάζι είναι τόσο γρήγορες και χωρίς διακο- λογιστεί κανείς τα Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 181/5.500
250/1.650
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
πή στην παροχή ισχύος που σε κάνουν να νομίζεις 180 άλογα και τις Start/Stop NAI
πως έχεις να κάνεις με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δυναμικές επιδό- Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.505
και όχι με ένα κλασσικό με μετατροπέα ροπής. Με σεις. Eπιδόσεις
Ο 1,6 PureTech 219
αποδίδει 180 8,9΄΄ Τελική ταχύτητα
άλογα με 250 (χλμ./ώρα)*
Nm ροπής, τα 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,7
οποία είναι 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,0
διαθέσιμα
από τις 1.650 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
σ.α.λ. μόλις. Μέση εργοστασιακή 5,7
Το στάνταρ Μέση δοκιμής 9,5
αυτόματο Ρεζερβουάρ (λτ.) 53
κιβώτιο είναι Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 132
εξαιρετικό. *Εργοστασιακές μετρήσεις
14