Page 14 - Daily 2019_10_16
P. 14

TEST        Citroen C5 Aircross 1,6
                                                           PureTech 180 PS EAΤ8
                                               l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           ελέγχου πρόσφυσης Grip Control με 5 προγράμ-
           ματα λειτουργία και Hill Assist Descent. H αμέ-
           σως  πιο  πλούσια  έκδοση  Feel  κοστίζει  33.100
           ευρώ και μεταξύ άλλων προσφέρει επιπλέον σύ-

           στημα αυτόματου φρεναρίσματος με λειτουργία
           αναγνώρισης πεζών, ποδήλατων και λειτουργία
           νυκτός και Front Cross Traffic Alert, ενεργό σύ-
           στημα επιτήρησης τυφλού σημείου, κάμερα οπι-
           σθοπορείας,  Advanced  Comfort  Seats  και  ζά-
           ντες αλουμινίου 18 ιντσών. Η κορυφαία έκδοση
           Shine της δοκιμής κοστίζει 35.950 ευρώ και από  Οι επιδόσεις του C5 Aircross 1,6 PureTech είναι
           τα καλούδια που προσφέρει ξεχωρίζουμε τους            γαργαλιστικές με το 0-100 να γίνεται σε 8,9 δλ. και
           τροχούς των 19 ιντσών, την ασύρματη φόρτιση           το προσπέρασμα με 60-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ.
           κινητού, τους full LED προβολείς,  τον προσαρ- ρησης πορείας σε αυτοκινητόδρομο, το σύστη-
           μοζόμενο ρυθμιστή και περιοριστή ταχύτητας με  μα 3D Navigation με φωνητικές εντολές και wifi

           λειτουργία Stop & Go, το ενεργό σύστημα διατή- και την keyless είσοδο/λειτουργία.


           Kινητήρας-επιδόσεις: Δυνατός κινητήρας, εξαιρετικό κιβώτιο


            Πρωταγωνιστής στο μοντέλο της δοκιμής μας είναι  το χρονόμετρο στο χέρι οι επιδόσεις από στάση και
           βέβαια ο κινητήρας, που έχει τη φορολογική ασυλία  εν κινήσει είναι γαργαλιστικές. Όσο για την κατανά-
           των 1.600 κ.εκ. και ταυτόχρονα αποδίδει 180 άλο- λωση; Γύρω στα 9,5 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε κατά τη
           γα με 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.650 σ.α.λ.  διάρκεια της δοκιμής, νούμερο που μπορεί να απέ-
           Καλύτερος από τα παραπάνω specs είναι ο στάνταρ  χει αρκετά από τα

           συνδυασμός  με  το  εξαιρετικό  αυτόματο  κιβώτιο  5,7  λτ./100  χλμ.     Τεχνικά χαρακτηριστικά
           ΕΑΤ8, το οποίο δουλεύει γρήγορα και ομαλά. Μάλι- που  υπόσχεται  η        Κινητήρας
                                                                                                              1.598
           στα με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία, που διανθί- Citroen, όμως εί-      Κυβισμός (κ.εκ.)   4 σε σειρά/16
                                                                                     Κύλινδροι/Βαλβίδες
           ζει τον θόρυβο με ευχάριστες νότες, οι αλλαγές με  ναι καλό αν ανα-       Τροφοδοσία   Άμεσος ψεκασμός+turbo
           τέρμα γκάζι είναι τόσο γρήγορες και χωρίς διακο- λογιστεί κανείς τα       Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)   181/5.500
                                                                                                          250/1.650
                                                                                     Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
           πή στην παροχή ισχύος που σε κάνουν να νομίζεις  180 άλογα και τις        Start/Stop                 NAI
           πως έχεις να κάνεις με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη  δυναμικές επιδό-         Βάρος με οδηγό (κιλά)*   1.505
           και όχι με ένα κλασσικό με μετατροπέα ροπής. Με  σεις.                                          Eπιδόσεις


                                                                Ο 1,6 PureTech                               219
                                                                αποδίδει 180                    8,9΄΄  Τελική ταχύτητα
                                                                άλογα με 250                              (χλμ./ώρα)*
                                                                Nm ροπής, τα         60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   4,7
                                                                οποία είναι          80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   6,0
                                                                διαθέσιμα
                                                                από τις 1.650        Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                                                                σ.α.λ. μόλις.        Μέση εργοστασιακή          5,7
                                                                Το στάνταρ           Μέση δοκιμής               9,5
                                                                αυτόματο             Ρεζερβουάρ (λτ.)           53
                                                                κιβώτιο είναι         Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   132
                                                                εξαιρετικό.                     *Εργοστασιακές μετρήσεις


                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19