Page 15 - Daily 2019_10_16
P. 15
TEST Citroen C5 Aircross 1,6
PureTech 180 PS EAΤ8
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Λείπει το Εξοπλισμός - τιμή
μαλακό ESP l
πλαστικό από Αυτόματο φρενάρισμα l
το ταμπλό, αλλά Αερόσακοι 6
το εσωτερικό Ηλ. παράθυρα Ε/Π l/l
είναι μοντέρνο, Κεντρικό κλείδωμα/Τηλεχειρισμός l/l
γεροδεμένο Ηλεκτρικοί καθρέπτες/
και high-tech. Hλεκτρική αναδίπλωση l/l
Στα high- Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού l/l
lights ανήκουν Air Condition l/Clima, διζωνικό
l/
σίγουρα οι Ηχοσύστημα/ Έγχρωμη, αφής 8’’
Οθόνη αφής
χώροι και τα Cruise control l
αναπαυτικά Ζάντες αλουμινίου l
καθίσματα. Προβολείς ομίχλης l
Στο δρόμο: Σβέλτο και απόλυτα ασφαλές Φώτα ημέρας l
5
Εγγύηση μηχανικών μερών
Ακόμη και στην ισχυρή έκδο- και η μούρη θα «βουτήξει» και η l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Inspire
ση των 180 ίππων της δοκιμής, η υποστροφή θα έρθει νωρίς. Με τον Έκδοση 30.800
Τιμή από (ευρώ)
ανάρτηση του C5 Aircross λειαί- τρόπο του σου δείχνει πως προτιμά
νει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες σαφώς το ήρεμο, το προοδευτικό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι
των ελληνικών δρόμων χάρη στα input παρά τις απότομες τιμονιές,
Progressive Hydraulic Cushions. την ξαφνική επιτάχυνση ή το βίαιο Εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον
Bέβαια το τελικό αποτέλεσμα δεν φρενάρισμα. Τότε θα το λατρέψεις ανάρτηση με PHC, αντιστρεπτική
Ημιάκαμπτος άξονας
Πίσω
είναι στα επίπεδα μαγικού χαλιού για την άνεση που σου προσφέρει ανάρτηση με PHC
που λατρέψαμε στις λιγότερες και η οποία συμπληρώνεται από τα Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Δισκοι
Πίσω φρένα
ισχυρές εκδόσεις βενζίνης και πε- αναπαυτικά καθίσματα και την πρα- 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,5
τρελαίου μιας και πιο σφιχτές ρυθ- κτικότητά του, που χαρακτηρίζει άλ- Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
μίσεις υπάρχουν και το μοντέλο της λωστε όλες τις εκδόσεις. Σε κάθε Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.608/1.630
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 230
δοκιμής «πατούσε» σε τροχούς 19 περίπτωση όμως μπορείς να κινη- Στροφές τιμονιού 3,0
ιντσών. Πάντως, παρά τα 180 άλο- θείς σβέλτα και με απόλυτη ασφά- Κύκλος στροφής (μ.) 10,7
Διάσταση ελαστικών
γα το κορυφαίο βενζινοκίνητο C5 λεια, κάτι στο οποίο συμβάλουν τα δοκιμής 205/55 R19
Aircross, δε σε προδιαθέτει για δεκάδες στάνταρ ηλεκτρονικά συ-
γρήγορη οδήγηση αφού όταν πιέ- στήματα, αλλά και τα δυνατά φρέ-
σεις και κλίσεις θα αντιμετωπίσεις να. n Η άποψή μας
Το αμάξωμα υπό πίεση παίρνει Κινητήρας-κιβώτιο, σχεδία-
κλίσεις, όμως εν κατακλείδι με ση, στιβαρότητα και πρακτι-
αυτήν την έκδοση του C5 Aircross κότητα καμπίνας, πληρότη- Αν ξέρεις τι θέλεις, η κο-
θα κινηθείς σβέλτα και με ασφάλεια. τα εξοπλισμού άνεσης και ρυφαία βενζινοκίνητη έκδο-
ασφάλειας, απόσταση από
το έδαφος, ευελιξία, Grip ση του Citroen C5 Aircross
Control, 5 ετής εγγύηση θα σε ανταμείψει με γρήγορα
Έλλειψη μαλακού πλαστικού και ξεκούραστα ταξίδια, χω-
στο ταμπλό, δυσδιάκριτο ρίς μάλιστα να ξεφεύγει σε
στροφόμετρο, αίσθηση χα- κατανάλωση. Είναι μια πραγ-
λαρότητας στο όριο
ματικά ξεχωριστή πρόταση
στην κατηγορία.