Page 12 - Daily 2019_10_30
P. 12

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           To «λίγο» SUV μήπως                                     Mήπως δεν χρειάζεται να πάει κανείς προς

                                                                    ένα «αυθεντικό» SUV; Μήπως οι εκδόσεις
           είναι «πολύ»;                                            εμφάνιση και το στιλ, μπορούν να κάνουν
                                                                     που απλώς αναβαθμίζουν πρωτίστως την



                  πορεία στην κλάση των οχημάτων ελευθέ-               εξίσου καλά και οικονομικά τη δουλειά;
                  ρου χρόνου είναι εδώ και δεκαετίες αφαι-
           Η  ρετική.  Από  τα  σκληρά  4x4  πριν  από  30       σε όλη της τη γκάμα είναι η Ford, με τα Active μο-
           χρόνια  φτάσαμε  στα  SUV  με  πιο  απλές  τετρακι-   ντέλα. Τις εκδόσεις αυτές μπορείς να τις βρεις σε
           νήσεις. Από εκεί πήγαμε σε ίδια αμαξώματα αλ-         κάθε επίπεδο μεγέθους από το Ka+, στο Fiesta και
           λά με κίνηση επί της ουσίας μόνο μπροστά. Με-         φυσικά εσχάτως και στο Focus. Η εμφάνιση ενσω-
                                                                 ματώνει στοιχεία περιπέτειας, ο διάκοσμος γίνεται
           τά οι κατηγορίες αυξήθηκαν και πλέον έχεις SUV        πιο έντονος οπτικά και πιο δραστήριος μέσα-έξω,
           και Crossover σε κάθε κατηγορία μεγέθους. Η τε-       η θέση οδήγησης ανυψώνεται και το αποτέλεσμα
           τρακίνηση  έχει  εξαφανιστεί  από  τη  συντριπτική    μοιάζει πιο ή έστω εξίσου έξυπνο με ενός κλασσι-
           πλειοψηφία  των  εμπορικών  προτάσεων  ενώ  και
           ο  χαρακτήρας  είναι  πλέον  σχεδόν  αποκλειστικά     κού SUV. Αντίστοιχη κίνηση έχει ετοιμάσει π.χ. και
           ασφάλτινος.                                           η Kia με το νέο ΧCeed.
                                                                  H συνταγή έχει πολλά θετικά: δίνει αυτά που θέ-
                                                                 λει ο κόσμος (ψηλή θέση οδήγησης, νέο στιλ) χω-
                                                                 ρίς να ξεφεύγει οικονομικά πολύ. Επίσης, με δε-
                                                                 δομένο  ότι  η  βάση  είναι  συμβατικού  επιβατικού

                                                                 αυτό σημαίνει ότι διατηρεί προβάδισμα σε θέματα
                                                                 οδικής συμπεριφοράς έναντι ενός SUV. Το κέντρο
                                                                 βάρους παραμένει οπωσδήποτε πιο χαμηλά κι έτσι
                                                                 οι παραχωρήσεις, είναι συνήθως μικρές.
                                                                  Αν δούμε το παράδειγμα του Fiesta ή του Focus,
                                                                 μοντέλα  που  έχουν  κατά  τεκμήριο  την  καλύτε-
                                                                 ρη οδική συμπεριφορά στην κλάση του το καθέ-
            Σαν πιο πρόσφατη κίνηση, μπορεί να δει κανείς
           τις νέες προτάσεις, οι οποίες δε χτίζουν ένα νέο      να, όταν γίνονται Active διατηρούν αυτό το προβά-

           SUV αλλά παίρνουν ένα συμβατικό (μικρό ή μικρο-       δισμα ενώ, ταυτόχρονα δίνουν την εμφάνιση που
           μεσαίο συνήθως) και πάνω εκεί, χωρίς να αλλά-         θέλει το SUV κοινό και τον περιπετειώδη χαρακτή-
           ζει το αμάξωμα, φτιάχνουν μια SUVοειδή έκδοση.        ρα που είναι τόσο πολύ της μόδας. n
           Πολλές εταιρείες ακολουθούν αυτή τη λογική την             Εσείς τι πιστεύετε; Είναι το «λιγότερο» τελι-
           οποία εγκαινίασε πριν από αρκετό καιρό η VW (με        κά «περισσότερο» σε ό,τι αφορά τα SUV; Μπορεί
           CrossPolo και CrossTouran τότε).                       η λογική των Crossover με βάση ένα συμβατικό
            Στη σημερινή εποχή, η εταιρεία που δείχνει να το      αμάξωμα να κερδίσει ή να πλησιάσει τα SUV που
           στηρίζει πιο πολύ και να το απλώνει το σχέδιο αυτό        έχουν από την αρχή σχεδιαστεί ως τέτοια;

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                               12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17