Page 10 - Daily 2019_10_30
P. 10
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Renault
Captur
ποι και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλε-
κτρικά μέχρι την ταχύτητα των 135
χλμ./ώρα. H Renault υποστηρίζει πως
το νέο Captur θα γίνει το πρώτο προ-
σιτό οικονομικά plug-in υβριδικό στην
κατηγορία του.
Περισσότερα όμως στο Auto Τρί-
τη, που θα κυκλοφορήσει στις 5
Νοεμβρίου.
Με 174 χλστ. από το έδαφος, το νέο
Captur θα ξεπεράσει με ευκολία τις
ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να
μεταφέρει κλονισμούς στην καμπίνα.
Εσωτερικό-Χώροι: Αισθητά ποιοτικό, τιμόνι είναι καλύτερο στην αφή, πιο λειτουργικό και προ-
ακόμη πιο πρακτικό σφέρει στον οδηγό την ευκαιρία να βλέπει πιο εύκολα τις
πληροφορίες που εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων. Ο
τεχνολογικός εξοπλισμός είναι μεγάλος και περιλαμβά-
νει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας
όπως: προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα αυτό-
ματης προσαρμογής των φώτων, ανίχνευση τυφλών ση-
μείων, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύ-
στημα διατήρησης σε μια λωρίδα, κάμερα 360 μοιρών,
πίσω κάμερα, 12 σένσορες για πιο εύκολο parking, στά-
νταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση
πεζών και ποδηλατών, καθώς και το σύστημα ημιαυτό-
Ποιοτική, μοντέρνα και high-tech αίσθηση στην νομης οδήγησης β΄ βαθμού Highway and Traffic Jam
καμπίνα του Renault Captur, όπου κυριαρχεί η κάθετη Companion, που είναι ευεργετικό σε συνθήκες κίνησης.
οθόνη αφής των 9,3 ιντσών και η «αιωρούμενη» Ένα από τα χαρακτηριστικά, που βοήθησαν το πρώ-
κεντρική κονσόλα. το Captur να γίνει best seller ήταν και η τονισμένη πρα-
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στην καμπίνα κτικότητα της καμπίνας του. Ε λοιπόν, το νέο Renault
του νέου γαλλικού crossover, ο οδηγός θα συναντήσει Captur είναι ακόμη καλύτερο. Εκμεταλλευόμενο την αύ-
μια εικόνα που θυμίζει αρκετά αυτή του smart cockpit, ξηση των διαστάσεων και του μεταξονίου του (πλέον στα
που πρωτοείδαμε στο νέο Clio, ειδικά αν υπάρχει η σε 2.639 χλστ.), το Captur είναι αισθητά πιο ευρύχωρο με
στυλ tablet, κάθετη οθόνη αφής 9,3 ιντσών για το εξε- μπόλικο χώρο για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφά-
λιγμένο σύστημα infotainment Εasy Link. Για τον πίνακα λια των πίσω. Το συρόμενο πίσω κάθισμα σε διαδρο-
οργάνων προσφέρονται, ανάλογα την έκδοση, δύο ψη- μή 160 χλστ. παραμένει, ενώ η χωρητικότητα των διαφό-
φιακές οθόνες 7 ή 10,2 ιντσών με τη δεύτερη να ενσω- ρων αποθηκευτικών χώρων της καμπίνας αυξήθηκε στα
ματώνει και το σύστημα πλοήγησης. Η χρήση μαλακού 27 λτ (+1). Ακόμη πιο αισθητή είναι η αύξηση το χώρου
πλαστικού σε όλο το πάνω μέρος του ταμπλό, των μπρο- αποσκευών, ο οποίος διαθέτει διπλό πάτωμα και στην
στινών θυρών και στο χώρο γύρω από τον επιλογέα, κά- περίπτωση που το πίσω κάθισμα είναι τραβηγμένο τέρμα
νει αισθητή την προσπάθεια για σοβαρή ποιότητα. Το νέο εμπρός, φτάνει σε χωρητικότητα τα 536 λτ.
10