Page 5 - Daily 2019_10_30
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           το σημερινό μοντέλο δηλαδή, με το μεταξόνιο           Εσωτερικό: Hi-tech με premium
           να μένει απαράλλακτο στα 2,69 μέτρα. Η ίδια           αίσθηση
           η εταιρεία πάντως λέει ότι, οι εσωτερικοί χώ-
           ροι θα είναι ακόμα καλύτεροι.                          Και εσωτερικά όμως, η νέα Octavia θα παραπέμπει σε
            Κι αυτό ταιριάζει απόλυτα με το νέο, πιο ανα- ανώτερες κατηγορίες. Μαλακά υλικά, premium σχεδι-
           πτυγμένο στιλ της νέας Octavia. Από την πρώτη  ασμός μέσα (με την κεντρική κονσόλα να ακολουθεί
           κιόλας ματιά, το ύφος είναι τυπικό της Skoda.  την αισθητική του εμπρός καπό), οθόνες αιωρούμενες
           Αλλά  ταυτόχρονα  έχει  και  μια  εμφάνιση  ανά- με διαγώνιο έως 10 ίντσες, ψηφιακός πίνακας οργά-

           λογη  του  μεγαλύτερου  Superb.  Μικρομεσαίο  νων, και, τελικά, ένα κανονικό head-up display και όχι
           η  Octavia;  Μπα,  περισσότερο  ανταγωνιστι- το γυάλινο οθονάκι που έχει το Passat. Τελειώνει έτσι,
           κή θα είναι προς το Αudi A4, τη Σειρά 3 ή τη  οποιαδήποτε απόσταση σεβασμού διατηρούνταν ένα-
           Mercedes C-Class. Και όχι μόνο οπτικά, αλλά  ντι των premium αντιπάλων. Nέο στοιχείο επίσης είναι
           και τεχνικά. Η Skoda θα βάλει εδώ λοιπόν φώ- το τιμόνι με τις διπλές ακτίνες, κάτι που είχε λανσάρει
           τα LED, τα οποία επί τη ευκαιρία, θα επιστρέ- η Mercedes S-Class. Nα σημειώσουμε εδώ, ότι έχου-
           ψουν  κάτω  από  ένα  ενιαίο  διάφανο  κάλυμμα  με ήδη δει φωτογραφίες από το εσωτερικό, τις οποί-
           ενώ, θα έχουν και λειτουργία Matrix, η οποία  ες όμως δε μπορούμε να δημοσιεύσουμε, διότι είναι

           επιτρέπει να φωτίζεται μια συγκεκριμένη περι- ανεπίσημες. Και, λόγω καμουφλάζ, δεν έχουμε άποψη
           οχή εμπρός και να σκοτεινιάζουν οι υπόλοιπες,  για το πάνω μέρος του ταμπλό. Αυτό που έχουμε δει
           χωρίς  να  ενοχλείται  η  αντίθετη  κυκλοφορία.  όμως και μπορούμε με ασφάλεια να μεταφέρουμε, εί-
           Δεν πάει πολύς καιρός που έκανε πρεμιέρα αυ- ναι ο πολύ μικρός επιλογέας του κιβωτίου, στο στιλ της
           τή η τεχνολογία, από την Audi. Στο Α8…                Porsche 911. «Shift by wire» λέγεται η τεχνολογία και



                     Η Octavia Combi είναι το δημοφιλέστερο στέισον στην Ευρώπη

                     και γι’αυτό σε αυτήν τη γενιά θα βγει πρώτα αυτή η
                     εκδοχή και μετά η σεντάν.




































                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10