Page 3 - Daily 2019_10_30
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Με τα ίδια μηχανικά, ποιός προτιμάει


           Polo και ποιός Ibiza;





           Αν το Ibiza έχει τα ίδια μηχανικά, αλλά πιο
           φρέσκια σχεδίαση και περισσότερο μεσογειακό

           ταμπεραμέντο, τότε γιατί το Polo πουλάει τρεις
           φορές περισσότερο στην χώρα μας;

                  έρασε  ο  έρωτας  της  ελληνικής  αγοράς  με
                  το Ibiza; Πέρασε η καψούρα με την SEAT; Η
           Πισπανική φίρμα κατείχε πάντοτε μια ξεχωρι-           σε χαμηλότερα εισοδήματα.

           στή θέση στην ελληνική αγορά. Τόσο γιατί είναι η άλ-   Άλλαξαν όμως και τα μοντέλα. Το Polo έγινε πολύ
           λη μάρκα της Μεσογείου, όσο και γιατί εκτός από την   πιο όμορφο και φρέσκο από ότι ήταν, ενώ το Ibiza πα-
           παλιά της συγγένεια με την επίσης αγαπημένη Fiat,     ρότι δεν έχασε την φινέτσα του, έγινε λιγότερο ξεχω-
           για χρόνια κάποιοι την βλέπουν ως μια άλλη Alfa       ριστό. Μπορεί να πει κανείς πως ή το Polo άρχισε να
           Romeo.                                                φέρνει στο Ibiza ή πως το Ibiza άρχισε να φέρνει σε
            Έτσι τα Ibiza καθιερώθηκαν ως τα πιο συνηθισμέ-      Polo και ας μην μοιάζουν ιδιαίτερα τα δύο μοντέλα,
           να μικρά μοντέλα γι οδηγούς που ήθελαν κάτι μεσο-     οι σχεδιαστικές τους σχολές πλησίασαν μεταξύ τους.
           γειακό, με ιδιαίτερο ντιζάιν και επιδόσεις, και πολύ,   Και μετά είναι η τιμή. Η VW μπορεί μέχρι και το
           πάρα πολύ χώρο για βελτίωση, μηχανική ή εξωτερι-      μοτέρ των 95 ίππων να είναι κοντά τιμολογιακά με
           κή. Το Ibiza αγαπήθηκε στην Ελλάδα όσο λίγα μικρά     το  Ibiza.  Εντάξει,  στα  115  άλογα  η  διαφορά  ανοί-

           μοντέλα, και έγινε το στάνταρ αυτοκίνητο των νέων.    γει υπέρ του ισπανικού μοντέλου που μένει προσι-
            To 2004, το Ibiza ήταν τρίτο στα μικρά, μπροστά      τό όταν το Polo πάει σε τιμές άλλης κατηγορίας, ποι-
           από το Polo, το 2009 ήταν πέμπτο, πουλώντας τρία      ός ξέρει γιατί, δεδομένου ότι τα μηχανικά είναι ίδια.
           αυτοκίνητα για κάθε δύο του Polo, από κει και πέρα     Και πάλι όμως, αυτό σημαίνει πως όταν τα μοντέ-
           όμως η αγορά γύρισε, και το Ibiza έμεινε πίσω. Ήδη    λα διαφέρουν 300-400 ευρώ στις 15.000, η αγορά
           από το 2014 το Polo πουλάει τρεις φορές περισσότε-    προτιμά το σηματάκι της VW παρά της Seat, και ας
           ρο. Έγινε το Polo τόσο καλύτερο; Δεν αρέσει πια το    είναι ίδια τα μηχανικά, οι επιδόσεις και η κατανάλω-
           Ibiza; Τι άλλαξε;                                     ση, ενώ στον τομέα εγγύηση, το ισπανικό μοντέλο

            Αλήθεια είναι πως η αγορά άλλαξε συνολικά τα τε-     υπερτερεί. n
           λευταία δέκα χρόνια. Έτσι τα πορτοφόλια που αγόρα-
           ζαν Ibiza ζορίστηκαν περισσότερο από τα πορτοφό-         Τι έγινε λοιπόν; Είναι στα ίδια λεφτά το Polo καλύ-
           λια που αγόραζαν Polo, αφού το ισπανικό μοντέλο       τερο; Είναι το Ibiza λιγότερο μεσογειακό από πριν; Τι
           λόγω χαμηλότερης τιμής είχε μεγαλύτερη απήχηση        άλλαξε και προτιμάμε ως αγορά το Polo από το Ibiza;


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8