Page 14 - Daily 2019_11_07
P. 14

TEST        Nissan Qashqai 1,7
                                                           BluedCi 4Χ4 CVT
                                               l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
            Εξοπλισμός - τιμή
                                                Τιμές, τεχνικά,
           ESP                          l
           Αερόσακοι                    6       περισσότερα
           Ηλ. παράθυρα Ε/Π            l/l         αρθρα
           Κεντρικό κλείδωμα            l
           Ηλεκτρικοί καθρέπτες         l
           Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού   l/l
           Air Condition                l
           Ηχοσύστημα                   l
           Cruise control               l
           Ζάντες αλουμινίου            m
           Προβολείς ομίχλης            l
           Φώτα ημέρας                  l
             l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
            Έκδοση        Energy 4X4 M-CVT
            Τιμή από (ευρώ)        28.490
           (με 116 ίππους) όμως ο 1,6 δίνει τη θέση του στο      Καμία διαφορά στη σχεδίαση
           νέο Blue dCi των 150 ίππων. Αυτός αποτελεί τώ-
           ρα τον ισχυρότερο diesel κινητήρα που φόρεσε           Aισθητικά, το Qashqai δεν παρουσιάζει την παρα-
           ποτέ το Qashqai, ενώ στην κορυφαία 4κίνητη έκ-        μικρή διαφορά σε αυτή την έκδοση κινητήρα, πα-
           δοση εφοδιάζεται και με το νέο κιβώτιo M-CVT          ραμένοντας ευχάριστο μετά την ανανέωσή του και

           σε τιμές που ξεκινούν από τα 28.490 ευρώ.             εκφράζοντας δυναμισμό μέσω των έντονων ακμών
                                                                 του αλλά και εκλεπτυσμένο συνολικά χαρακτήρα.





















           Κινητήρας-Κιβώτιο: Πιο ισχυρός και πιο πολιτισμένος

            Ο 16βάλβιδος κινητήρας των 1,7 λίτρων του Qashqai  σε αυτή την 4κίνητη έκδοση με αυτόν τον κινητήρα. Το
           με την ονομασία Blue dCi αποδίδει 150 ίππους και 340  CVT κιβώτιο αν και δεν κολακεύει τον κινητήρα γενικό-
           Nm ροπής γεγονός που του επιτρέπει να κινήσει άνετα  τερα, προσφέρει αδιαμφισβήτητα στο σύνολο περισσό-
           το αμάξωμα των 1.655 κιλών. Στην πράξη το μοτέρ αυ- τερη ευκολία στη χρήση και εφόσον σοφά εξοπλίζει την
           τό έχει ραφιναρισμένη λειτουργία με τα επίπεδα θορύ- 4κίνητη έκδοσή του, της χαρίζει και καλύτερες εκτός

           βου να είναι χαμηλά και μόνο στο ρελαντί «ακούγεται»  δρόμου δυνατότητες. Πέραν της συνολικής αναβάθ-
           ως diesel. Η θετική του απόκριση στο γκάζι και η ευκο- μιση στο πεδίο κινητήρα-επιδόσεων ωστόσο και εξαι-
           λία του να ανεβάζει στροφές ωστόσο συνοδεύεται από  τίας του αυξημένου βάρους της συγκεκριμένης 4κίνη-
           το παραδοσιακό πια βουητό που ορίζει η χρήση κιβωτί- της έκδοσης (1.655 κιλά) αλλά και λόγω CVT κιβωτίου,
           ων CVT, με αυτό να αποτελεί την εναλλακτική πρόταση  η κατανάλωσή του είναι αυξημένη με 8,5 λτ./100 χλμ.
           αντί του 6τάχυτου μηχανικού και προσφέρεται μόνον  σε πραγματικές συνθήκες.



                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19