Page 15 - Daily 2019_11_07
P. 15

TEST         Nissan Qashqai 1,7
                                                             BluedCi 4Χ4 CVT
                                                l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
            Τεχνικά χαρακτηριστικά                  Ικανός και

           Κινητήρας                        πολιτισμένος είναι
           Κυβισμός (κ.εκ.)         1.749   ο νέος 1,7 λτ. Blue
           Κύλινδροι/Βαλβίδες   4 σε σειρά/16   dCi κινητήρας
           Τροφοδοσία   turbodiesel common rail    του Nissan
           Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   150/3.500  Qashqai ενώ είναι
           Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*    340/1.750       και σημαντικά
           Start/Stop                 NAI           καλύτερος
           Βάρος με οδηγό (κιλά)*   1.655       από τον 1,6λτ.
           Κιβώτιο-Μετάδοση                      κινητήρα των
           Τύπος κιβωτίου             CVT       130 ίππων που
           Κίνηση       Κατ΄επιλογήν 4κίνηση      αντικαθιστά.

                                  Eπιδόσεις                                          Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι

                                   193                                               Εμπρός ανάρτηση  Γόνατα ΜακΦέρσον,
                                                                                                         αντιστρεπτική
                      11,1΄΄  Τελική ταχύτητα                                        Πίσω ανάρτηση  Πολλαπλών συνδέσμων
                                 (χλμ./ώρα)*                                         Εμπρός φρένα    Αεριζόμενοι Δίσκοι
           60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)  6,6                                          Πίσω φρένα               Δισκοι
           80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)  9,3                                          100-0 χλμ./ώρα (μ.)       38,7
                                                                                     Υποβοήθηση τιμονιού   Ηλεκτρική
           Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)                                                 Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)  1.565/1.560
           Μέση εργοστασιακή (WLTP)   6,9                                            Στροφές τιμονιού           3,1
           Μέση δοκιμής               8,5       Το κιβώτιο CVT δεν κολκακεύει        Κύκλος στροφής (μ.)       10,7
           Ρεζερβουάρ (λτ.)            65       το νέο κινητήρα ωστόσο σοφά          Θόρυβος στα
            Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   182       έχει επιλεχθεί γι΄αυτή την           100/120  χλμ./ώρα (db)   67,8/69,4
                                                                                     Διάσταση ελαστικών
                       *Εργοστασιακές μετρήσεις  4κίνητη έκδοση του Qashqai.         δοκιμής             215/55 R18

           Εσωτερικό –Χώροι: Ικανοποιεί σε όλα τα επίπεδα

                                                                 σύγχρονος διαθέτοντας όλα τα νέα και απαραίτητα
                                                                 στοιχεία, με την προαιρετική οθόνη του συστήματος
                                                                 NissanConnect στο κέντρο του ταμπλό να ξεχωρί-
                                                                 ζει. Η εργονομία πάντως δεν βρίσκεται στα καλύτε-
                                                                 ρά της, τόσο όσον αφορά στον χειρισμό του συστή-
                                                                 ματος αυτού όσο και γενικότερα στο εσωτερικό του

                                                                 Qashqai, αφού χάνεσαι από τους αρκετούς διακό-
                                                                 πτες σε δύσχρηστα την ώρα που οδηγείς, σημεία.
                                                                 Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και προσφέρει
                                                                 άνεση, καλή περιφερειακή ορατότητα και επαρκή
           Σύγχρονο και καλό ποιοτικά είναι το εσωτερικό         πλευρική στήριξη, όμως θα την θέλαμε λίγο πιο χα-
           του Nissan Qashqai.                                   μηλά τοποθετημένη από όσο επιτρέπει η ρύθμιση

             Το εσωτερικό και αυτής της έκδοσης του Nissan       του καθίσματος να βρίσκεται.
           Qashqai που δεν διαφοροποιείται, διακρίνεται για       Χωρίς  καμία  διαφορά  σε  πρακτικότητα  και  χώ-
           την αναβαθμισμένη εικόνα που πέρασε σε όλη τη         ρους, το Qashqai και με αυτό το μοτέρ είναι σε θέ-
           σειρά με την ανανέωση του μοντέλου. Τα καλύτε-        ση να ικανοποιήσει πλήρως τις μεταφορικές ανά-
           ρα υλικά κατασκευής, το προσεγμένο φινίρισμα και      γκες μέχρι και των 5 επιβατών της καμπίνας του,
           η συναρμολόγηση, του έκαναν μια ένεση ποιότη-         ενώ ο χώρος  αποσκευών με όγκο 430 λτ. είναι λί-
           τας που είναι αντιληπτή άμεσα. Ο διάκοσμος είναι      γο πιο κάτω από το μ.ο. της κατηγορίας.



                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20