Page 3 - Daily 2019_11_07
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
1.000άρι του σήμερα, το 1.600άρι
του χθες…
Το ξέρετε ότι τα σημερινά
1.000άρια «πάνε» καλύτερα
από τα 1.600άρια του χθες; Γιατί
φοβόμαστε όμως τον χαμηλό
κυβισμό; Γιατί δεν κοιτάμε
μπροστά;
α 1.000άρια σήμερα αποτελούν στις περισ- ήθελε 13,1 δλ. και για τη διαδικασία 80-120 χλμ./
σότερες περιπτώσεις την entry level πρόταση ώρα χρειαζόταν 19,3 δλ. Η σημερινή βαρύτερη και
Τενός μοντέλου. Και δεν μιλάμε για τα μικρά μεγαλύτερη Octavia, με τον μικρότερο 1.000άρη
που εκεί ούτως ή άλλως ήταν πάντα πιο εύπεπτο το κινητήρα στην γκάμα της χρειάζεται 10,7 δλ. για
1.000άρι. Στα μικρομεσαία και μεσαία όμως τι γίνε- το 0-100 χλμ./ώρα (-2,7 δλ.), 8,2 δλ. για το 60-100
ται; Γιατί ο κόσμος τα φοβάται ακόμα; χλμ./ώρα (-4,9 δλ.) και 10,8 δλ. για το 80-120 χλμ./
Ας πάρουμε για παράδειγμα την Octavia της ώρα (- 8,5 δλ.).
Skoda. Πέραν των εκδόσεων RS ποτέ δεν διακρίθη- Μιλάμε δηλαδή για διαφορά μέρα με νύχτα σε επι-
κε για τους δυνατούς της κινητήρες. Στην αρχή της δόσεις. Θέλετε να δούμε και κατανάλωση; Υπολογίστε
καριέρας της είχε στην γκάμα της τον 1,4 MPI με περίπου 9 λτ./100 χλμ. για την Octavia 1,6 MPI και λι-
75 ίππους, και τον επίσης 1,6 MPI με 102 ίππους. Ο γότερα από 7 λτ./100 χλμ. για την Octavia 1,0 TSI.
ίδιος κινητήρας μάλιστα υπήρχε και στο Αudi A4 η σε Αυτές οι διαφορές μάλιστα είναι αισθητές και στην
μοντέλα της SEAT και της VW. Σήμερα ο 1.000άρης πράξη αφού πλέον μιλάμε για μικρούς αλλά υπερ-
TSI είναι ο βασικός στην γκάμα των μοντέλων του τροφοδοτούμενους κινητήρες απέναντι στους μεγα-
Group. Αντίστοιχα η Ford στηρίζει την γκάμα των δη- λύτερης χωρητικότητας αλλά ατμοσφαιρικούς του
μοφιλέστερων Fiesta και Focus στον EcoBoost του παρελθόντος. Καλύτερη απόκριση και απλωμένη δύ-
ενός λίτρου. Ενός κινητήρα που αποδεδειγμένα εί- ναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής τους. n
ναι πολύ καλύτερος από τους 1,6 και 1,8 λτ. κινητή-
ρες που φορούσε η Ford πριν από μια δεκαετία με Ο κόσμος όμως έχει πάρει από «φόβο» το
την ίδια απόδοση. 1.000άρι. Ιδιαίτερα αν πρόκειται για κάποιο με-
Θέλετε συγκρίσεις; Η Octavia που πούλησε σα γαλύτερο μοντέλο όπως αυτά στα παραδείγματα
ζεστό ψωμάκι με τον 1,6 ατμοσφαιρικό κινητήρα παραπάνω. Γιατί πιστεύετε συμβαίνει αυτό; Θε-
των 102 ίππων «έκανε» το 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 ωρείτε πως ένα test drive θα μπορούσε να σας
δλ., για να επιταχύνει από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα αλλάξει τη γνώμη;
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3