Page 3 - Daily 2019_11_07
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           1.000άρι του σήμερα, το 1.600άρι



           του χθες…





           Το ξέρετε ότι τα σημερινά
           1.000άρια «πάνε» καλύτερα
           από τα 1.600άρια του χθες; Γιατί

           φοβόμαστε όμως τον χαμηλό
           κυβισμό; Γιατί δεν κοιτάμε
           μπροστά;


                 α  1.000άρια  σήμερα  αποτελούν  στις  περισ- ήθελε 13,1 δλ. και για τη διαδικασία 80-120 χλμ./
                 σότερες περιπτώσεις την entry level πρόταση  ώρα χρειαζόταν 19,3 δλ. Η σημερινή βαρύτερη και

           Τενός μοντέλου. Και δεν μιλάμε για τα μικρά  μεγαλύτερη  Octavia,  με  τον  μικρότερο  1.000άρη
           που εκεί ούτως ή άλλως ήταν πάντα πιο εύπεπτο το  κινητήρα  στην  γκάμα  της  χρειάζεται  10,7  δλ.  για
           1.000άρι. Στα μικρομεσαία και μεσαία όμως τι γίνε- το 0-100 χλμ./ώρα (-2,7 δλ.), 8,2 δλ. για το 60-100
           ται; Γιατί ο κόσμος τα φοβάται ακόμα;                 χλμ./ώρα (-4,9 δλ.) και 10,8 δλ. για το 80-120 χλμ./
            Ας  πάρουμε  για  παράδειγμα  την  Octavia  της  ώρα (- 8,5 δλ.).
           Skoda. Πέραν των εκδόσεων RS ποτέ δεν διακρίθη-        Μιλάμε δηλαδή για διαφορά μέρα με νύχτα σε επι-
           κε για τους δυνατούς της κινητήρες. Στην αρχή της  δόσεις. Θέλετε να δούμε και κατανάλωση; Υπολογίστε
           καριέρας της είχε στην γκάμα της τον  1,4 MPI με  περίπου 9 λτ./100 χλμ. για την Octavia 1,6 MPI και λι-

           75 ίππους, και τον επίσης 1,6 MPI με 102 ίππους. Ο  γότερα από 7 λτ./100 χλμ. για την Octavia 1,0 TSI.
           ίδιος κινητήρας μάλιστα υπήρχε και στο Αudi A4 η σε    Αυτές οι διαφορές μάλιστα είναι αισθητές και στην
           μοντέλα της SEAT και της VW. Σήμερα ο 1.000άρης  πράξη αφού πλέον μιλάμε για μικρούς αλλά υπερ-
           TSI είναι  ο βασικός στην γκάμα των μοντέλων του  τροφοδοτούμενους κινητήρες απέναντι στους μεγα-
           Group. Αντίστοιχα η Ford στηρίζει την γκάμα των δη- λύτερης  χωρητικότητας  αλλά  ατμοσφαιρικούς  του
           μοφιλέστερων Fiesta και Focus στον EcoBoost του  παρελθόντος. Καλύτερη απόκριση και απλωμένη δύ-

           ενός λίτρου. Ενός κινητήρα που αποδεδειγμένα εί- ναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής τους. n
           ναι πολύ καλύτερος από τους 1,6 και 1,8 λτ. κινητή-
           ρες που φορούσε η Ford πριν από μια δεκαετία με            Ο κόσμος όμως έχει πάρει από «φόβο» το
           την ίδια απόδοση.                                      1.000άρι. Ιδιαίτερα αν πρόκειται για κάποιο με-

            Θέλετε συγκρίσεις;  Η Octavia που πούλησε σα          γαλύτερο μοντέλο όπως αυτά στα παραδείγματα
           ζεστό  ψωμάκι  με  τον  1,6  ατμοσφαιρικό  κινητήρα    παραπάνω. Γιατί πιστεύετε συμβαίνει αυτό;  Θε-
           των 102 ίππων «έκανε» το 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3        ωρείτε πως ένα test drive θα μπορούσε να σας
           δλ., για να επιταχύνει από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα                     αλλάξει τη γνώμη;

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8