Page 8 - Daily 2019_11_08
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Fiat Tipo λόγω τιμής ή



           λόγω Ιταλίας;











           Πως κάθισε το

           Tipo στην κορυφή
           της μικρομεσαίας
           κατηγορίας στις

           εταιρικές πωλήσεις;
           Γιατί αρέσει; Γιατί
           είναι καλύτερο από

           τα άλλα; Γιατί είναι
           φθηνό; Ή γιατί είναι
           Ιταλικό;


                                        To Fiat Panda διαχρονικά βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των
                                        πωλήσεων στη μίνι κατηγορία.





                  Ελλάδα έχει παραδοσιακούς δεσμούς με  μόνη ευρωπαϊκή χώρα που έχει φέρει τη Fiat στις
                  την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Έτσι το  πρώτες θέσεις στα μικρομεσαία, όμως η περίπτωση
           Ηνα βλέπεις το Panda από τα πρώτα μίνι σε  του Tipo δεν είναι ίδια με αυτή του Panda.
           πωλήσεις, είναι μάλλον αναμενόμενο. Το Panda

           έχει το ιταλικό ταπεραμέντο που αρέσει στην κα-                 Τι είναι όμως αυτό που κάνει το
           τηγορία αυτή, έχει τη σωστή τιμή, αλλά έχει και              Tipo το ελληνικό μικρομεσαίο best
           συγκεκριμένα  πλεονεκτήματα  έναντι  του  αντα-              seller; Η ιταλική του καταγωγή; Η
           γωνισμού, που δύσκολα μπορεί να τα βάλει με                  υπεροχή του έναντι του ανταγωνι-
           το μίνι της Fiat.                                            σμού; Ή η χαμηλή του τιμή; Τι λέ-
            Όμως μια πρωτιά, και μάλιστα διαρκείας, στην μι-              τε; Μπορεί και στην λιανική να
           κρομεσαία κατηγορία, από όπου και να το δεις, εί-                 γράψει ανάλογη επιτυχία;
           ναι μάλλον έκπληξη για τη Fiat. Η Ελλάδα είναι η


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13